Recensie Selena, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
782
09/01/22
964
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5223550-selena
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben van de week bij deze mooie schone geweest en het is me goed bevallen
Het lichaam en gezicht klopt gelukkig 100% niet als bij die chineesjes dat het een totaal andere vrouw is nee dit was echt Selena,
Ze ontvangt in een rustige wijk in den haag dicht bij de Loosduinse weg in een heel net appartement
Bij binnenkomst mocht ik gelukkig eerst even douchen wat lekker zeg.
En hierna plaats genomen op haar bed
Selena heeft echt hele mooie borstje niet normaal hoe mooi en naturel lekker om op te zuigen komt omdat ze pas 22 jaar is nog jong en fris.
Ze bracht het condoom aan en begon me eerst af te trekken en daarna condoom erop en lekker te pijpen ik moest haar wel aanwijzingen geven om het ietsje dieper en langer te doen, maar ja neem het haar niet kwalijk ze doet dit nog niet zo lang en moet nog best wat leren ik als ervaren leermeester zal haar alles bij brengen.
Toen me tool op titanium sterkte was heb ook Selena met haar prachtige mini kutje op haar ruggetje gelegd en begon haar heerlijk te stoten het zweet liep van me voorhoofd af zo goed bezig was. Hierna heb ik Selena lekker tegen haar kontje aan gestoten want voor een latina heeft ze heerlijke billetjes om tegen aan te stoten ik denk dan broeder Marcov12 dit ook wel heerlijk vind haha. We ging zo lekker dat we van doggy naar platdoggy gingen en heb heerlijk in haar liggen stoten en kwam zowel grommend klaar.
Selena is een lief en onschuldig meisje echt precies van de fotos maar met minder makeup ze blijft toch heel mooi.
Ik ga zeker terug naar haar was wel prijzig 30 minuutjes binnen geweest voor 130 eurotjes maar ik vind dat ze het wel waard is. Ze biedt ook beffen en pijpen zc aan maar dit kost dan wel extra heb het zelf niet gedaan.,
dank je wel Selena groetjes Daddy Modjomaster haahah
 
Wow, zij ziet er goed uit. Ben benieuwd wel hoeveel ze dan extra vraagt voor PZC, bezoekje ga ik ook bij haar wel plannen.

Update: Heb haar geappt voor een afspraak te maken; ze zegt 200 per uur. 150 half uur. PZC is 50 euro extra. Toen zei ik met PMC, zegt ze opeens dat zonder ook 50 euro extra is.
Eeh wat is dit?
 
Laatst bewerkt:
Deze dames gebruiken tijdelijke sim voor telefoon. Niet deze in topic, maar in het algemeen. Nadat ze naar hun land zijn teruggegaan, sms't een vreemde kerel me of ik drugs wil. Eens begon een man te chanteren met mijn sms'jes! Dus ik vermijd over het algemeen degenen die witte feestjes geven..
 
Ik gebruik altijd mijn eigen telefoon, nog nooit last gehad van chantage. Maar ik mijd alle dames die over white party's beginnen of die niet betrouwbaar uit hun ogen kijken, of waar de naam van de advertentie niet overeenkomt met de naam die ze in de tekst zetten etc. etc.

En al ik na al die veiligheid alsnog een rare tekst terugkrijg waardoor ik het niet vertrouw blokkeer ik ze gelijk via whatsapp, en dan ook het echte 06 nummer en gooi ik het weg. Een soort omgekeerd dvp-gedrag dus. En de nummers staan altijd op stil, dus er popt nooit een raar bericht op.

White party? Never ever.
 
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5223550-selena#overview
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag contact gehad met deze selena en afspraak gemaakt

Wat een drama op de app al duidelijk veel.kan niet zoenen nop en 200 half uur pzc dus de hoofdprijs

Tegen beter weten in en geil.toch maar gegaan tja geil he en zin in.een.jong ding

Dom.dom..dom

Kennismaking al.koel.de sex belabbert. Afstandelijk ja kan wel een boek.schrijven maar als.je een jong knap ding wilt prima maar reken niet op een leuke.ervaring

Je gaat met een kut gevoel en 200.euro.armer weg

Doe.er je voordeel mee

Ps.die.rose zit ook.daar kijkt je ook de deur uit
 
jeetje broeder bedankt voor je eerlijke recensie, maar heel erg jammer dat jij zo'n nare ervaring heb gehad tja ze ze is nog heel jong en heeft nog niet zo heel veel ervaring helaas je moet inderdaad het een en ander nog beetje aan sturen.
 
jeetje broeder bedankt voor je eerlijke recensie, maar heel erg jammer dat jij zo'n nare ervaring heb gehad tja ze ze is nog heel jong en heeft nog niet zo heel veel ervaring helaas je moet inderdaad het een en ander nog beetje aan sturen.
Ja maat dat snap ik hoor maar aan deze meiden valt weinig aan te sturen..die willen gewoon easy money...mevr was ook aan shoppen gegaan dus moest ook nog uur wachten..reactie snelheid op app ook waardeloos nee joh en dat met mijn ervaring wandel al 30 jaar....mis de goede oude tijd..besloten om weer wat recensies te gaan schrijven..want in deze tijd en met de kosten 200 prima maar wel service...die meiden lachen je gewoon uit man hy amor bye amor....waarschuwen en nie gaan
 
Nee joh .. psychisch niks mee te maken...zijn gewoon gemene wijven...weten zijn mooi..shoppen bij de primark in den haag ..ga maar heen zie je hun 2 lopen...🤮gunnen niemand een blik.waardig...onschuldig nee
Echt nie...en hoeven echt nie te leren pijpen hebben ze al.lang in zuid amerika gedaan.

Laat je niks wijs maken door newbes.hier die positief schrijven...pooiers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan