Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de week bij Veronique geweest en zeer goed. Zeer goede en diepe BJ met alles erop en eraan. Nadien paar standjes en gefinished in doggy met duim diep in t kontje. Zeker een aanrader
 
In de week bij Veronique geweest en zeer goed. Zeer goede en diepe BJ met alles erop en eraan. Nadien paar standjes en gefinished in doggy met duim diep in t kontje. Zeker een aanrader
Bij doggy... grijp ik haar liever bij haar heupen. Kan je lekker stoten! Of... je neemt haar bij haar schouders... Man!
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan Veronique/Veronica.
Wat.Een.Mooie.Dame.
Ik zou ze zo inpakken en meenemen naar huis :)

Wel geen TZ en ze spreekt amper enkele woorden EN.

Jammer dat ik niet echt in form was.
Ze blijft nog tot vrijdag as.
 
Zijn er ervaringen met Simona ? Dank.
Gisteren bij Simona geweest. Afspraak om direct te vergeten. Absolute afrader. Totaal niet sexie en ongeïnteresseerd. Foto's zijn misleidend en geven geen goed beeld van de werkelijkheid. Je mag best een maatje meer hebben, maar verzorg je dan wel netjes. Dat is wat ze ook van ons als mannen ook verwachten toch? Ongeschoren en vieze bende. Heb haar niet eens aangeraakt. Was echt slechtste ervaring ooit.

Gelukkig daarna nog met Lara afgesproken voor half uurtje wat de rit er naar toe toch goed heeft gemaakt. Top dame. Een en al chemie en super sexie.
 
Net terug van een date met Veronique. In tegenstelling tot wat hierboven te lezen is was ik niet van mijn sokken geblazen, oftewel waren hierdoor mijn verwachtingen iets te hoog.
Zoenen was enkel op de wang. Wel goede PZC maar je kon ze nauwelijks aanraken. Vervolgens zij reverse cowgirl en daarna afgemaakt in doggy.
Bij de doggy mocht ik zelf met mijn vingers niet in de buurt van haar sterretje komen. Voor mij een matige 7/10.
Wat de actie van de maand betreft : had dit nog maar sinds gisteren gelezen. Was vandaag mijn 3 de bezoek deze maand en voorheen nooit iets van bonnetje of zo aangeboden gekregen. Vandaag ik vroeg dit dus aan de gerante, daar zij mij op een tijdspanne van 3 weken toch zelf 3x binnen gelaten had en ze deelde mij mede dat ik dit telkens bij het begin van een date moest aan haar gezegd hebben en dat ze dit dan apart opschrijven??? Zo kan ik ook acties verzinnen....
Voor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....
Graag wat meer verduidelijking m.b.t. Karol aub? zag er mij bij de presentatie wel goed uit
Voor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....
Graag wat meer verduidelijking m.b.t. Karol aub? zag er mij bij de presentatie wel goed uit
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan