Welke? Als jouw zus paarden had hebben we elkaar kort gesprokenWas ik misschien wel zaterdag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke? Als jouw zus paarden had hebben we elkaar kort gesprokenWas ik misschien wel zaterdag
Ik zit wel in de paarden met mijn dochterWelke? Als jouw zus paarden had hebben we elkaar kort gesproken
Tijd voor een oubollig grapje:Ik zit wel in de paarden met mijn dochter
Waar zit 'm dat in?Roos is ook iets te commercieel
Is een wat oudere vrouw en heel vriendelijk.Heeft iemand ervaring met Irene of haar weleens gezien?
Maar wat is iets ouder? Als begin 50 ben je niet oud als je net zo oud bent als ik. 65+ vind ik oud!Is een wat oudere vrouw en heel vriendelijk.
Hoe was de afspraak met Sanne?Van dat lijstje ken ik alleen Lizzie. Een topper. Volgende week heb ik een afspraak met Sanne. Die heb ik alleen een keer gezien toen ze zich voor kwam stellen. Helaas had ze toen al een afspraak staan.
Niets is zo lekker als een dame van 40+. Ongeremd, veel ervaring… maar ja, ik ben 50+ en die dames van 70+ hoef ik ook nietIk zou graag een afspraak maken met Sanne, heeft iemand een inschatting hoe oud zij ongeveer is? Aangezien ik zelf nog geen 30 ben heb ik liever geen dame van boven 40-50
Dan kun je gerust een afspraak maken met Sanne.Goede leeftijds categorie voor jou denk ik.Ik zou graag een afspraak maken met Sanne, heeft iemand een inschatting hoe oud zij ongeveer is? Aangezien ik zelf nog geen 30 ben heb ik liever geen dame van boven 40-50
Sanne is tussen de 25 en 30Ik zou graag een afspraak maken met Sanne, heeft iemand een inschatting hoe oud zij ongeveer is? Aangezien ik zelf nog geen 30 ben heb ik liever geen dame van
Dit is mijn partner, zelf heb ik in dit huis voorheen meerdere goede ervaringen gehad. De reactie van vandaag verraste mij en stelt mij teleur.Iemand ervaring met de eigenaren? Vandaag twee nare telefoontjes gehad..
Ik ben als vrouw in een m/v stel op zoek naar een dame die het oké vindt om een trio te hebben met mijn partner en mijzelf en ik vind het vooral belangrijk van te voren kennis te maken. Voor morgen had ik 2 uur geboekt met lindsey. Ik zou met mijn partner even een kwartiertje kennis maken (gewoon als persoon, geen andere dingen) en mijn partner daarna daar achterlaten om een fijne tijd te hebben voor hem. Als er een klik is als hij de rest van de twee uur genoten heeft is het een optie om eventueel een trio te boeken daarna. Telefonisch hierover 2x hier echt goede gesprekken over gehad waarin ik eerlijk ben geweest in wat ik graag zag qua kennismaking.. daar is eventueel bellen/beeldbellen besproken indien een dame dat oké zou vinden en dat zou besproken worden met de betreffende dame. Maar omdat ik twee uur kon boeken voor mijn partner en een kwartiertje mee kon naar binnen om even kennis te maken was dat allang van tafel.
Vandaag echter zulke vreemde telefoongesprekken gehad met de eigenaren (tenminste ik ga er vanuit dat ze de eigenaar zijn)..
En ik weet dat ik als vrouw open minded ben.. en veel kan 'toelaten'. Ik zie het niet als toelaten maar als goede communicatie samen in een relatie. Hoe fijn is het om je partner af en toe in dit huis vrij te laten en soms daar samen een trio te hebben.. Het enige wat ik vroeg was kennismaken. De dames aan de telefoon waren super netjes, vriendelijk en meedenkend.
En dan krijg je de eigenaren die je op eigen houtje bellen (in dikke paniek en af en toe best onbeschoft) en ineens kan het allemaal niet. Ik als vrouw mag niet binnenlopen maar mijn man wel? Ik mag ook niet samen met mijn man binnenlopen. Zo werkt het niet, en ik quote, in de prostitutie en bij sekswerkers. Ze leken wel dronken oid.. bij eerder telefonisch contact hebben we het steeds over dames gehad.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan verbeteren? Ik gun het mijn partner nog steeds en ons dat er op termijn een trio komt. Maar ik als vrouw wil wel vertrouwen voelen en even kennismaken…
Top dat jij je man dit wil laten ervaren !Iemand ervaring met de eigenaren? Vandaag twee nare telefoontjes gehad..
Ik ben als vrouw in een m/v stel op zoek naar een dame die het oké vindt om een trio te hebben met mijn partner en mijzelf en ik vind het vooral belangrijk van te voren kennis te maken. Voor morgen had ik 2 uur geboekt met lindsey. Ik zou met mijn partner even een kwartiertje kennis maken (gewoon als persoon, geen andere dingen) en mijn partner daarna daar achterlaten om een fijne tijd te hebben voor hem. Als er een klik is als hij de rest van de twee uur genoten heeft is het een optie om eventueel een trio te boeken daarna. Telefonisch hierover 2x hier echt goede gesprekken over gehad waarin ik eerlijk ben geweest in wat ik graag zag qua kennismaking.. daar is eventueel bellen/beeldbellen besproken indien een dame dat oké zou vinden en dat zou besproken worden met de betreffende dame. Maar omdat ik twee uur kon boeken voor mijn partner en een kwartiertje mee kon naar binnen om even kennis te maken was dat allang van tafel.
Vandaag echter zulke vreemde telefoongesprekken gehad met de eigenaren (tenminste ik ga er vanuit dat ze de eigenaar zijn)..
En ik weet dat ik als vrouw open minded ben.. en veel kan 'toelaten'. Ik zie het niet als toelaten maar als goede communicatie samen in een relatie. Hoe fijn is het om je partner af en toe in dit huis vrij te laten en soms daar samen een trio te hebben.. Het enige wat ik vroeg was kennismaken. De dames aan de telefoon waren super netjes, vriendelijk en meedenkend.
En dan krijg je de eigenaren die je op eigen houtje bellen (in dikke paniek en af en toe best onbeschoft) en ineens kan het allemaal niet. Ik als vrouw mag niet binnenlopen maar mijn man wel? Ik mag ook niet samen met mijn man binnenlopen. Zo werkt het niet, en ik quote, in de prostitutie en bij sekswerkers. Ze leken wel dronken oid.. bij eerder telefonisch contact hebben we het steeds over dames gehad.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan verbeteren? Ik gun het mijn partner nog steeds en ons dat er op termijn een trio komt. Maar ik als vrouw wil wel vertrouwen voelen en even kennismaken…