Recensie Rebeka, Hoofddorp (voorheen IJmuiden, Arnhem) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

putanero60

Wandelaar
34
16/09/21
25
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/9272254-rebeka
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
voor de kerst langs geweest .
contact gezocht via whattsapp. dame reageert snel op whattsapp. eerst alleen straatnaam en na "visuele keuring" ook huisnummer. is zonder meer de dame op de foto. bij binnenkomst eerst afrekenen 100 voor 3 kwartier ( als je naakt op bed ligt komt de medeling: is 1x klaarkomen).
gelegenheid tot wassen werd niet aangeboden (ook niet achteraf)
na uitkleden direct op bed,
geen voorspel/opwarmen/opgeilen, maar condoom direct om de nog wat slappe penis. zonder is extra (+40), of dat dat ook meteen voor alles zonder is heb ik niet nagevraagd.
het pijpen met condoom was prima, afwisselend van methode en af en toe alleen kort alleen met de hand masseren van penis en balzak. toch vrij snel al aandringen op intiem, standjes on top en hondjes afgewissled en missionaris afgerond. maar na afloop is het ook meteen afgelopen met de pret. je kan rustig op bed blijven liggen gedurende de tijd waarvoor je hebt betaald, maar er is geen interactie meer. dame druk bezig met haar telefoon. ben me maar zeer ruim voor tijd gaan aankleden. al met al geen al te slechte ervaring. maar dan alleen maximaal voor een half uurtje.
herhalingsgevaar? nee niet voor mij.

PS: recensie ook geplaatst op kinky, review mogelijkheid is direct uitgeschakeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan