Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er een vriend een vriendendienst doet doe je een vriendendienst terug. Dan betaal je die persoon terug op die manier
Dat hoef niet, je kan ook een vriendendienst verlenen, omdat het een vriend is. daar hoef niks tegenover te staan.
En dan bedoel ik niet dat je dan gelijk maar iemand zijn hele huis moet metselen of zijn auto in onderhoud moet nemen.
Het gaat meestal om relatief kleine dingen, waar tijd of kennis mee gemoeid is.
 
Dat hoef niet, je kan ook een vriendendienst verlenen, omdat het een vriend is. daar hoef niks tegenover te staan.
En dan bedoel ik niet dat je dan gelijk maar iemand zijn hele huis moet metselen of zijn auto in onderhoud moet nemen.
Het gaat meestal om relatief kleine dingen, waar tijd of kennis mee gemoeid is.
Als er iemand een vrienden dienst voor mij doet doe ik iets terug. De ene hand wast de andere.
 
Niet uit vriendschap, ik vind gewoon dat er best ook vriendschap kan bijkomen...

ik verdedig gewoon het recht om vrije markt prijzen te mogen hanteren. Persoonlijk zou ik haar ook liever gratis voor een week naar Barcelona nemen hoor 😁

Zo zou ik het niet precies formuleren...het lijkt me gewoon logisch dat de soort date- waarbij zij de tijd en de nodige aandacht neemt voor je- nu eenmaal meer waard is dan een vluggertje...vind je dat ook niet ?
iedereen weet het.
Hard werken wordt niet altijd betaald.
Lang werken( uren maken) wel.
is niet anders bij betaalde sex uiteraard
 
dat die vrouw een rol speelt
Ga je niet liever naar een film met een goede actrice dan met een middelmatige? Zij wordt daar goed voor betaald, en dan ben je toch ook niet verontwaardigd dat de actrice de gevoelens die ze vertolkt op het scherm niet persoonlijk voelde op het moment van de opnames....je geniet van de gevoelens die ze jou bezorgt, en als je ze op restaurant zou tegenkomen, zou je ze toch maar al te graag aan je tafel uitnodigen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan