WHEM Red Rose Fantasy - Beveren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pre-corona bij haar langs geweest, pmc (jammer) verder wel leuke afspraak geweest, ze wordt heel graag gebeft, herhalingsgevaar ja en neen, ja voor de leuke ervaring neen voor het leeftijdsverschil (ja mijn geweten knaagde) 🤷
 
Aanradertje, weet echt hoe ze moet pijpen (staat zeker in m'n top 3 van pijpbeurten dat ik in m'n leven heb gekregen, dus niet alleen bij DVP's) en doet de job ook gewoon graag. Al eens met haar een goede babbel gehad, wel een kleine nymfo van wat ik te horen kreeg!
 
Vorig jaar ben ik bij deze dame geweest. Haar looks maakte me erg geil. Wat een ontzettend lekker ding. Pijpen voelde ok, had fantastisch kunnen zijn als het zonder condoom was geweest. Seks is zelfs met erg lekker. Toch ben ik nog niet teruggegaan omdat ze heel erg onpersoonlijk en strikt zakelijk communiceerde. Dat vond ik echt een afknapper. Kan het moment geweest zijn. Als het op route ligt wellicht nog eens proberen.
 
Ze heeft ondertussen een eigen topic in het privéontvangst gedeelte van dit forum.

 
Vandaag nog eens bij Rose geweest. Haar looks en het gevoel tijdens de seks zijn zeer goed. Ik was er weer voor een snelle wip. Amper 10 minuten op bed geweest en toen kon ik het niet meer binnenhouden.

Rose is erg strikt maar wel correct.
Passie, girlfriend expierence of buiten de lijntjes kleuren gaat bij Rose niet door. Misschien maar goed dat ze zich niet helemaal in het moment laat opgaan anders zou ik er de deur platlopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan