Recensie Selena, Lady Butterfly, Kropswolde. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strongman

Wandelaar
38
09/10/23
27
5
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€305,=
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden als 1 van haar eerste klanten eind Oktober Selena bezocht in Kropswolde. Eerst afspraak gemaakt en daarna naar het lastig te bereiken Kropswolde gereden. Ik was even vergeten dat het daar nu moeilijk te bereiken is maar zoals op hun site beschreven staat is het raadzaam om via Hoogezand te rijden, dan blijft je auto in ieder geval vrij van modder. Kost je wel 10 minuten extra tijd. Toen ik de foto's van haar zag dacht ik dat het wel weer van die bewerkte foto's waren want het ziet er wel heel erg lekker uit maar dat was zeker niet het geval. Ze is echt waanzinnig knap bijna tot in perfectie, mooi, lang, slank, atletisch, mooi lang blond haar en een knappe kop. Een super vrouwelijke vrouw, had zo een model kunnen zijn. Gekozen voor 1,5 uur watermassage met Jacuzzi. Selena is een Roemeense vrouw van 35 (op de site is ze 25 maar dat verschil zie je niet) die veel landen in Europa al heeft gehad als het gaat om sekswerk. Ze is nu samen met haar nichtje neergestreken in Kropswolde. Ze werkt ook in de clubs van deze eigenaar, ze vertelde erg blij te zijn om hier te werken want het was hier allemaal goed en netjes voor elkaar. We hebben lang in de jacuzzi gezeten en ze heeft veel erg vermakelijke verhalen over haar (seks)werk in meerdere landen verteld. Daarna korte massage in de kamer gehad met geweldig handmatig hoogtepunt maar dat is niet ook zo moeilijk met zo'n uitzicht. Herhalingsgevaar zeer groot want ze is hier tijdelijk en zoals zo vaak met dat soort vrouwen zie je ze daarna nooit weer. Selena spreekt heel goed Engels en Duits. Ze vertelde eind Oktober jarig te zijn en vroeg of ik dan ook kon komen maar dat is mij helaas niet gelukt. Als je haar blij wilt maken moet je iets van melkchocolade of melkchocolade met hazelnoot voor haar meenemen, daar wordt ze erg blij van. Het viel mij op dat in deze zaak nu meerdere Roemeense dames werken was er eerst niet echt positief over maar ervaar nu toch anders, niks mis mee! Misschien heeft iemand nog een tip.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan