Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag,

Weet er iemand iets over Simona? Ik kon er niks over vinden. Zijn de foto's recent? Mooi uiterlijk? Tongzoenen?

Ik zou graag een trio ervaring willen meemaken en dit kan voor een zeer schappelijke prijs bij relaxdreams, ik twijfel vooral tussen Luna, Simona of Elena.

Ik heb dit nog niet vaak gedaan, relatie kort geleden beëindigd dus ik heb enkele vraagjes…

als ik voor een uur trio betaal en ik kom 2x snel
Klaar bijvoorbeeld na 30min. Stopt dan alles? Of blijven ze nog even gezelschap houden en naspel doen tot het einde? Ik hou enorm van tongzoenen en pijpen (nog meer dan seks zelf) dus dat zoek ik echt veel tongzoenen en knuffelen. Wie raden jullie mij daarvoor zeker aan?

Ik zie goeie feedback over zowel Luna als Elena maar ik vind niks over Simona… Luna en Simona spreken mij wel erg aan…. Sarita is wel mooi maar ik las hier uiteenlopende feedback over tongzoenen en haar uiterlijk

Ik wil heel graag lang voorspel en vooral veel tongzoenen zit ik dan juist met Luna en Elena alleszinds? En heeft iemand ervaring met de meiden nu beschikbaar in een trio? Wie is bijvoorbeeld een goeie combo en/of ingespeeld op elkaar?

Is een trio hier überhaupt goed bij deze meiden in dit huis of neem ik gwn 2 meisjes na elkaar?

Alvast heel erg bedankt om mijn vele vragen te beantwoorden

Vriendelijke groetjes
Gewoon vragen aan de dame van het onthaal. Zij zat vroeger ook in het vak en antwoordt altijd vriendelijk op telefoon of berichten.
 
Nog steeds niet geweest.. toch bedankt voor de reacties.

Kan iemand mij zeggen of een trio de moeite waard is in dit huis? Ik overweeg deze week Claudia & Daniela.

Hoe zit een trio in dit huis precies in elkaar?
 
onlangs bij Daniella geweest…vriendelijke dame,dat wel …..maar vroeg direct om een drankje te betalen voor haar,…ook probeerde ze direct alle extra's te verkopen.
het neuken zelf was neuken alsof haar leven er van afging.
dus zo snel mogelijk klaar komen…herhalingsgevaar :NEE
 
onlangs bij Daniella geweest…vriendelijke dame,dat wel …..maar vroeg direct om een drankje te betalen voor haar,…ook probeerde ze direct alle extra's te verkopen.
het neuken zelf was neuken alsof haar leven er van afging.
dus zo snel mogelijk klaar komen…herhalingsgevaar :NEE
Welke extra's biedt ze dan aan?
 
Water of cola is misschien gratis, maar als ze een glas bubbels kunnen versieren is een deel voor hen? Of Lolola en ik zien er uit als iemand die je wat extra kan vragen; van mij kreeg ze een lekkere cumshot tegen haar verhemelte, waarvoor ik dan ook wel betaald heb. 😋
Idd….was geen cola of water….ze wou wijn….dus kreeg ze wijn 🙃
 
Wat bedoel je met hoe zit een trio in elkaar? Jij en 2dames... wat wil je meer weten? Ik heb er al regelmatig ge-double-crewd....lekker lekker
Ja he! Scherpe prijs ook voor een trio, ik speel dan op safe en bestel een fles bubbels. Beste garantie op dikke fun en dames die zich volledig erin smijten. Doe dit altijd als Daniella er is, die kent mij al goed genoeg en neemt de andere dame dan op sleeptouw ;)
 
Was daar onlangs en was een man die deur opendeed en meisjes voorstelde, voor mij beetje afknapper eerlijk gezegd, gebeurt dat daar vaak?
Bij mij was het wel de gastvrouw die de deur opendeed. Maar mij maakt het niet echt uit wie de deur open doet. Per slot van rekening gaan we voor de meisjes toch en te neuken? De rest is bijzaak.
 
Ik met Daniella, is al enkele jaren geleden bij emanuela's angels in Waasmunster en daarna in die tent in Ekeren die gesloten is (bunny's place?). Leeftijd is zeker geen 25 doe daar gerust maar 10 jaar bij maar mooie dame. Goede service en moordtieten.
Ik moet dringend eens vragen wat die dames daar doen om zo jong te blijven. Inmiddels is Daniella terug 22 jaar! 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan