Relaxed een DVP bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De vraag is welke prijs je voor deze "hulp" moet betalen!

Als je iets 1 keer in de 2 maanden gebruikt, en je weet van jezelf dat je niet (al te) verslavingsgevoelig bent, dan is er niks aan de hand eh. Dingen ook niet erger maken dan ze zijn. Er zijn 10x zo veel mensen die op een verantwoordelijke manier af en toe wat chemische hulpmiddelen gebruiken, dan junks die er hun leven door laten verwoesten, net zoals er 10x meer wandelaars zijn die af en toe gaan zonder dat het hun leven over neemt.

Maar ja, iemand die er gevoelig voor is, moet het niet gebruiken, dat klopt. Maar die moet ook niet drinken of roken natuurlijk.
 
Je situatie is herkenbaar maar heb je al eens een dvp meerdere malen ontmoet? Was het toen beter?
Indien ja heb je een 'oplossing', indien nee zou ik eens je verwachtingspatroon vergelijken met je eerdere ervaringen en daar proberen rust in te vinden. De lat niet te hoog leggen voor jezelf dus. Makkelijker geschreven dan gedaan hoor maar bij mij werkte het wel door eerst met de dame je gevoelens uit te leggen. Als je een begripvolle DVP hebt zal ze je helpen. Indien niet zou ik een andere zoeken…
 
Klinkt misschien afgezaagd..
Maar gewoon veel ervaring opdoen..
Word je vanzelf minder zenuwachtig..
Het is min of meer, qua thuisontvangst of privehuis hetzelfde riedeltje..
Wees op je hoede bij thuisontvangst maar ook weer niet te overdreven..
Ik zou sowieso niet gaan drinken of wiet roken etc..
In mijn. SKW carrière wel eens een maat meegenomen die voordat we in Antwerpen aankwamen al 3 halve liters weghad..
Na een half uur nog een paar.. Puur voor de zenuwen.. Die heb ik toen maar achterin mijn bus gelegd... Die maakte niks meer klaar toen.. Letterlijk en figuurlijk
 
Ik ben het eens met @richard Snep : een geslepen rot in het vak is aanzienlijk minder zenuwachtig dan een groentje.
Hoe meer je bij de meisjes van plezier bent geweest, hoe relaxter je vanzelf wordt.
Opgewonden zijn we allemaal als we naar de dames gaan, maar er is een verschil tussen relaxed en gestressed zijn vanwege het bezoek.
Als je van te voren gestressed bent, is dat niet zo erg. Als op het moment van betreden van het pand de spanning wegvalt, is het goed.

En drank, drugs of andere middelen lijken vaak te helpen, maar zorgen weer voor andere problemen.
Bovendien ben je er beter mee af als het je lukt om op eigen kracht het probleem te overwinnen.

Is het voor jou, @testobject , misschien iets om naar een ramenbuurt te gaan en daar alleen rond te lopen?
Dat je dat diverse keren doet, zodat je went aan het gebeuren? Dus diverse keren naar de buurt toe, maar niet naar binnen.
Misschien ben je dan al een stuk relaxter als je wel een keer naar binnen gaat.
Zie het als een soort van training, zodat je uiteindelijk de wedstrijd lekker kunt spelen.
 
Beschrijf even wat je met relaxed cq gespannen bedoeld?

Als ik naar een DVP ga zit er altijd een gezonde spanning bij. Die is groter als de dame voor mij nieuw is, want dan weet je niet hoe de klik is, de service, hoe geil ik door haar lichaam en gedrag wordt. Bij dames waar ik al vaker was, is de spanning meer in de trant van: gaaf, ik ga zo meteen flink van bil.
 
Het bezoeken van een nieuwe dvp geeft bij mij nog wel eens spanning: zou ze echt zijn, wordt ik niet beroofd?

Ik merkte bij herhaalbezoekjes dat die spanning weg is en dat ik dat een beetje mis. Dus wat je nu als negatief ervaart kan je ook helpen... misschien is het een stoot adrenaline dat ik voel bij nieuwe dvp's?
 
Het ligt er aan wat je precies bedoelt. Bedoel je dat je relaxter wil zijn omdat je nerveus of zenuwachtig bent voor of tijdens het bezoek? Daar heb ik niets voor. Ik heb van mezelf wel gemerkt dat ik gewoon niet relaxed ben en niet kan genieten als ik nog in werkmodus of in gezinsmodus ben. Dus ik ga niet tijdens of direct na het werk omdat het minstens tot 20.00 uur duurt voor m'n hoofd een beetje leeg is en ik ga in het weekend het liefst ook niet overdag simpelweg omdat er overdag ook te veel gebeurt.
 
Klinkt gek, maar ik merk dat het in de zomer makkelijker gaat als het buiten wat relaxter lopen is. Ik herken de stress voornamelijk van het lopen voor de ramen. Ik vind het gewoon heel awkward om de hele tijd voorbij te lopen als ik niet precies zie waar ik naar zoek, maar ze zoeken wel steeds contact met me. Eenmaal deur open is de stress weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan