Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Muziek kon imo gedraaid worden, hij is immers nog niet veroordeeld. Wordt hij uiteindelijk veroordeeld dan kan, nadat het stof is gaan liggen, wat mij betreft zijn muziek gewoon gedraaid worden.
MJ komt toch ook vrijwel dagelijks voorbij op de radio? De muziek is toch niet schuldig? In België wordt zijn muziek trouwens nog wel gedraaid. Altijd dat politiek correcte gedoe in Nederland, naar trekje van 'ons'.

Muziek kon imo gedraaid worden, hij is immers nog niet veroordeeld. Wordt hij uiteindelijk veroordeeld dan kan, nadat het stof is gaan liggen, wat mij betreft zijn muziek gewoon gedraaid worden.
Altijd dat politiek correcte gedoe in Nederland, naar trekje van 'ons'.
Marco is alweer een tijdje te horen op de radio. Zal in het begin wel anders zijn geweest. Diverse zenders die een gigantisch toplijst uitzenden die door de luisteraars wordt samengesteld en daar is gewoon op gestemd. En die platen werden ook gedraaid. In het begin kwam er nog tekst en uitleg bij van de dj's . De luisteraar heeft gekozen dus die moeten we wel draaien. Dus indekken. Het zou kunnen dat ze hem wel uit de keuzelijst hadden gehaald en dat hij met vrije keuzes in de lijsten kwam.
Maar nu is de stembus geopend voor Radio 5 de evergreen lijst en daar staat hij gewoon in de keuzelijst.

Als hij al aan haar gezeten heeft dan is hij 100% fout, geen discussie hierover.
Dat dat gezin zo met elkaar omgaat en dat ze zo seksistisch zijn is ook niet normaal en dan zou de moeder ook aangeklaagd moeten worden voor het aanzetten tot dit seksueel gedrag, vind ik!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de rechters zaken minutieus volgen op de socials.
Om zichzelf te mengen in zo'n discussie daar, hoe onschuldig ook, lijkt mij op z'n zachtst gezegd, zeer onhandig. Wat ook maar weer blijkt.
Maar gelukkig met een sisser afgelopen, geen wraking, wat de gang van zaken alleen maar meer had gefrustreerd.

En of hij nou op de radio mag of niet? I don't care. Ik luister niet naar de radio en ik heb niks met bnr's en ik zal zijn muziek niet missen.

Wel hoop ik dat hij desondanks alle media aandacht, net als elk ander Nederlands staatsburger een eerlijk proces zal krijgen.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de rechters zaken minutieus volgen op de socials.
Om zichzelf te mengen in zo'n discussie daar, hoe onschuldig ook, lijkt mij op z'n zachtst gezegd, zeer onhandig. Wat ook maar weer blijkt.
Ik vind dat rechters tijdens een zaak die hun behandelen verre van sociale media moeten blijven. Zeker op X wat toch wel de hel van alle social media genoemd mag worden.

Terug
Bovenaan Onderaan