Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Man man man wat een prachtige voorbeelden weer zeg.
Als een chef-kok mijn vriendin is:
1 dan nodigt ze me thuis uit en kookt ze wat voor mij en niet in haar restaurant;
2 als ik haar alleen in haar restaurant bezoek en ervoor betaal (wat logisch is) is zij niet mijn vriendin, maar zijn we klant-dienstverlener met een goede relatie;
Volgens mij zijn er best veel mensen hier die geen leven hebben en niet weten wat een vriend inhoudt. Als jij een dvp alleen ziet op het moment dat je betaalt voor haar tijd en ze zich toevallig vriendelijk gedraagt is ze geen vriendin van je.
Dan is ze een slimme hoer en jij een simp, zo simpel is het. Als je denkt dat ze je vriendin is dan vraag je of je onbetaald een uur langer mag blijven voor de gezelligheid of dat ze nadat haar dienst voorbij is even wat met je komt drinken.
Dan kom je er wel achter of ze je vriendin is of niet.
Een vriend of vriend betaal je niet voor zijn tijd. Dat je dit soort zaken nog moet uitleggen vind ik best triest en zorgelijk.
 
Een vriendin van mij knipt mijn haar. Ik heb er totaal geen probleem mee om haar te betalen. Ik zou het ongemakkelijker vinden om niet te betalen. Als ik naar een andere kapster ga moet ik ook betalen.

Als er een vriend komt en hij vraagt of dat ik zijn afgeboken pekkel van zijn moto wil terug aan elkaar lassen dat zou ik gratis doen dat is 5 min werk. Maar ik ga niet beginnen een uur werk voor niets doen.
Als je goed bevriend bent kan je ook compenseren door bijv te trakteren op iets te vreten oid
 
Beide een basisbehoefte...je kunt van beide genieten...je kunt ze beide beter maken met fantasie en creativiteit...
Arthur, waarom zoek jij je heil eigenlijk bij publieke vrouwen?
Je moet toch makkelijk met je verbalen kunsten een vrouw in bed krijgen, zonder daar je beurs voor open te trekken? Dat geeft toch wel wat meer voldoening, lijkt mij.
Van een publieke vrouw weet je immers nooit zeker, of ze je leuk vind, of dat ze je alleen leuk vind vanwege je portemonnee.
 
Als je goed bevriend bent kan je ook compenseren door bijv te trakteren op iets te vreten oid
Je kan idd eens trakteren. Maar stel dat wij bevriend zijn en jij zegt kom je eens iets eten in mijn restaurant ik trakteer. En ik zeg super ik kom

Maar als je zegt kom je eens iets eten in min restautant maar ik wil niet omdat ik moet betalen.

Ben ik dan echt je vriend of ben ik enkel je vriend omdat je trakteerd.

Als er iemand mij trakteerd dan trakteer ik die persoon ook eens terug. Als er een vriend een vriendendienst doet doe je een vriendendienst terug. Dan betaal je die persoon terug op die manier

Als een vriend geld vraagt om te helpen laminaat te leggen. Wil het niet zeggen dat hij je vriend niet is om dat hij geld vraagt want je betaald hem met geld.

Als je van je vrienden verwacht dat ze gratis dingen voor je doen omdat je vrienden bent zonder dat er iets tegen over staat. Sorry dan ben je geen vriend maar profiteur
 
Maar stel dat wij bevriend zijn en jij zegt kom je eens iets eten in mijn restaurant ik trakteer. En ik zeg super ik kom
Als ik jou zou uitnodigen dan laat ik je natuurlijk niet betalen
Als je van je vrienden verwacht dat ze gratis dingen voor je doen omdat je vrienden bent zonder dat er iets tegen over staat. Sorry dan ben je geen vriend maar profiteur
Ik zal ten alle tijden eerst aanbieden om te betalen dus van profiteren is geen sprake, we hebben het hier over een echte vriendschap toch? Als men van elkaar wil profiteren dan hebben we het niet over een vriendschap maar een zakelijke relatie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan