Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen

Gisteravond relaxdreams bezocht en date gehad met abril.
Zeer mooie dame .
Direct lekkere tongzoen en dan douchen.

Service dik in orde .
Alles ging perfect, echt aanrader.

Ga dit weekend nog eens terug

Er bestaan blijkbaar ook nog een aantal gelijkaardige advertenties met dezelfde foto's ...
 
Laatst bewerkt:
Er bestaat ook nog een advertentie in Nederland met dezelfde foto's ...
Daar noemt ze April ipv. Abril
Ook hier :
En hier :
Schandalig toch dat ze dit telkens opnieuw doen.
Jammerlijk want zo geraakt de geloofwaardigheid van het huis volledig in twijfel gebracht.
Beseffen ze dat dan zelf niet?
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat andere websites het niet zo nauw nemen om oudere advertenties te wissen.
Alle dames van dit huis zijn nl. reizigsters ...

Ik merkte de bovenstaande advertenties gewoon op en beschuldig niemand.
Toekomstige bezoekers zullen hieromtrent wel duidelijkheid brengen of de 25j Abril bij Relaxdreams wel degelijk de dame van de foto's is :
 
Laatst bewerkt:
Het kan natuurlijk ook zijn dat andere websites het niet zo nauw nemen om oudere advertenties te wissen.
Alle dames van dit huis zijn nl. reizigsters ...

Ik merkte de bovenstaande advertenties gewoon op en beschuldig niemand.
Toekomstige bezoekers zullen hieromtrent wel duidelijkheid brengen of de 25j Abril bij Relaxdreams wel degelijk de dame van de foto's is :
Al gehoord van een medewandelaar dat dit niet de vrouw is van op de foto's.
Eenmaal binnen in de kamer en afgerekend met de gérante komt pas later de dame binnen.
Om dan te moeten constateren dat het een totaal andere dame is van op de foto's.
Mij hebben ze ook al eens zo liggen gehad maar dit pik ik niet als de dame totaal niet mijn type is en laat dit dan ook merken en ik neem mijn boeltje en ga naar de gang.
Allerlei verwensingen en de nodige show wordt er dan bij gemaakt (die Latinas weten wel hoe ze het kot in brand moeten steken🤣🤣.) maar dit maakt mij totaal niet uit. Ik legde de situatie uit aan de gérante dat ik de dame had verwacht van op de foto's en niet een totaal andere wildvreemde dame die er in de verste verte niet op gelijkt. Uiteindelijk gaf ze met veel tegenzin mijn 60 euro terug en ben ik doorgereden naar Gent 🤣🤣. Is ook al een keer geweest dat het een totaal andere dame was dan vanop de foto's maar deze was dan wel mijn type en dan maak ik er ook geen probleem van natuurlijk. Maar om 60 euro te betalen en met iemand te neuken die mijn ding niet is daar pas ik resoluut voor. Sorry maar als ik denk dat ik gene stijve kan krijgen voor een dame waarom zou ik dan ook blijven. We moeten durven meer voor onszelf opkomen.
Zijn durven ook met valse foto's te plaatsen op hun site.
Meeste wandelaars zitten niet op een forum zoals dit….zodus 99 % heeft nergens geen weet van …….
Ik denk dat je zou verschieten hoeveel mannen (en zelfs vrouwen) hier meekijken wat er hierop wordt geschreven. Veel personen die een profiel aanmaken om te gluren. 😉.
Ik denk dat je ook niet mag onderschatten hoeveel Sherlock Holmes er meekijken op deze site. Hopende om hun wederhelft te kunnen onderscheppen op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Ruby?
De foto's van die Ruby zijn identiek aan deze van Sandra. Deze dame werkte eerst bij Emmanuela' s angels zo'n 4 jaar terug. Daarna Sandra teruggezien bij All In te Diegem (al een tijdje verdwenen) en daarna is ze gaan werken bij Sexysenses te Zaventem....is nu ook al een tijdje geleden dat ze daar werkte....en nu duiken dezelfde foto's terug hier op....hmmm, ofwel is het een andere dame en zijn de foto's gestolen....ofwel is het Sandra die nu de naam Ruby draagt.....Hoe de dame indertijd presteerde, wel uitermate goed. Maar zoals al dikwijls hier aangehaald is: niet elke dame presteerde bij elke klant hetzelfde maw alles is relatief. Wat wel enorm in mijn voordeel speelt is dat ik perfect het Spaans machtig ben......
 
Emily, die vroeger als eens bij de Angels te Waasmunster gewerkt heeft als Emy, zit nu blijkbaar in Drongen.
Dat was werkelijk een ongelooflijk heet konijn.
Enkele keren bezocht toen, geweldige dame.
Is Emmy terug?? Daar heb ik nu eens echt naar uitgekeken. Wat een straffe madam was me dat. Ik ga zeker binnenkort eens langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan