Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag eerste keer langs geweest in dit huis.
Gekozen voor Patricia.
Pijpen was maar zeer matig en ook intiem was niet om over naar huis te schrijven.
Geen herhalingsgevaar voor mij 🙂
 
Ik had vandaag een afspraak met Vanessa. Telefonisch contact was vlot en vriendelijk. Afspraak gemaakt. Ik kom mooi op tijd toe en blijkt ze ondertussen bezet te zijn voor nog een uur... Ik heb hier al gelijkaardige zaken gelezen, zo gaat het niet lang blijven duren vrees ik.
Bedankt voor de informatie. Ik moet er tweemaal driekwartier voor rijden en was nog aan het twijfelen tussen paar andere op mijn wishlist.
 
Ik zou vrijdag eens gaan , maar heb daar toevallig gepasseerd voor mijn werk , klopt dit dat er 2 of 3 huisjes achter een huis staan en is een klein weggetje met keien en je moet je parkeren langs de grote weg tussen bomen ? Ik hou jullie op de hoogte als ik vrijdag ga ....
Het is een aarde/keien(stenen) dood lopende weg die tot aan het huis loopt, zeer discreet en ver van de grote weg
Hoe discreet is het als je langs de grote baan moet parkeren? Volgens Google Streetview is er geen echte parkeerstrook, en in de villawijk ernaast ook niet.

Of parkeert iedereen zich aan de paaltjes, en gaat dan nog 300m te voet? 'k Weet niet of je daar van de brandweer mag staan..

1640959388709.png
 
Hoe discreet is het als je langs de grote baan moet parkeren? Volgens Google Streetview is er geen echte parkeerstrook, en in de villawijk ernaast ook niet.

Of parkeert iedereen zich aan de paaltjes, en gaat dan nog 300m te voet? 'k Weet niet of je daar van de brandweer mag staan..

Bekijk bijlage 30119
Het is de andere straat in niet deze vd paaltjes, deze weg volgen. Dan rij je langs de sporen tot aan het huis
 
Hallo.

Ben er pas deze middag geraakt, maar wie zag ik daar ook: Paola dus de keuze was snel gemaakt.
Die Karolina is niet mis , maar geen kleintje.
Wel een mooi natuurlijk figuur.
Professionele foto's maken de meisjes altijd mooier dan in het echt. Moest er niks anders zijn geweest had ik zeker eens uitgetest.
 
Hallo.

Ben er pas deze middag geraakt, maar wie zag ik daar ook: Paola dus de keuze was snel gemaakt.
Die Karolina is niet mis , maar geen kleintje.
Wel een mooi natuurlijk figuur.
Professionele foto's maken de meisjes altijd mooier dan in het echt. Moest er niks anders zijn geweest had ik zeker eens uitgetest
Bestaat er al review over die paola?
 
Maar wel lekker gehorig. :) Als er in de kamer naast u een nummertje wordt opgevoerd, geniet je mee van het kreunen en hijgen van de betrokken personen. Dus ook als jij eraan begint, horen ze u ernaast. Kan leuk zijn, maar ook storend, is hoe je het bekijkt....
 
Maar wel lekker gehorig. :) Als er in de kamer naast u een nummertje wordt opgevoerd, geniet je mee van het kreunen en hijgen van de betrokken personen. Dus ook als jij eraan begint, horen ze u ernaast. Kan leuk zijn, maar ook storend, is hoe je het bekijkt....
Al paar keer geweest daar en was steeds alleen.. meestal trio 150€ 1u
 
Terug
Bovenaan Onderaan