Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
Je hebt overal goede en slechte. Maar we kunnen er niet ontkennen dat er in andere delen van de wereld een andere op een andere manier geleefd word met andere prioriteiten dan hier
Zeker.

In het boekje "Thaise koorts, een wegwijzer voor Thai-Westerse relaties" (door Chris Pirazzi & Vitida Vasant, vertaald door Kees Nolting) staan vele nuttige wenken en toelichtingen, onder andere over de verschillende misverstanden die kunnen ontstaan tussen (in dit geval) een Hollandse man en zijn Thaise geliefde.
 
Ik ben zelf nog op zoek naar een relatie, maar daarvoor zal ik zelf wat meer uit m'n schelp moeten komen op dat vlak. Ik ben over het algemeen een zeer sociale gast, die met iedereen zeer goed overweg kan. Maar vanaf het moment dat ik merk dat ik gevoelens krijg, negeer ik die owv een zeer laag zelfbeeld van mezelf. Zelf durf ik niet de stap zetten en toegeven dat er meer is dan alleen maar vriendschap. Heb in m'n leven nog maar 1 relatie gehad een 15-tal jaar geleden. Maar dat duurde maar 2 weken.

In tussentijd ben ik ook nog maar echt 3 keer echt serieus verliefd geweest, waarvan de laatste nog recent en ik merk dat ik er nog niet helemaal over ben. Ik wil wel toegeven maar weet alleen niet hoe ik zoiets moet aanpakken. En als ik dan denk de moed bijeen te hebben verzameld, blijkt het dat ze interesse hebben / daten met een andere gast.

Ik weet ook niet of er meisjes geweest zijn, die voor mij gevoeld hebben. Ik ben gewoon een ramp in het oppikken van dat soort dingen en het moet al recht in mijn gezicht zijn eer ik het zou merken.
Gewoon je zelf blijven ,en genieten van het leven ,ga eens naar een avond voor alleen staande misschien is dat wat voor jou ,en zie je een leuke dame luister goed naar ze begin niet over je zelf als ze ook interessen in jou hebben komt dat van zelf .en maak tussen door een compliment ,niet te veel ,en ga misschien ook eens naar maal naar de zelfde dvp krijg je misschien ook vertrouwen door om met de zelfde vrouw te praten .en vertel dat je met vrouwen moeilijk contact krijgt er zijn er die goed advies kunnen geven onder het vrijen
 
Dat weet je ook als buitenlander kan je zelf geen huis kopen of toch moeilijk. Er zijn mannen van 40+ die met alle respect een vrouw gaan "kopen" in pattaya die vaak ongeveer half zo oud zijn als hun.
Als je in Zuid-Oost Azië een huis koopt voor je vriendin... of zelfs je wettige echtgenote... heb jij dus als buitenlander geen rechten. Als je dat maar weet...

Hoeft op zich nog geen probleem te zijn... zolang jij het je (makkelijk) kan veroorloven. En bovendien geef je haar een stukje eigendom als pensioen bescherming.
 
Gewoon je zelf blijven ,en genieten van het leven ,ga eens naar een avond voor alleen staande misschien is dat wat voor jou ,en zie je een leuke dame luister goed naar ze begin niet over je zelf als ze ook interessen in jou hebben komt dat van zelf .en maak tussen door een compliment ,niet te veel ,en ga misschien ook eens naar maal naar de zelfde dvp krijg je misschien ook vertrouwen door om met de zelfde vrouw te praten .en vertel dat je met vrouwen moeilijk contact krijgt er zijn er die goed advies kunnen geven onder het vrijen
Het praten is allemaal geen probleem, ik ben een vlotte. Zeker 1 op 1. Er zijn een paar dames waar ik echt een heel goede klik mee heb, en waar ik zelf meer tegen vertel dan m'n vrienden irl.

In groep hou ik me wel wat meer op de achtergrond, ben niet iemand die de aandacht gaat hoggen en observeer wel op de achtergrond. En zo vergooi ik ook wel kansen, denk ik.

Maar soit, ik wacht wel af. Tinderen of Facebook dating doe ik niet aan mee. Is toch maar een vleeskeuring. Heb me wel ingeschreven voor een speeddate, wie weet wat dat gaat geven. En kan mss wat tips vragen bij m'n volgende date hoe ik dat kan aanpakken 😅
 
Zeker.

In het boekje "Thaise koorts, een wegwijzer voor Thai-Westerse relaties" (door Chris Pirazzi & Vitida Vasant, vertaald door Kees Nolting) staan vele nuttige wenken en toelichtingen, onder andere over de verschillende misverstanden die kunnen ontstaan tussen (in dit geval) een Hollandse man en zijn Thaise geliefde.
in gelijk welke relatie moet je altijd tijd nemen. Is dat nu met een vlaamse, hollandse of thaise dame. Mag je niet te rap willen gaan. Het kan altijd niet werken.

sommige mensen springen snel van de hak op de tak. Ze kennen elkaar amper beginnen een relatie. Gaan binnen de 2 maanden samen wonen. Er worden al plannen gemaakt om te trouwen etc. Om 6 maanden later uit elkaar te gaan om dat ze te verschillend zijn.
Als je in Zuid-Oost Azië een huis koopt voor je vriendin... of zelfs je wettige echtgenote... heb jij dus als buitenlander geen rechten. Als je dat maar weet...

Hoeft op zich nog geen probleem te zijn... zolang jij het je (makkelijk) kan veroorloven. En bovendien geef je haar een stukje eigendom als pensioen bescherming.
persoonlijk zou ik niet rap huis in azië kopen. Als ik enkel naar thailand ga om te neuken met dvp´s boek ik wel een kamer voor 25€

Moest ik een thaise vrouw of vriendin hebben die niet uit thailand weg wil. Zou ik daar iets huren. En hier mijn huis verhuren. Ga ik uit elkaar met haar heb ik mijn huis hier nog en blijf je samen kan ik haar in mijn testament zetten.
 
Laatst bewerkt:
Mbt huis kopen in Thailand

Een relatie - zeker zoals wij er tegen aan kijken - is op basis van gelijkwaardigheid.

Als je nu in Thailand een huis wilt hebben, maar je mag niet de eigenaar zijn, maar wel je vrouw/vriendin, dan is dit zoals het ook in West-Europa zo'n 100/150 jaar geleden was. Geen sprake van gelijkwaardigheid.

En dat is voor een relatie funest.

Conclusie: wil je een relatie op basis van gelijkwaardigheid, dan is Thailand niet the palce to be. Maar op het vlak van ongelijkheid (man met geld en sexdrive/vrouw met geldbehoefte en een pussy) is het waarschijnlijk wel een top bestemming.


Maar ik ga nog een stapje verder.

Wat voor een relatie wil je hebben? Als je de gewone patronen volgt, groei je op, leer je een vak, ga je in een relatie, huisje, boompje, beestje.
Maar als je nu 50/60/70 bent, en op zoek bent naar een relatie, dan ga je al deze fases niet meer doorlopen.

Vraag is dus: wil je een relatie met iemand die later voor je zorgt, of wil je een relatie voor de seks?
 
Conclusie: wil je een relatie op basis van gelijkwaardigheid, dan is Thailand niet the place to be. Maar op het vlak van ongelijkheid (man met geld en sexdrive/vrouw met geldbehoefte en een pussy) is het waarschijnlijk wel een top bestemming.

Thailand is heel groot. De paar steden met straten waar het vooral draait om jonge knappe meiden die (zogenaamd) staan te springen om het oude witte vetzakken naar de zin te maken zijn niet representatief voor het hele land.

Gelijkwaardigheid kent vele vormen. Als je een verstandige lieve vrouw vindt daar en uit welbegrepen wederzijds eigenbelang zorg je voor elkaar, dan kun je best gelukkig zijn, voor relatief weinig Euro's een heel mooi huisje laten bouwen en redelijk plezierig nog wat ouder worden dan je reeds was.

Vraag is dus: wil je een relatie met iemand die later voor je zorgt, of wil je een relatie voor de seks?
Dat kan toch prima samengaan?

Maar wel je koppie erbij houden.
 
Mbt huis kopen in Thailand

Een relatie - zeker zoals wij er tegen aan kijken - is op basis van gelijkwaardigheid.

Als je nu in Thailand een huis wilt hebben, maar je mag niet de eigenaar zijn, maar wel je vrouw/vriendin, dan is dit zoals het ook in West-Europa zo'n 100/150 jaar geleden was. Geen sprake van gelijkwaardigheid.

En dat is voor een relatie funest.

Conclusie: wil je een relatie op basis van gelijkwaardigheid, dan is Thailand niet the palce to be. Maar op het vlak van ongelijkheid (man met geld en sexdrive/vrouw met geldbehoefte en een pussy) is het waarschijnlijk wel een top bestemming.


Maar ik ga nog een stapje verder.

Wat voor een relatie wil je hebben? Als je de gewone patronen volgt, groei je op, leer je een vak, ga je in een relatie, huisje, boompje, beestje.
Maar als je nu 50/60/70 bent, en op zoek bent naar een relatie, dan ga je al deze fases niet meer doorlopen.

Vraag is dus: wil je een relatie met iemand die later voor je zorgt, of wil je een relatie voor de seks?
Een relatie voor de sex met iemand die later voor je zorgt… 😁
 
Thailand is heel groot. De paar steden met straten waar het vooral draait om jonge knappe meiden die (zogenaamd) staan te springen om het oude witte vetzakken naar de zin te maken zijn niet representatief voor het hele land.
Het zal niet representatief zijn, maar als witte vetzak is het wel fijn hoor zo'n hele straat met jonge/knappe meiden die het me maar wat graag naar de zin maken.
Tuurlijk het is allemaal illusie, maar soms toch echt wel een droomwereld.
Daar hoop ik nog lang van te kunnen genieten, en ben zo blij dat het ver weg is want anders zat ik er ieder weekend.
 
Het zal niet representatief zijn, maar als witte vetzak is het wel fijn hoor zo'n hele straat met jonge/knappe meiden die het me maar wat graag naar de zin maken.
Tuurlijk het is allemaal illusie, maar soms toch echt wel een droomwereld.
Daar hoop ik nog lang van te kunnen genieten, en ben zo blij dat het ver weg is want anders zat ik er ieder weekend.


Een vloek en een zegen dat het zo ver weg is. Van de vlucht van 800 euro kan je toch heel wat pleziertjes hebben daar.
 
Wat nu als je getrouwd bent en een veel jongere DVP wil een relatie met jou?
Nou dat zou ik heeeeeeeeel spannend vinden 🥰is mij nog nooit overkomen. maar wel leuk voel je je zelf het mannetje 🤗
Run.😁 maar nu serieus. Als je relatie met je vrouw goed verloopt. Waarom zou je dan scheiden voor een jongere vrouw.
Je hoeft toch niet gelijk te gaan scheiden .je kan er ook van genieten en afwachten hoe het loopt naar een tijdje zie je ook anderen dingen van elkaar .en dan kan het ook overgaan
 
Nou dat zou ik heeeeeeeeel spannend vinden 🥰is mij nog nooit overkomen. maar wel leuk voel je je zelf het mannetje 🤗

Je hoeft toch niet gelijk te gaan scheiden .je kan er ook van genieten en afwachten hoe het loopt naar een tijdje zie je ook anderen dingen van elkaar .en dan kan het ook overgaan
Ik ga nooit vreemd gaan aanmoedigen. Gelijk waarom je vreemd gaat. Zelfs als zij eerst vreemd gaat op jou. Of ook vreemd gaat.

Wees een echte man en durf zware beslissingen te nemen. En loop niet weg van een onaangenaam gesprek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan