Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is Samantha dezelfde als die vorige maand in Waasmunster zat?
die samantha zat een tijdje terug al eens in casa brugge/ l'amazonia te loppem.
heb er geen ervaring mee.
 
Als je naar Daniela gaat, vraag haar eens of Ivonne ooit nog terugkomt 😅
Die hebben nog samen daar gezeten, misschien hebben ze nog contact. Wat een tijger was dat. Beste ervaring in dat huis.
Ik zou het haar zelf vragen maar ze is echt mijn type niet.
Komt niet meer terug jammer genoeg, was ook mijn favoriet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien iemand al bij Sonia geweest is ,laat eens iets weten.
ziet er mij wel een lekker ding uit ( op foto …want .in real Life zal het zoals gewoonlijk wel wat anders zijn 🙄)
 
Indien iemand al bij Sonia geweest is ,laat eens iets weten.
ziet er mij wel een lekker ding uit ( op foto …want .in real Life zal het zoals gewoonlijk wel wat anders zijn 🙄)
Vandaag bij haar geweest voor 3u.

Eerst: hitte was weer niet uit te staan bij relaxdreams, Sonia en ik hadden er allebij last van wat misschien wel een invloed had op hoe actief Sonia kon zijn.

Sonia is best wel een lekker ding, gezicht en strakke borsten zoals op de foto maar is wel een stukje zwaarder dan op de foto's. Heeft een buikje en een serieuze kont. Ik kan me voorstellen dat er sommige mannen dat geil vinden maar het is niet echt mijn ding. Leeftijd schat ik begin de dertig.

Sonia heeft echt geen GFE-gehalte. Kan geen woord Engels of Frans en blijft steeds terugkeren naar Spaans. Sonia pijpt énorm goed maar voor de rest is het maar matig (maar ook niet slecht). Ze is niet echt actief in bed en je moet als man nogal snel het voortouw nemen (behalve bij het pijpen, daar blijft ze heerlijk lang doordoen).

Ze blijft tot 18 september.
 
Op de site van Relaxdreams staat er : vanaf 14-09 Victoria
met daarbij ook de bijhorend foto's van vroeger van de echte Victoria van E Angels….was toen met Tamira de toppers van Angels. 😍
Maar dat deze dame plots na al die jaren opeens trg zou zijn ??
indien dit zo zijn ziet ze mij zeker terug ….maar lijkt me eerder op een reclamestunt ( hope i'm wrong)
 
Op de site van Relaxdreams staat er : vanaf 14-09 Victoria
met daarbij ook de bijhorend foto's van vroeger van de echte Victoria van E Angels….was toen met Tamira de toppers van Angels. 😍
Maar dat deze dame plots na al die jaren opeens trg zou zijn ??
indien dit zo zijn ziet ze mij zeker terug ….maar lijkt me eerder op een reclamestunt ( hope i'm wrong)
Wooowwwww, als dat waar is dan parkeer ik mijn mobilhome daar 2 weken in de straat .....
 
Op de site van Relaxdreams staat er : vanaf 14-09 Victoria
met daarbij ook de bijhorend foto's van vroeger van de echte Victoria van E Angels….was toen met Tamira de toppers van Angels. 😍
Maar dat deze dame plots na al die jaren opeens trg zou zijn ??
indien dit zo zijn ziet ze mij zeker terug ….maar lijkt me eerder op een reclamestunt ( hope i'm wrong)
Niet al teveel reclame maken he guys ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan