- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-renata.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
Na een aantal jaar passief lid zonder account op dit forum te zijn, toch eindelijk na een paar goede ervaringen besloten om hier ook mijn steentje bij te dragen.
Reeds een aantal keer bij Renata geweest in Antwerpen en Mechelen, en zit nu in Brugge tot eind van de week.
Renata is een lieve, intelligente dame, spreekt vlot engels en is heel correct in haar afspraken.
Ze reist enkele maanden door Europa en is nieuw in het beroep.
Dit valt er echter niet aan te merken in haar service.
Ze heeft een mooi atletische lichaam, kleine mooie borstjes en lekker kontje.
Ik ben zelf nogal groot geschapen maar ze wist er zeker raad mee, kon lekker doorneuken en ze deed haar best om tijdens het pijpen (altijd MET condoom) hem helemaal te doen verdwijnen.
Tussen de 2 neuksessies door een zeer goede massage gekregen en leuk gesprek: voor mij de perfecte GFE, het voelde echt aan alsof ik ze al jaren kende.
Voor mij zeker voldoende om zolang het kan zoveel mogelijk bij haar nog langs te gaan want ze is top!
Prijs is iets aan de hogere kant, 180 euro, maar je krijgt er wel veel voor terug.
Reeds een aantal keer bij Renata geweest in Antwerpen en Mechelen, en zit nu in Brugge tot eind van de week.
Renata is een lieve, intelligente dame, spreekt vlot engels en is heel correct in haar afspraken.
Ze reist enkele maanden door Europa en is nieuw in het beroep.
Dit valt er echter niet aan te merken in haar service.
Ze heeft een mooi atletische lichaam, kleine mooie borstjes en lekker kontje.
Ik ben zelf nogal groot geschapen maar ze wist er zeker raad mee, kon lekker doorneuken en ze deed haar best om tijdens het pijpen (altijd MET condoom) hem helemaal te doen verdwijnen.
Tussen de 2 neuksessies door een zeer goede massage gekregen en leuk gesprek: voor mij de perfecte GFE, het voelde echt aan alsof ik ze al jaren kende.
Voor mij zeker voldoende om zolang het kan zoveel mogelijk bij haar nog langs te gaan want ze is top!
Prijs is iets aan de hogere kant, 180 euro, maar je krijgt er wel veel voor terug.