Recensie Aysha (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k5 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond mijn wandelschoenen aangedaan en op weg gegaan naar de Geleenstraat. Wat ben ik blij dat de rossebuurt van Den Haag weer open is, het is toch geweldig met die mooie kleuren en dames achter de ramen. Het was vanavond ook aardig druk met wandelaars, maar raad eens.. veel kijkers en daar zeuren de dames ook over. In het weekend zijn er voornamelijk mannen die wandelen en rondkijken. Maja terug naar mijn geweldige ervaring; ik was al een poosje niet bij Aysha naar binnen gegaan. Ze heeft een appetijtelijk lichaam, lekkere rondingen en mooi gezicht. Ze zit veel onder de tattoos en heeft tepelpiercings.
Ik ging achter haar heerlijke kontje aan naar haar kamer. Op haar kamer veel bij zitten praten en intussen voorbereiden voor een sekspartij met deze heerlijke dame. Cd ging erom en kreeg een verrukkelijke pijpbeurt met sopgeluiden. Lekker lang en diep. Als ik eraan denk heb ik weer zin in?
In missio mijn gang kunnen gaan en uiteindelijk overgegaan naar doggy. Ik werd er supergeil van het uitzicht. Langzaam mn snikkel in haar warme gleufje gestopt. Met haar gekreun en gekets loeihard gekomen in haar kutje mc. Cd werd netjes door haar verwijderd en we gingen allebei opfrissen.
Afscheidgenomen van deze schatje. Ik kom vaker terug!
 
Zag haar vandaag weer staan inderdaad. Ik moet zeggen dat er flink wat kilo's aangekomen zijn zeg. Zo strak als ze was met haar grote borsten stond haar perfect, daar is helaas weinig van over nu, kunnen het wel mollig noemen.Zonde….
 
Zijn de foto's van kinky recent of is ze nog meer aangekomen? Heb absoluut geen problemen met wat extra kilo's, vind het heerlijk dat extra vrouwelijk vet op de heupen/billen.
Dame vind ik wel geweldig eruit zien. Blond, sletterig gezicht, tattoo's. gebruind en zacht/vol lichaam, precies mijn type.
Doet me ook een beetje aan Sonja denken in dezelfde straat als ik het zo zie.
 
Ik heb Aysha verschillende keren bezocht, toen ze net begon vond ik haar echt een heerlijk lichaam hebben, ook veel slanker dus. Op dit moment is ze echt aangekomen, vind ik eerlijk gezegd minder.
 
Ik heb Aysha verschillende keren bezocht, toen ze net begon vond ik haar echt een heerlijk lichaam hebben, ook veel slanker dus. Op dit moment is ze echt aangekomen, vind ik eerlijk gezegd minder.

Zijn de laatste foto's een beetje representatief, of is ze nu veel meer dan dat?
En kwamen de extra kilo's een beetje op de goede plek ook (heupen, billen, bovenbenen) of is ze 'lelijk-dik' geworden?
 
Zijn de foto's van kinky recent of is ze nog meer aangekomen? Heb absoluut geen problemen met wat extra kilo's, vind het heerlijk dat extra vrouwelijk vet op de heupen/billen.
Dame vind ik wel geweldig eruit zien. Blond, sletterig gezicht, tattoo's. gebruind en zacht/vol lichaam, precies mijn type.
Doet me ook een beetje aan Sonja denken in dezelfde straat als ik het zo zie.
De foto's op Kinky lijken mij van haar slankere periode…..
 
Ik weet wel dat in het begin van haar tijd in de geleen dat het echt een stoot was. Voor mij ook een beetje onbenaderbaar gevoel had ik toen bij haar. Niet omdat ze er zo goed uitzag maar omdat ze voor mij gevoel een wat chagrijnige uitstraling had
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aysha staat alweer heel wat jaar in de Geleen, in het begin heb ik d'r weleens bezocht en toen vond ik het een mooie en vriendelijke dame.
De laatste tijd zag ik haar vooral chagrijnig op d'r telefoon kijken, maar vandaag was ze wat actiever en had ik ineens het idee weereens bij deze gebruinde dame met d'r tattoos langs te gaan.
Zo gezegd, zo gedaan en ik schrok mij op de gang al kapot: wat is deze dame aangekomen…
Nou ja, in de kamer maar een beetje over koetjes en kalfjes beginnen, daar kwam d'r vriendelijkheid wel weer in beeld. PZC wist ze nog, nou doe ook maar dan. Zij de snikkel wassen, ik alvast met haar beginnen: zacht is ze in ieder geval nog wel.
Vervolgens op bed, pijpen waarbij ze tussen de benen wil. Nou oke, het wordt wat kil, maar doe maar. Ze pijpt wel lekker, maar het is wat monotoon. Langzaam heb ik door dat de extra kilo's de service niet ten goede zijn gekomen.
Na een tijdje over op het neuken, dat heb ik bij doggy gehouden (niet geheel geurloos overigens). Het zweet kwam al flink opzetten toen ik het condoom vol kreeg.

Jammer van zo'n mooie meid, ze is nu echt te kil en chagrijnig.

Herhalingsgevaar is niet (meer) aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Dame staat al langer op mijn lijstje, maar mijn to-do lijst is inmiddels zo groot dat ze van de radar verdwenen was.
Iit de meeste heren kan ik de extra kilo's vaak wel waarderen, vooral als het gaat naar de juiste plek (bovenbenen, heupen, billen, borsten), dan mag een klein buikje er ook zeker bij.
Als de dame is aangekomen en licht chubby is geworden, heerlijk!
Ze hoeft ook zeker niet onzeker of ongelukkig te zijn, ik geef wel de nodige aandacht en liefde aan haar zachte lichaam en vetrolletjes, met alle liefde!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan