WHEM Renata, privé ontvangst, Hoofddorp vh Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Renata en haar collegaatjes Ruby en Vanessa plaatsen sinds kort geile sexvideootjes waarop je niet eens kan zien dat het echt van hun zijn. Een nieuwe marketingstrategie wellicht?

Ik ben wel benieuwd naar een hardcore sloppy gagging gloeg gloeg deepthroat, om genade smekende tranende oogjes, uitgelopen mascara over de wangen en lange dikke slijmslierten vanaf haar kin naar de vloer á la Jazzmin Almere of Kelly Rijswijk met haar volledige gezicht in beeld.

Dat zou mij wel eens over de streep kunnen trekken. 😜
Klopt idd! Was het jou ook opgevallen dat in het filmpje van Vanessa (doggystyle positie) geen condoom wordt gebruikt en de begeleidende tekst iets in de trant van 'I dont do without condom' is?😅
 
Ik ben bij RENATA geweest. De foto's liegen niet, wat een kanjer. Geweldig sexy, mooie verschijning. Rustig aan, met erg veel plezier met RENATA gespeeld. Een klein beetje kinky, soft sm, was echt geweldig.
 
Ik ben bij RENATA geweest. De foto's liegen niet, wat een kanjer. Geweldig sexy, mooie verschijning. Rustig aan, met erg veel plezier met RENATA gespeeld. Een klein beetje kinky, soft sm, was echt geweldig.
Haha joh ga toch een ander voor de gek houden. Net een minuut lid en lovend over een dame die over het algemeen alleen maar slechte beoordelingen heeft.
 
Meerdere malen bij mijn favoriete Renata geweest in Zaandam, een hotel en in Amsterdam. Ook meerdere malen een date gehad met 2 van haar vriendinnen erbij.
Ik vind ze alle 3 geweldig! (Mijn mening)
Maar mijn review gaat nu over Renata.

Een hele gezellige verlegen dame. Nooit een slechte date met haar gehad. Haar hygiene is top.
Bij iedere date hebben we 3 uur gepland staan met vele extra's erbij.
Na het douchen was het showtime en konden we aan de slag. Haar blowjob skills zijn hemels…en haar mooie ogen bracht mij naar de hemel.
Het vrijen zelf was ook niet verkeerd. Beiden kreunen we hard en ze genoot er zelf ook van. Na het klaarkomen hebben we even gezellig een praatje en gaan we verder met de 2e ronde. Bij de 3e ronde komen haar 2 vriendinnen langs om het met z'n drieën af te maken.

Voor mij. Een 5/5. Maar ieder z'n eigen mening

~Lipitoarea
 
Jawel maar deze dame heeft alleen positive feedback van leden die nieuw zijn en haar promoten. Bestaande leden zijn altijd negatief?
Hey ze adverteert al vrij lang.. dus ze heeft genoeg klanten. Niet elke wandelaar kent dit forum he?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan