Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op jullie aanraden na wat mindere ontmoeting bij andere huizen ben ik net terug van RVP, dit was mijn eerste keer daar. Wat een verademing; vriendelijk ontvangst, prachtige dames die lijken op hun foto's, gewoon Nederlands, echt een top tijd gehad. Review komt er natuurlijk aan, maar wilde in ieder geval nog even iedereen hier bedanken voor de bijzonder goede tip!

Op jullie aanraden na wat mindere ontmoeting bij andere huizen ben ik net terug van RVP, dit was mijn eerste keer daar. Wat een verademing; vriendelijk ontvangst, prachtige dames die lijken op hun foto's, gewoon Nederlands, echt een top tijd gehad. Review komt er natuurlijk aan, maar wilde in ieder geval nog even iedereen hier bedanken voor de bijzonder goede tip!
Top is een van de beste privé huizen die ik ken. Welke Dame heb je bezocht ?
Inderdaad. Zoek dan lekker op een site naar bare sex.
Anaal zij. Er wel een stuk of 4 dames die het doen. Pzc die ik zelden. Er zijn enkele waar je in de mond mag klaar komen dat kost inderdaad 50 + 50. NEUKEN zonder doet niemand en terecht.er zijn grenzen.

Erg fijn huis inderdaad! Ik ben er ook een aantal keer geweest. Chantal Caitlin Loïs en Eva heb ik bezocht. Allemaal top!
Laatste 2 keer moest ik plaats nemen in de seperate omdat er heren in de woonkamer zaten.. Dat vind ik persoonlijk eigenlijk helemaal niks.. Vooral met 'n voorstel ronde gaat het allemaal veel te snel om dan vooral het uiterlijk te bekijken 😅

Terug
Bovenaan Onderaan