Recensie Regina, Nieuwegein (vh Utrecht, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Wandelaar
96
09/04/25
184
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1184077-regina
Totale kosten (in euro)
200
Toen ik de foto's van de dame zag was ik gelijk geïnteresseerd in de dame. Ik had haar profiel toen in WHEM gepost. Er kwam daar een beetje een middelmatige ervaring uit naar voren. Ik had het toen ook daarbij gelaten.

Vandaag zag ik dat ze in Utrecht was (voor mij is dat beter dan Amsterdam). Haar foto's trokken mij nog steeds heel erg en kon het dus toch niet laten om toch contact op te nemen. Uiteindelijk blijkt dat ze in Nieuwegein verblijft. Contact verliep soepel en ik kreeg bij het maken van de afspraak gelijk al het volledige adres inclusief huisnummer.

Ze is misschien een kilo'tje of 2/3 zwaarder dan op de foto's, maar naar mijn idee nog steeds mooi slank. Verder komt alles overeen met de foto's. Bij binnenkomst begon het eventjes heel zakelijk, maar nadat ik de douche uitkwam was het eigenlijk heel gezellig. Leuke meid, pijpte mij lekker diep, stelde zelf standjes voor. Voor mij prima ervaring. Ze zoende lekker (zonder tong), ik had daar verder niet meer op aangedrongen, want ik vond het eigenlijk allemaal wel prima zo. Volgens mij werkt ze nog t/m maandag.

TLDR;
Leuke dame die overeenkomt met de foto's (misschien IETSJES voller). Prima ervaring. Verblijft in Nieuwegein. Blijft waarschijnlijk t/m maandag.

Welke foto is het meest representatief vind jij? Heeft ze dat gevlochten jaar nog?

En jemig...ietsje voller...op de fotos is ze super slank toch, dus dan is nog altijd heel slank, niet?

Is de locatie een appartement of hotel?

Thanks @Hush !

Ik denk de foto's met het witte overhemdje. En nee, ze heeft niet dat gevlochten haar.

In de foto's vind ik haar meer 'model slank', richting mager. In real life meer normaal/lekker slank. Geen idee hoe ik het moet verwoorden :p Het was niet negatief bedoeld, maar wel iets wat 'anders' kan zijn met wat je verwacht. Haar figuur was voor mij dikke prima!

Ze verblijft in een nieuwbouw appartment samen met een andere dame. Die heb ik niet gezien

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1184077-regina
Totale kosten (in euro)
350
Afgelopen zondag had ik zin om mijn kont te laten likken en mijn zaad te laten slikken door een mooie jongedame. Uiteindelijk uitgekomen bij deze Regina en alles wat ik wilde was mogelijk. Helaas kreeg ik een tijdje later van de planner door dat ze me niet zou rimmen. Toch maar gegaan want er was verder niet zo veel naar mijn zin en ik was ondertussen erg nieuwsgierig naar deze Oekraïense.

En inderdaad, aangekomen in haar appartement viel op dat ze zakelijk, een beetje afstandelijk en zelfs beetje down overkomt. (Tja, oorlog 😖). Na een korte douche op het fijne bed beland begonnen we het kalm aan op te bouwen. Daardoor kwam er toch een GFE-vibe. Ook al omdat ze langzaam aan steeds meer kleding uittrok terwijl we elkaar ondertussen opgeilden door knuffelen, likken, hijgen en tongen. Ze heeft een lief, klein en zacht roze tongetje waarmee ze mijn ballen likte en ook tongzoenen gaf. TZ geef ik 3 sterren omdat ze zich wat inhield. Haar kutje neuken was ook lekker. Ik vond haar knap van top tot teen, dus ik had een heerlijk uitzicht en ze doet haar best. Wel weer jammer dat haar doos iets te krap was voor me. Dat heb ik vaak bij de Oekraïense dames.
Toe aan spuiten ging ik naast het bed staan en dirigeerde ik haar op haar zij op het bed met haar mooie koppie en lekkere tongetje boven mijn harde stift. Terwijl ik me aftrok likte ze mijn ballen. Daarna heerlijk mijn zaad in haar mondje gespoten waarna ze nog haar mooie tongetje liet zien als bewijs dat ze alles lekker had doorgeslikt.

Daarna nog ff een tijdje gekletst. En dat gaat prima. Ze kan goed Engels en is niet dom.
Toen we nog een minuut of 10 hadden vroeg ze uit zichzelf of ze me nog mocht pijpen. Service en inzet was al met al prima dus.

Ze was de dame van de foto's, maar in het echt vond ik haar knapper. Vooral haar gezicht met hele mooie groene kijkers🤩 En inderdaad paar kilo extra waarschijnlijk, maar zeker nog slank/atletisch.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan