Recensie prestaties mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onze eerste ontmoeting, is meer dan een vermelding waard! Die laatste ook trouwens! ;)
Waarom die daartussen niet? Geen idee, ik zou het zelf ook graag willen weten.
Jij bent altijd dezelfde gentleman, steeds attent en respectvol. Een mooi, onderhouden lichaam met leuke koppie, uitgerust met een pracht van een lid. Dezelfde minnaars, dezelfde settings, en toch laten sommige afspraakjes meer indruk na dan anderen. Ligt gewoon aan het feit dat wij tenslotte maar mensen zijn
@Sharon kreeg het instant warm van deze vermelding. Van die eerste ontmoeting weet ik dat ik vrij zenuwachtig was, want totale bleu in deze wereld.jij kon mij snel gerust stellen maar je was tevens erg verwonderd over het feit dat ik jou eerst wou masseren ipv gelijk in actie te schieten. Dat moet toen ook een goede indruk nagelaten hebben bij jou. Toen die eerste date erop zat was ik ervan overtuigd dat de volgende niet zolang op zich zou laten wachten en zo geschiedde ook. En ik in al mijn naïviteit na enkele bezoekjes tegen je zeggen dat dit nooit zou overgaan en ik met regelmaat zou blijven komen . Jij met al je ervaring wist toen al te zeggen dat het wel zou minderen en natuurlijk kreeg je gelijk. Maar de basis was gelegd en met dezelfde ingesteldheid zijn alle daarop volgende dames behandeld geweest . Dit resulteerde elke keer in goede dates maar bij jou kwam ik steeds graag terug. Voor mij waren ze allemaal bevredigend. Wat die laatste dan zo speciaal maakte??? Wel jij en ik weten dat heel goed maar het is aan jouw andere klantjes om daar achter te komen. Als ze goed naar je luisteren komen ze er wel achter. Een klein tipje kan ik wel oplichten , jij was gewoon jezelf en je weet dat je jezelf in vertrouwen kon overgeven aan de geneugten van sexuele beleving. Hoe ze je zover kunnen krijgen is aan hen om uit te zoeken.
Kwantiteit heeft hier meer dan plaats gemaakt voor kwaliteit.
Dank je wel Sharon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan