Rendez Vous / love hotels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hallo heren ik weet dat er al ergens een topic over is maar kan hem niet vinden
mijn vraag gaat over love hotels zoals secret rooms
als ik kijk op hun site staat er wel dat het rond een bepaalde stad is maar wanneer kom ik het juiste adres te weten .is dat pas als je geboekt hebt want ik heb een leuk uitje in het vooruitzicht en wil daar iets moois van maken en een kamer boeken voor een paar uurtjes .
wie kan mij wijzer maken met jullie ervaringen
alvast bedankt voor de moeite
 
Ik heb een half jaar geleden via secret rooms een kamer voor een paar uur geboekt. Als ik het me goed herinner wist ik voor ik definitief boekte om welk hotel het ging. Wat ik me in elk geval herinner is dat het allemaal prima verlopen is, zowel het boeken van de kamer als de date 😉
 
Even gezocht op hotels ....

en er zijn nog meer zoekresultaten.
 
Even gezocht op hotels ....

en er zijn nog meer zoekresultaten.
dank je wel maar waar ik het over heb is zo dat je online iets uitzoekt maar op de site staat alleen een naam plaats maar niet een adres waar het precies is dus ik denk dat je dat pas krijgt als je geboekt heb en dat wil ik graag zeker weten
 
dank je wel maar waar ik het over heb is zo dat je online iets uitzoekt maar op de site staat alleen een naam plaats maar niet een adres waar het precies is dus ik denk dat je dat pas krijgt als je geboekt heb en dat wil ik graag zeker weten
Kamers van secret rooms krijg je adres idd na betaling. Bij rendez-vous hotels staat het op hun site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan