Hé vrienden,
Ik heb al een tijdje mijn reis geboekt. Ik zal er zijn van 14 mei tot en met 2 juni. Ik ga landen in Manila, 1 dag bekomen daar en de volgende dag richting Cebu City. Strategisch heb ik gezien dat dit een weekend was. Ik verblijf daar in het Lex hotel niet ver van de Mall. Dan ga ik in de week erop naar Moalboal, Alegria, Samboan en Oslob. Dan met de ferry naar Panglao op Alona beach (alweer een weekend), van daaruit ga ik de week erop naar Siquijor, Bohol, Chocolate Hills, Trasiers, tripje op de Loboc river…Dan terug naar Cebu City (weekend).
Ik zit op PinaLove. Ik moet zeggen dat je wel moet opletten met die youngster met 1 of 2 foto's en geen omschrijving (onder de 25 jaar). Ze vragen je mobiel en dan begint het nu 3 berichten. Hun moeder verjaart en ze kunnen er niet heen, hun huur moet betaald worden, hun gas is duur, ze willen wel videocall en maar hebben geen "load", hun tuition fee van school moet betaald worden, hun kind is ziek of verjaart en ze hebben niks, hun loon is op en ze vragen om eten…allemaal onder het mom van "student" te zijn.
Bovendien willen ze wel overnachten met jou of je reisgezelschap zijn. Ik ben 52 jaar en slank gebouwd. Ze schatten me meestal in de dertig. Dus die jonkies maken er geen probleem van. Als je hun foto's ziet en dan video called, kan je je soms afvragen is dit wel dezelfde dame,

.
Maar ik heb toch al een mooie portefeuille opgebouwd met leuke meiden die nu nog niet zeuren om geld. We gaan het zien…
Dus "Grab" gebruiken voor de taxi's. PinaLove, Tinder voor de kipjes te contacteren, cash meenemen op de eilanden wegens weinig ATMs. Uitstapjes daar laten regelen door je date, die dan je date is

.
Iemand nog tips?
Thanks.
Goh nog vergeten te vragen. Hoe ga je om met die heerlijke meid die je toch wil zien, maar op een andere eilandengroep woont en dus het vliegtuig dient te nemen? Wie betaalt? En wat als ze dan toch je dat niet is?