Recensie prestaties mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De klantenverzorging en de image building begint al met de term 'schat'. Ik ben helemaal niet jouw schat. Maar ik apprecieer jouw vriendelijkheid wel.


Of ik geniet van mijn waarheid, en jij geniet van de illusie die je ophangt en waarmee je ongetwijfeld heel wat mannen een gelukkige en fijne ervaring beeft.
Zucht..je zou maar zoveel gedachten invullen voor anderen. Je bent waarschijnlijk hoogbegaafd niet?
Omdat je intelligent bent, betekent niet dat je alwetend bent 👁

Maar zoals ik al zei, ik laat je in de illusie van jouw waarheid.
Maar vergeet niet als je niet open staat voor andere gedachten van andere mensen kan je ook nooit verrast worden.
Ik kies om het leven te ervaren met verwondering en zo geniet ik het meest.

Ps, ik heb zoveel met jou gepraat vandaag dat "schat" wel zo gepast is, al dan niet sarcastisch aangezien we 180 graden op een andere frequentie zitten🤭
 
Zucht..je zou maar zoveel gedachten invullen voor anderen. Je bent waarschijnlijk hoogbegaafd niet?
Omdat je intelligent bent, betekent niet dat je alwetend bent 👁
"Waarschijnlijk" is een term die er op wijst dat je vanuit veronderstellingen praat. Zo bijvoorbeeld de veronderstelling dat jij wel in de sector zit en ik niet. Het is ook niet omdat je een leuke dvp kan zijn dat je daarom dan weer alles weet. Het is wat het is.
Maar zoals ik al zei, ik laat je in de illusie van jouw waarheid.
Als het regent, noem jij dat dan ook 'iemand zijn waarheid'? Of de illusie van iemand zijn waarheid.
Maar vergeet niet als je niet open staat voor andere gedachten van andere mensen kan je ook nooit verrast worden.
Ik hoef niet verrast te worden hoor. Ik sta trouwens heel erg open voor anderen. Anders was ik al lang uit deze sector weggebleven.
Ik kies om het leven te ervaren met verwondering en zo geniet ik het meest.
Dat is mooi gezegd. Geldt dat ook als je niet betaald wordt? ;)
Ps, ik heb zoveel met jou gepraat vandaag dat "schat" wel zo gepast is, al dan niet sarcastisch aangezien we 180 graden op een andere frequentie zitten🤭

Ik denk dat je van frequenties misschien niet zo heel veel afweet. Het is gebruikelijk in de wereld van betaalde seks om klanten, potentiële klanten, en op de duur bijna iedereen met schat, baby, enz aan te spreken. Ik bedoel dat helemaal niet negatief hoor. Het is een van de details die de illusie van de betaalde seksavontuurtjes zo leuk maakt voor mannen.
 
De dvp is voor ons een nog groter mysterie dan de vrouw toch al voor veel mannen is. :) Daarom wordt er hier ook zoveel over geschreven.
Er is de dvp die door mannen bezocht wordt, en er is de dame die deze dvp acteert en op andere momenten, zoals ik dat noem, aan de keukentafel of in de zetel vertelt over haar werkdag.
 
"Waarschijnlijk" is een term die er op wijst dat je vanuit veronderstellingen praat. Zo bijvoorbeeld de veronderstelling dat jij wel in de sector zit en ik niet. Het is ook niet omdat je een leuke dvp kan zijn dat je daarom dan weer alles weet. Het is wat het is.

Als het regent, noem jij dat dan ook 'iemand zijn waarheid'? Of de illusie van iemand zijn waarheid.

Ik hoef niet verrast te worden hoor. Ik sta trouwens heel erg open voor anderen. Anders was ik al lang uit deze sector weggebleven.

Dat is mooi gezegd. Geldt dat ook als je niet betaald wordt? ;)


Ik denk dat je van frequenties misschien niet zo heel veel afweet. Het is gebruikelijk in de wereld van betaalde seks om klanten, potentiële klanten, en op de duur bijna iedereen met schat, baby, enz aan te spreken. Ik bedoel dat helemaal niet negatief hoor. Het is een van de details die de illusie van de betaalde seksavontuurtjes zo leuk maakt voor mannen.
pff ...
 
Er is de dvp die door mannen bezocht wordt, en er is de dame die deze dvp acteert en op andere momenten, zoals ik dat noem, aan de keukentafel of in de zetel vertelt over haar werkdag.
Hallo tuttebel, daarom schrijf ik de 'dvp' en de 'vrouw'. Ik begrijp dat je het fijn vindt om berichtjes door te ploeteren en er dan jouw plasje over te doen. Kennelijk geeft je dat een goed gevoel. Maar in dit geval snap ik, en geef ik heel duidelijk aan, dat de dvp en de vrouw (erachter) twee verschillende personen (kunnen) zijn.
Een goed verstaander zou er genoeg aan hebben, maar jij legt liever van alles uit, schat ik zo in ;)
 
flodg zei:
Niks zo fijn als dat je allebei echt klaarkomt.
Dat valt ook niet te spelen, althans, ik merk altijd of ze echt komt.🙏
Gelukkig zijn er veel van deze soort mannen die onze sector in leven houden. :ROFLMAO:

Tuurlijk. Als jij denkt te weten wat er tussen mij en de dame in bed plaatsvindt, vooral zo houden.
Ik zou niet zo gauw dit soort teksten neerpennen.
Als je niet weet waarover je praat komt dat nogal aanmatigend over.

Ik deel hier mijn persoonlijke ervaring en ben niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen.
Een echt vrouwelijk orgasme kun je niet acteren.
 
@hotmaidje

Ik heb jouw posts met veel plezier en (h)erkenning gelezen. Weerspiegelt tot in de details mijn gedachtengang ook.

@Empress Layla

Ik ga je een heel directe en simpele vraag stellen, maar verwacht dan ook een simpel, eerlijk antwoord zonder een lulverhaal eromheen.
Als nu al jouw vaste klanten jou een bericht zouden sturen en aangeven dat, gezien de fijne momenten samen, ze vinden dat ze recht hebben op gratis seks.
En dat ze voortaan gratis willen spreken. Of, laten we zeggen, alleen tegen een kostenvergoeding en een korting van 90% willen. Bij hoeveel procent van jouw mannen zou je dit acceptabel vinden? Eerlijk antwoorden.

Wat @hotmaidje probeert te zeggen volgens mij (correct me if I'm wrong) is dat veel mannen met de illusie leven dat het geen dienstverlening is, maar alsof het een vrijwillig date is waarbij 2 mensen elkaar oprecht leuk vinden. Die trappen in het acteerwerk van de dvp en worden dan ook steeds meer verliefd etc.
En het is dan aan de dvp of ze daarvan gebruik maakt en hem uitbuit of dat ze het moreel gezien niet juist vindt en ermee kapt. Maar veel mannen hebben die illusie. Ook al zien jullie het niet zo, zij wel vaak.

En ik ontken zeker niet dat het puur om geld gaat, zeker niet. Client selectivity zal tot op zekere hoogte toegepast worden. Zeker bij de dames die populair zijn en de jongere en knappere wandelaren makkelijk naar zich toe trekken zullen gerust andere mannen kunnen weigeren. Maar dat ondermijnt niet dat geld nog steeds ruim voorop staat en dat het primair en grotendeels voor het geld wordt gedaan en 1 groot toneelspel is, voor 99%. Ik benoem even specifiek 99% omdat er vast 1 snuggere persoon zal komen die met een 1 uit de 100 type uitzondering zal benoemen dat het verder is gekomen dan dienstverlening tussen een wandelaar en een dvp.
 
@Eagle99 Wat is dat voor aparte vraag aan @Empress Layla ? Een kok in een restaurant gaat ook niet ineens gratis koken voor klanten die enorm van het eten genoten hebben, waarom is dat wel bij de dvp beroepsgroep zo vaak de vraag? De kok geniet er van dat zijn klanten lekker gegeten hebben, de dvp geniet dat haar klanten lekker geneukt hebben. Vele mensen die als werk diensten verlenen kunnen genieten van hun werk, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook gratis willen doen. Waarom zou dat voor dvps anders moeten zijn?
 
Op een PC: met je muis boven dat Leuk hangen
Op een touchscreen: aantikken (maar werkt niet altijd even lekker heb ik gemerkt)
like.png
 
Tja...., loopt hij wél het eventuele risico dat hij niet binnen jouw criteria valt zodra jij hem ziet verschijnen. Dan is Rotterdam toch "een brug" t
Tja...., loopt hij wél het eventuele risico dat hij niet binnen jouw criteria valt zodra jij hem ziet verschijnen. Dan is Rotterdam toch "een brug" te ver. 🙈
Ah ja, ik ben niet de enige die er werkt. Keuze is reuze.

Maar hij rijdt niet meer dan 1 uur..Dus ja 😌
 
Altijd weer bizar dat we als dames altijd een soort schaamte krijgen aangepraat om geld te willen verdienen🤷🏽‍♀️
You go Goddess, write that book and make that money👏🏼👏🏼👏🏼
@Sharon ,schrijven die verhalen en publiceren. Ik ben de eerste in de rij die een gesigneerd exemplaar van je koopt. Eens benieuwd of ik er ook in voorkom😊😊😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan