Red Linny, Oostrozebeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
23/01/23
3
2
Zij adverteert op redlights, al meerdere keren een afspraak mee gemaakt, telkens belt ze op het nippertje af. Telkens met dezelfde, ongeveer, uitvlucht: ziek, kind ziek, kind in ziekenhuis enz enz. Organiseert ook gangbangs, maar als je daar naar informeert krijg je altijd "tgaat niet door" als reactie. Je kan bij haar terecht pijpen 30, pijpen en beffen 40, vluggertje met 50, vluggertje zonder 70. half uurke met is 70 en zonder 90....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er wel eens voor een pijpbeurt.
Linny is geen fotomodel, geen opgespoten bimbo, maar een heel gewone, ietwat mollige vrouw. Ze is vriendelijk, beleefd en lief. Ik had nog nooit problemen om af te spreken (als ze even niet kan, dan staat dat doorgaans vermeld op haar website).
Ze pijpt lekker en slikt gewillig.
Kortom: prijs/kwaliteit: prima!
 
Ik ga er wel eens voor een pijpbeurt.
Linny is geen fotomodel, geen opgespoten bimbo, maar een heel gewone, ietwat mollige vrouw. Ze is vriendelijk, beleefd en lief. Ik had nog nooit problemen om af te spreken (als ze even niet kan, dan staat dat doorgaans vermeld op haar website).
Ze pijpt lekker en slikt gewillig.
Kortom: prijs/kwaliteit: prima!

Waar lezen wij uw spannende review?
 
Vandaag nog eens proberen afspreken met haar... Weer hetzelfde. Je spreekt een uur af, hoe lang je wil blijven enz. En als je dan haar adres vraagt leest ze je bericht maar antwoord niet. Ik heb 10 min gewacht en dan nog eens haar adres gevraagd, ondertussen was ze wel meerdere keren online. Krijg je dan als antwoord: date gaat niet door je bent te opdringerig....
 
Ik ga er wel eens voor een pijpbeurt.
Linny is geen fotomodel, geen opgespoten bimbo, maar een heel gewone, ietwat mollige vrouw. Ze is vriendelijk, beleefd en lief. Ik had nog nooit problemen om af te spreken (als ze even niet kan, dan staat dat doorgaans vermeld op haar website).
Ze pijpt lekker en slikt gewillig.
Kortom: prijs/kwaliteit: prima!
Zo hoort het. Soms heb je niet meer nodig, gewoon én kwalitatief goed.
 
Laatst bewerkt:
Toch even reageren.
Ik bezocht Linny al meerdere keren, ik vermoed zo'n 10 keer.
Nooit had ik problemen om af te spreken. Als ze niet kan, staat dat ofwel vermeld op heer website of ze verwittigt vooraf. Zo wou ik afgelopen dinsdag een date regelen voor de volgende dag. ik kreeg vrij vlot een berichtje dat het even niet kan omdat ze ziek is. Iedereen heeft het "recht" om ziek te zijn, toch?
En als ze tijdig verwittigt, wat is het probleem dan?

Het is zoals met zoveel dingen: geef respect en je krijgt respect terug.
Linny; veel beterschap en tot gauw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan