Rendez Vous / love hotels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zwarte ring Lummen is top. Volautomatisch ook.
Topkamers met spiegel boven bed.
Ik herinner me nog dat ik er eens een 18 jarige studente alle hoeken liet zien, op kamer 10
Het zicht van haar naakte lijf op mij in de spiegel boven ons staat voor altijd op deze "ouwe" zijn netvlies gebrand.
 
Ik heb niet zoveel ervaring in Love-hotels, maar heb er door de vele lange jaren wandelen toch wel enkele bezocht. Het begon allemaal begin jaren 80 in de Lange Herentalsestraat in Antwerpen met mijn lief. Er waren er twee heel gekende (intussen gesloten) Appelmans en Condesssa. Welke van de twee we bezochten weet ik niet precies meer, maar we hebben er wel veel geile momenten beleefd in de soms lekker hoerige kamers. Later eind jaren 80 na mijn ex, met een vriendinnetje (geen dvp) gingen we regelmatig voor een weekendje naar de Crystal Palace in Waasmunster, waar we steeds dezelfde mooie ruime kamer kregen. Appelmans, Condessa bestaan nu niet meer, en Crystal Palace is nu een B&B "De Heide".
Later met dvp's heb ik af en toe wel eens een Love-hotelletje gedaan.
Carotel in Waarloos vond ik niet zo fijn. Vooral koud en kil en geen aangename kamer.
Trianon in Gent was in orde, maar ik vond wel dat het er soms vrij muf / stoffig rook. Dreamhotel in Wommelgem. Was wel in orde, gewoon goed maar niks speciaals
De Alkoof in Schilde, Cupido in Hasselt/Genk, Les Hortensias in Roosbeek en …(??) in Heppen-Leopoldsburg. Ze zijn zowat allemaal hetzelfde, wel in orde maar dikwijls ook muffig/stoffig of afgeleefd. Geen van al deze hotelletjes vind ik een tweede bezoek waard. Gelukkig kom je er voor het gezelschap en niet voor de kamer. Alhoewel de kamer soms wel een extra boost kan geven.

Nu kom ik af en toe in De Inslag in Brasschaat met Manuela. Kamers zijn wel in orde, maar sommigen ook wel een beetje uit de tijd.
In Luik ga ik soms naar Le Vénitien en Le Lys Blanc. Beiden zijn wel ok, maar het hangt er ook een beetje van af welke kamer je krijgt. Kijk even op hun websites.
Trianon in Mechelen eenmaal geweest, kamer was wel in orde.

Intussen werd ik attent gemaakt op De Zwarte Ring in Lummen. Daar hebben ze blijkbaar wel een paar fijne kamers. Onder andere een paar spiegelkamers. Die wil ik wel eens gaan uitproberen met een van mijn favoriete dvp's.
 
Ik heb niet zoveel ervaring in Love-hotels, maar heb er door de vele lange jaren wandelen toch wel enkele bezocht. Het begon allemaal begin jaren 80 in de Lange Herentalsestraat in Antwerpen met mijn lief. Er waren er twee heel gekende (intussen gesloten) Appelmans en Condesssa. Welke van de twee we bezochten weet ik niet precies meer, maar we hebben er wel veel geile momenten beleefd in de soms lekker hoerige kamers. Later eind jaren 80 na mijn ex, met een vriendinnetje (geen dvp) gingen we regelmatig voor een weekendje naar de Crystal Palace in Waasmunster, waar we steeds dezelfde mooie ruime kamer kregen. Appelmans, Condessa bestaan nu niet meer, en Crystal Palace is nu een B&B "De Heide".
Later met dvp's heb ik af en toe wel eens een Love-hotelletje gedaan.
Carotel in Waarloos vond ik niet zo fijn. Vooral koud en kil en geen aangename kamer.
Trianon in Gent was in orde, maar ik vond wel dat het er soms vrij muf / stoffig rook. Dreamhotel in Wommelgem. Was wel in orde, gewoon goed maar niks speciaals
De Alkoof in Schilde, Cupido in Hasselt/Genk, Les Hortensias in Roosbeek en …(??) in Heppen-Leopoldsburg. Ze zijn zowat allemaal hetzelfde, wel in orde maar dikwijls ook muffig/stoffig of afgeleefd. Geen van al deze hotelletjes vind ik een tweede bezoek waard. Gelukkig kom je er voor het gezelschap en niet voor de kamer. Alhoewel de kamer soms wel een extra boost kan geven.

Nu kom ik af en toe in De Inslag in Brasschaat met Manuela. Kamers zijn wel in orde, maar sommigen ook wel een beetje uit de tijd.
In Luik ga ik soms naar Le Vénitien en Le Lys Blanc. Beiden zijn wel ok, maar het hangt er ook een beetje van af welke kamer je krijgt. Kijk even op hun websites.
Trianon in Mechelen eenmaal geweest, kamer was wel in orde.

Intussen werd ik attent gemaakt op De Zwarte Ring in Lummen. Daar hebben ze blijkbaar wel een paar fijne kamers. Onder andere een paar spiegelkamers. Die wil ik wel eens gaan uitproberen met een van mijn favoriete dvp's.
Een fijn daghotel vergeet je , Suites tussen Lier en Duffel.Heel proper en niet gedateerd. Wel veel volk loopt er van het tennis en padel ernaast. Er is ook een kinderspeeltuin , ik had een date met een moedertje en die vond dat niet xo discreet.
 
Een fijn daghotel vergeet je , Suites tussen Lier en Duffel.Heel proper en niet gedateerd. Wel veel volk loopt er van het tennis en padel ernaast. Er is ook een kinderspeeltuin , ik had een date met een moedertje en die vond dat niet xo discreet.
Ik kom daar regelmatig voorbij, maar ik zie daar nooit iets van RDV hotel. Het is daar één groot sportcomplex. Meer zie ik daar niet.
 
Goed zoeken he.
Ik zal je een tip geven , rijd eerst eens naar achter.
Bedankt voor de tip, maar ik ga daar toch nooit afspreken, veel te dicht in mijn buurt.
Misschien mocht ik daar nog eens met de fiets passeren dat ik rechtsom eens een kijkje ga nemen. Ik kom daar wel eens voorbij gefietst maar daar is me nog nooit iets opgevallen. Ik heb nu ook even op GoogleMaps de Streetview gekeken, ik denk nu te weten waar het is. Alleez vooruit dan maar ik zal nog eens een keertje gaan fietsen om te zien.
 
Iemand onlangs nog naar Le Réve in Wilrijk geweest?

Er is heel recent iets voorgevallen en ik wil hier graag over schrijven (in samenspraak met mijn vaste vriendin).

De laatste keren dat we er waren hadden we de indruk dat er gegluurd werd door de spiegels.

We hadden de beneden suite 'Bardot' geboekt, en daar is zo'n rechthoekige spiegel boven de zetel.

We hoorden af en toe 'iets' en nee het was niet die voordeur die elke keer een lawaai van jewelste maakt als iemand binnen of buiten gaat (ook nog zoiets irritant)

En vlak daar naast is een kamertje met "privé" op. En toen kwam er de eigenaar plots tevoorschijn (die rosse met snor en bril) en die keek ons maar heel geniepig aan met zo'n vieze grijns op zen gezicht. o_O

Ik vermoed dat die enge eigenaar achter die spiegel zit te gluren ! :mad:

Als iemand dit ook voor heeft gehad, laat het weten!
 
Reeds meerdere daghotels bezocht in West- en Oost-Vlaanderen. Zoals Carnac, New Villa, Rozenhof,…
Ik kwam onlangs een voor mij onbekend daghotel tegen nl. d'moment in Kortrijk, ziet er stijlvol en discreet uit.
Iemand ervaring met dit hotel?
 
Onyx is top.
Aan Gent-Dampoort gelegen is het vlot te bereiken; wel een beetje duurder dan de concurrentie aan dat andere Gentse treinstation, maar de kamers zijn dan ook van een ander niveau: prachtig nieuw sanitair overal en elke kamer is ruim, mooi en uniek ingericht.
Het is er ook veel rustiger; ik ben er nog nooit iemand anders tegengekomen, dus voor wie niet houdt van het risico "gezien" te worden achter het station...
 
Reeds meerdere daghotels bezocht in West- en Oost-Vlaanderen. Zoals Carnac, New Villa, Rozenhof,…
Ik kwam onlangs een voor mij onbekend daghotel tegen nl. d'moment in Kortrijk, ziet er stijlvol en discreet uit.
Iemand ervaring met dit hotel?

Dat ziet er mooi uit , maar is stukje duurder als te Kuurne.
ik ben zelf ook erg tevreden over Rozenhofke Nazareth (Oost Vlaanderen , ik heb nu een nieuwe WestVlaamse vriendin maar die wil vanwege discretie niet te dicht bij haar woonplaats.
West Vlaanderen is echt goed voorzien met liefdeshotels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan