Reisafstand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar heb je zeker een punt in, maar ik heb al stappen ondernomen om dat meisje te helpen (wat de andere wandelaars die haar bezochten niet deden).

Hoe je het wendt of keert, de gedachtegang van de vader vind ik ontzettend raar.
 
Laatst bewerkt:
In mijn jeugd bleef ik ook vaak bij scharrel vriendinnetjes slapen....en die vader en moeder sliepen daar dan ook in een kamer er langs....nou dan kon je de volgende dag ook het zaad van het plafond afhalen.....enige verschil was dat ik er niet voor hoefde te betalen...maar de vader wist natuurlijk ook wel dat we niet aan het pim pam petten waren.
 
Dat kan, maar ik blijf het een ziek idee vinden. Je weet nooit of die dochter het meent of niet, armoede maakt mensen wanhopig.
Maar dit vind ik dan een beetje krom. Denk jij dat de meeste vrouwen achter een raam zitten omdat ze al genoeg geld hebben in hun eigen land? Zoals cumcum al zegt de vader zit er niet bij das het enige verschil.

Maargoed het idee is voor mij verder ook ziek.
 
Ik woon in nederland niet in een omgeving waar veel te beleven valt qua paysex.
Dichtsbijzijnde prive-huis in duitsland op 40km. De 5 duitse rosse buurten in het ruhgebiet van 110km tot 140km enkele reis. Vaak wordt de reistijd in duitsland momenteel langer door veel wegwerkzaamheden. Zit je net lekker op de duitse autobahn, krijg je baustelle van 8km aan je broek en niet veel later nog 2 stuks.
 
Oeiii..das niet goed jongen...heb je teveel Doggy gedaan ..daar krijgen je heupen en bekken ook een optater van ?
Maar hoop dat het snel goed komt...kunnen we samen een keer naar Hongarije...daar kun je gewoon op je rug blijven liggen..dan rijden ze je naar Tokio en terug??
 
Ik word niet echt blij van dit topic :(
Minimumloon in Hongarije is trouwens €500, in België €1500. x3 dus, niet x5 of nog meer.

Ik heb trouwens nogal wat bedenkingen bij sommige verhaaltjes. Welke Nederlandse vader leent zijn dochter drie dagen uit aan een logerende vetzak voor €1000?
 
Laatst bewerkt:
Ik word niet echt blij van dit topic :(
Minimumloon in Hongarije is trouwens €500, in België €1500. x3 dus, niet x5 of nog meer.

Ik heb trouwens nogal wat bedenkingen bij sommige verhaaltjes. Welke Nederlandse vader leent zijn dochter drie dagen uit aan een logerende vetzak voor €1000?
Je hebt de klok horen luiden...maar weet niet waar de klepel hangt...fijne avond nog. Groetjes
 
Er is ook nog zo iets als een moreel kompas. Ikzelf heb weinig remmingen, maar bij een gezin logeren om hun dochter tegen betaling een paar dagen uit elkaar te trekken gaat mij veel te ver. Dat je dan ook nog gelooft dat ze blij met je is vind ik op z'n minst naïef, al denk ik eerder dat het de rechtvaardiging naar jezelf is omdat je weet dat het heel fout is.

On-topic,
Ikzelf ben niet bereid ver te reizen voor een avontuurtje. Ik heb dan wel het geluk dat ik een prettig privéhuis hier in BoZ om de hoek heb (letterlijk).
De enige uitzondering die ik maak is voor een bepaalde dvp in Rotterdam, alleen voor haar, en alleen voor de ambiance van de kamer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik laat mij niks aanpraten door moraal ridders..ik ken de grens..en zal die NOOIT..overschrijden...ik heb het hier al eerder gezegd...sex zoveel als mogelijk in je leven...maar alleen met vrouwen of mannen..boven de 18 jaar..en die daar zelf en vrijwillig voor kiezen...en dat merk je als ervaren hoerenloper echt wel...en voor de rest moet je overal met je vingers en pik vanaf blijven
 
Zelfs als ze ervoor kiezen vind ik het ethisch onverantwoord. Je laat een wildvreemde een paar dagen binnen zodat die je dochter kan neuken. Waren er dan in ieder geval geen goedkope hotels in de buurt waar jullie je ding konden doen? Het gezin is denk ik groter dan alleen een vader en een dochter.
 
Uurtje, als het echt bijzonder is anderhalf reizen. Damn, ik dacht dat ik al aardig aan het rondwandelen was, maar als ik het hierzo lees dan heb ik maar een halve stap gezet. 350 voor een lang weekend rampetampen in Hongarije klinkt bijna als een paradijs op aarde.
 
Uurtje, als het echt bijzonder is anderhalf reizen. Damn, ik dacht dat ik al aardig aan het rondwandelen was, maar als ik het hierzo lees dan heb ik maar een halve stap gezet. 350 voor een lang weekend rampetampen in Hongarije klinkt bijna als een paradijs op aarde.
Is het paradijs...maar na corona...kun je ook mee..zal vragen of wizzair ook 747 vliegtuigen heeft..want het kan druk worden
 
Laatst bewerkt:
Ik laat mij niks aanpraten door moraal ridders..ik ken de grens..en zal die NOOIT..overschrijden...ik heb het hier al eerder gezegd...sex zoveel als mogelijk in je leven...maar alleen met vrouwen of mannen..boven de 18 jaar..en die daar zelf en vrijwillig voor kiezen...en dat merk je als erv aren hoerenloper echt wel...en voor de rest moet je overal met je vingers en pik vanaf blijven
Jij bent al wat morele grenzen voorbij, maar verwart het met je EIGEN grenzen. Maar goed, zolang jij jezelf een held vind...
 
Komt inderdaad voor. Toen ik nog jong was heb ik dit een keer meegemaakt in noord Tsjechie. Een bloedmooi meisje (17 of 18) (Ik toen 21) , ik mocht haar gewoon vanaf een openbaar meer waar we elkaar zagen meenemen naar mijn hotel 50 km verderop. Ik was toen zo flabbergasted dat ik dat niet heb gedaan. Het voelde helemaal fout om te doen. Ik ben het nooit vergeten. Spijt ? Ja en Nee. Ik denk dat ik het goede heb gedaan. Maar oeh.
 
Komt inderdaad voor. Toen ik nog jong was heb ik dit een keer meegemaakt in noord Tsjechie. Een bloedmooi meisje (17 of 18) (Ik toen 21) , ik mocht haar gewoon vanaf een openbaar meer waar we elkaar zagen meenemen naar mijn hotel 50 km verderop. Ik was toen zo flabbergasted dat ik dat niet heb gedaan. Het voelde helemaal fout om te doen. Ik ben het nooit vergeten. Spijt ? Ja en Nee. Ik denk dat ik het goede heb gedaan. Maar oeh.
Klopt...in die landen denken ze daar heel anders over..is daar vrij normaal...maar als je er nooit geweest bent ..of hebt meegemaakt...dan ..is dat niet te begrijpen..en dat snap ik best hoor ...
 
Nou goed mijn verhaal dan binnen dit topic. Ik wilde dus 2 jaar geleden gaan reizen naar Iran. Helaas had ik mijn vliegtuig gemist waardoor ik een nieuwe ticket moest bestellen. Het nadeel was dat ik een nachtje extra moest overnachten in Istanbul. In het hotel waar ik verbleef hoorde ik in de avond allerlei geluiden. Ik werd steeds wakker waarna ik dacht om buiten shisha te gaan roken. Wat bleek toen ik buiten mijn hotelkamer stond? Ja, je raadt het al, prostituees werkten er in dat hotel. Ik zag 1 heerlijke vrouw van een jaar of 30 (schat ik). Haar betaald voor 3 uur en de tijd van mijn leven met haar gehad ?. Tijdens deze ervaring had ik voor het eerst een vrouw laten squirten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan