Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Muziek kon imo gedraaid worden, hij is immers nog niet veroordeeld. Wordt hij uiteindelijk veroordeeld dan kan, nadat het stof is gaan liggen, wat mij betreft zijn muziek gewoon gedraaid worden.
MJ komt toch ook vrijwel dagelijks voorbij op de radio? De muziek is toch niet schuldig? In België wordt zijn muziek trouwens nog wel gedraaid. Altijd dat politiek correcte gedoe in Nederland, naar trekje van 'ons'.

Muziek kon imo gedraaid worden, hij is immers nog niet veroordeeld. Wordt hij uiteindelijk veroordeeld dan kan, nadat het stof is gaan liggen, wat mij betreft zijn muziek gewoon gedraaid worden.
Altijd dat politiek correcte gedoe in Nederland, naar trekje van 'ons'.
Marco is alweer een tijdje te horen op de radio. Zal in het begin wel anders zijn geweest. Diverse zenders die een gigantisch toplijst uitzenden die door de luisteraars wordt samengesteld en daar is gewoon op gestemd. En die platen werden ook gedraaid. In het begin kwam er nog tekst en uitleg bij van de dj's . De luisteraar heeft gekozen dus die moeten we wel draaien. Dus indekken. Het zou kunnen dat ze hem wel uit de keuzelijst hadden gehaald en dat hij met vrije keuzes in de lijsten kwam.
Maar nu is de stembus geopend voor Radio 5 de evergreen lijst en daar staat hij gewoon in de keuzelijst.

Als hij al aan haar gezeten heeft dan is hij 100% fout, geen discussie hierover.
Dat dat gezin zo met elkaar omgaat en dat ze zo seksistisch zijn is ook niet normaal en dan zou de moeder ook aangeklaagd moeten worden voor het aanzetten tot dit seksueel gedrag, vind ik!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de rechters zaken minutieus volgen op de socials.
Om zichzelf te mengen in zo'n discussie daar, hoe onschuldig ook, lijkt mij op z'n zachtst gezegd, zeer onhandig. Wat ook maar weer blijkt.
Maar gelukkig met een sisser afgelopen, geen wraking, wat de gang van zaken alleen maar meer had gefrustreerd.

En of hij nou op de radio mag of niet? I don't care. Ik luister niet naar de radio en ik heb niks met bnr's en ik zal zijn muziek niet missen.

Wel hoop ik dat hij desondanks alle media aandacht, net als elk ander Nederlands staatsburger een eerlijk proces zal krijgen.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de rechters zaken minutieus volgen op de socials.
Om zichzelf te mengen in zo'n discussie daar, hoe onschuldig ook, lijkt mij op z'n zachtst gezegd, zeer onhandig. Wat ook maar weer blijkt.
Ik vind dat rechters tijdens een zaak die hun behandelen verre van sociale media moeten blijven. Zeker op X wat toch wel de hel van alle social media genoemd mag worden.

Zeker maar discusdie ging over aktie rechter op X
Ik reageerde jouw stelling dat rechters geen media zouden mogen volgen
Ik vind dat rechters tijdens een zaak die hun behandelen verre van sociale media moeten blijven. Zeker op X wat toch wel de hel van alle social media genoemd mag worden.
Bedoel je dan dat ze er van jou niks mogen posten, of überhaupt er niet naar kijken?

De meeste rechters zijn altijd wel met een zaak bezig, en zelfs als ze dat niet zijn, heb je het risico dat er op social media iets besproken wordt wat ooit hun zaak wordt.

Als ik heel eerlijk ben verwacht ik gewoon een zekere professionaliteit. Ikzelf kijk gewoon op social media en wonder boven wonder ben ik nog altijd niet in een wappie veranderd al zeg ik het zelf. Dan moet het een vooraanstaand rechter ook lukken om X te bekijken en daarnaast normaal te blijven functioneren.

Ik reageerde jouw stelling dat rechters geen media zouden mogen volgen

Bedoel je dan dat ze er van jou niks mogen posten, of überhaupt er niet naar kijken?

De meeste rechters zijn altijd wel met een zaak bezig, en zelfs als ze dat niet zijn, heb je het risico dat er op social media iets besproken wordt wat ooit hun zaak wordt.

Als ik heel eerlijk ben verwacht ik gewoon een zekere professionaliteit. Ikzelf kijk gewoon op social media en wonder boven wonder ben ik nog altijd niet in een wappie veranderd al zeg ik het zelf. Dan moet het een vooraanstaand rechter ook lukken om X te bekijken en daarnaast normaal te blijven functioneren.
Mensen zouden überhaupt bij sociale media weg moeten blijven. Ik ben er een jaar geleden mee gestopt en je mist werkelijk helemaal niks.

Als hij al aan haar gezeten heeft dan is hij 100% fout, geen discussie hierover.
Dat dat gezin zo met elkaar omgaat en dat ze zo seksistisch zijn is ook niet normaal en dan zou de moeder ook aangeklaagd moeten worden voor het aanzetten tot dit seksueel gedrag, vind ik!
Precies, nu is de vraag dus wat is waar en bewijsbaar., en of en welke straf er dan nog komt, hij is nu al 6 jaar gestraft en financieel gestraft en carriere kapot, dus denk max 5 mnd zoals de eis is of minder celstraf of voorwaardelijk of vrijspraak.

Het meisje lag naakt in bed in de nabijheid van Borsato. En werd door mamma erheen gestuurd. Het was al langer bekend dat hij zijn handen slecht kon thuishouden. Dan mogen als rijke BN'r toch wel de alarmbellen afgaan. Hij had beter naar een dure club kunnen gaan, discretie verzekerd. Ze zeggen dat in club Boccacio heel wat BN'rs komen. Meestal wordt er een schikking getroffen en voor een flink bedrag wordt de aanklacht ingetrokken. Of na een vrijspraak volgt een civiele produre waarbij met een flink bedrag wordt geschoven. Werknemers van grote bedrijven worden gewaarschuwd geen seksuele relaties met onbekenden aan te gaan want dan volgt vooral in claimcultuur de VS vaak een aanklacht. De beklaagde of zijn werkgever zal bijna altijd betalen om imagoschade te voorkomen. Daarom zal prostitutie altijd blijven bestaan, niemand zal gaan praten.

In een sexclub heb je sex, hier zou het gaan om wat aanrakingen mits het meisje onder invloed vd moeder niet liegt
Je meet met twee maten. Als het gaat om "wat aanrakingen" door Marco maak ik op uit je bericht dat het weinig voorstelt maar hetzelfde kind is volgens jou ineens heel kwetsbaar en weerloos als het gaat om invloed van haar moeder.

Je meet met twee maten. Als het gaat om "wat aanrakingen" door Marco maak ik op uit je bericht dat het weinig voorstelt maar hetzelfde kind is volgens jou ineens heel kwetsbaar en weerloos als het gaat om invloed van haar moeder.
Nee ik geef aan dat er een verschil is tussen aanrakingen en sex.

En dat we niet weten wat waar is in deze zaak. 4 december oordeelt de rechter daarover.

Volgens mij oordeelt de rechter of de door het OM ten laste gelegde feiten wettig en overtuigend bewezen zijn. Dat is iets anders dan "de waarheid".

Blijft wat mij betreft de situatie dat een bekende Nederlander met behoorlijk wat te verliezen zichzelf in een compromitterende positie gebracht heeft, iets waar ik met mijn hoofd écht niet bij kan.

Volgens mij oordeelt de rechter of de door het OM ten laste gelegde feiten wettig en overtuigend bewezen zijn. Dat is iets anders dan "de waarheid".
De Waarheid is nou net Marco z'n beste nummer.
Blijft wat mij betreft de situatie dat een bekende Nederlander met behoorlijk wat te verliezen zichzelf in een compromitterende positie gebracht heeft, iets waar ik met mijn hoofd écht niet bij kan.
Ik snap wat je zegt hoor, maar de praktijk is dat de lijst van prominenten waarvoor dit geldt juist alleen maar in beangstigend tempo langer wordt.

Laatst bewerkt:

Exact, toe hij in de gaten kreeg dat deze familie zo in elkaar stak zoals nu verteld wordt had hij meteen af moeten haken en afstand moeten nemen. In plaats daarvan ging hij dit minderjarig meisje betasten, appen enz.. En nu legt hij de schuld van zijn gedrag bij die familie.

En het treft niet alleen hem. Zijn gezin, zijn personeel, zijn kinderen, zijn goede doelen — zelfs Warchild zit nu met een trauma. Je kan gerust zeggen: de man heeft 58 jaar carrière door de wc gespoeld, en omdat hij BN'er is, kan hij niet even bij de HEMA achter de kassa opnieuw beginnen.

Tuurlijk, mensen maken fouten. Wij ook. En veel van ons gaan ook hartstikke vreemd. Alleen hebben de meeste van ons een normale baan en hebben we doorgaans wat minder bekendheid en verantwoordelijkheid. En niet te vergeten: de meeste van ons zullen geen strafbare feiten plegen.

Marco had affaires met o.a. Iris Hond en de moeder van het meisje — en dan kwamen daar nog de geruchten bij over The Voice, waar hij iets te letterlijk dacht dat het draaistoelprincipe overal gold.

Maar oke...alleen sinds die appjes aan het licht zijn gekomen. Komaan...dan ben je gewoon een ouwe viezerik. En dan een meisje strelen die 15 is. Strelen!

Kortom: Marco lijkt iemand met een ernstig tekort aan realiteitszin en een chronisch teveel aan ego. Er zijn mensen met een bord voor hun kop,maar Marco?

Die kent die uitdrukking niet eens.

De Waarheid is nou net Marco z'n beste nummer.

Ik snap wat je zegt hoor, maar de praktijk is dat de lijst van prominenten waarvoor dit geldt juist alleen maar langer wordt.
Voor gewone mensen nog sneller langer want daar zijn er meer van, en de lijst kan ook alleen maar langer worden en niet korter omdat er altijd gevallen bijkomen , bekend of onbekend

en de lijst kan ook alleen maar langer worden en niet korter omdat er altijd gevallen bijkomen , bekend of onbekend
Hij kan ook even langs blijven of in theorie zelf korter worden met voortschrijdend inzicht, maar ik bedoel dat de lijst in een vervelend hoog tempo langer wordt, net gecorrigeerd.

En je dat geldt ook voor niet prominenten.

Terug
Bovenaan Onderaan