Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de eigenaren? Vandaag twee nare telefoontjes gehad 😅 ..

Ik ben als vrouw in een m/v stel op zoek naar een dame die het oké vindt om een trio te hebben met mijn partner en mijzelf en ik vind het vooral belangrijk van te voren kennis te maken. Voor morgen had ik 2 uur geboekt met lindsey. Ik zou met mijn partner even een kwartiertje kennis maken (gewoon als persoon, geen andere dingen) en mijn partner daarna daar achterlaten om een fijne tijd te hebben voor hem. Als er een klik is als hij de rest van de twee uur genoten heeft is het een optie om eventueel een trio te boeken daarna. Telefonisch hierover 2x hier echt goede gesprekken over gehad waarin ik eerlijk ben geweest in wat ik graag zag qua kennismaking.. daar is eventueel bellen/beeldbellen besproken indien een dame dat oké zou vinden en dat zou besproken worden met de betreffende dame. Maar omdat ik twee uur kon boeken voor mijn partner en een kwartiertje mee kon naar binnen om even kennis te maken was dat allang van tafel.
Vandaag echter zulke vreemde telefoongesprekken gehad met de eigenaren (tenminste ik ga er vanuit dat ze de eigenaar zijn)..

En ik weet dat ik als vrouw open minded ben.. en veel kan 'toelaten'. Ik zie het niet als toelaten maar als goede communicatie samen in een relatie. Hoe fijn is het om je partner af en toe in dit huis vrij te laten en soms daar samen een trio te hebben.. Het enige wat ik vroeg was kennismaken 😅. De dames aan de telefoon waren super netjes, vriendelijk en meedenkend.

En dan krijg je de eigenaren die je op eigen houtje bellen (in dikke paniek en af en toe best onbeschoft) en ineens kan het allemaal niet. Ik als vrouw mag niet binnenlopen maar mijn man wel? Ik mag ook niet samen met mijn man binnenlopen. Zo werkt het niet, en ik quote, in de prostitutie en bij sekswerkers. Ze leken wel dronken oid.. bij eerder telefonisch contact hebben we het steeds over dames gehad 🙂.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan verbeteren? Ik gun het mijn partner nog steeds en ons dat er op termijn een trio komt. Maar ik als vrouw wil wel vertrouwen voelen en even kennismaken…

Ik ben als vrouw in een m/v stel op zoek naar een dame die het oké vindt om een trio te hebben met mijn partner en mijzelf en ik vind het vooral belangrijk van te voren kennis te maken. Voor morgen had ik 2 uur geboekt met lindsey. Ik zou met mijn partner even een kwartiertje kennis maken (gewoon als persoon, geen andere dingen) en mijn partner daarna daar achterlaten om een fijne tijd te hebben voor hem. Als er een klik is als hij de rest van de twee uur genoten heeft is het een optie om eventueel een trio te boeken daarna. Telefonisch hierover 2x hier echt goede gesprekken over gehad waarin ik eerlijk ben geweest in wat ik graag zag qua kennismaking.. daar is eventueel bellen/beeldbellen besproken indien een dame dat oké zou vinden en dat zou besproken worden met de betreffende dame. Maar omdat ik twee uur kon boeken voor mijn partner en een kwartiertje mee kon naar binnen om even kennis te maken was dat allang van tafel.
Vandaag echter zulke vreemde telefoongesprekken gehad met de eigenaren (tenminste ik ga er vanuit dat ze de eigenaar zijn)..

En ik weet dat ik als vrouw open minded ben.. en veel kan 'toelaten'. Ik zie het niet als toelaten maar als goede communicatie samen in een relatie. Hoe fijn is het om je partner af en toe in dit huis vrij te laten en soms daar samen een trio te hebben.. Het enige wat ik vroeg was kennismaken 😅. De dames aan de telefoon waren super netjes, vriendelijk en meedenkend.

En dan krijg je de eigenaren die je op eigen houtje bellen (in dikke paniek en af en toe best onbeschoft) en ineens kan het allemaal niet. Ik als vrouw mag niet binnenlopen maar mijn man wel? Ik mag ook niet samen met mijn man binnenlopen. Zo werkt het niet, en ik quote, in de prostitutie en bij sekswerkers. Ze leken wel dronken oid.. bij eerder telefonisch contact hebben we het steeds over dames gehad 🙂.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of kan verbeteren? Ik gun het mijn partner nog steeds en ons dat er op termijn een trio komt. Maar ik als vrouw wil wel vertrouwen voelen en even kennismaken…
Dit is mijn partner, zelf heb ik in dit huis voorheen meerdere goede ervaringen gehad. De reactie van vandaag verraste mij en stelt mij teleur.

Want wij zijn opzoek naar een dame die met plezier werkt en uiteindelijk openstaat voor ons samen. Kennismaken met drieën zou toch niet heel gek mogen zijn?

Top dat jij je man dit wil laten ervaren !

Ik kom daar al enkele jaren en ken Albert en Marsha dus al die tijd. Ik weet dat Albert een beetje nors uit de hoek kan komen, Echter het is geen kwaaie. Ja ik heb ook mijn discussies met hem gehad. Marsha zelf nooit slechte ervaringen mee gehad, heeft altijd tijd voor een praatje.

Ik denk dat ze bang zijn dat jij daar met een random kerel daar wil gaan "werken" en een trio wil met een dame daar. Ik weet niet hoever het rijden is voor jullie, maar loop er gewoon eens binnen en probeer het "face to face" . Ik denk dat het gewoon een misverstand is

Tevens Lindsey is een leuke keuze ;) Ik mag hopen voor jullie dat het plaats gaat vinden.

Hey, bedankt voor je reactie! Ik heb voorgesteld even binnen te lopen maar dat was ook geen optie. We wonen 'om de hoek' dus ik zou er zo heen kunnen rijden. Ik was alleen niet welkom. Dit heb ik ook voorgesteld (binnen 5 minuten kon ik er staan) maar dat kon niet. Alleen mijn man is welkom en dan kon hij het thuis wel bespreken met mij..

Terwijl ik echt vanuit vertrouwen dit wil doen en gewoon het huis, de dames/dame gesproken en gezien wil hebben..
ik heb zelf geen enkele behoefte aan een andere man oid, maar gun mijn partner alles 🙂. Maar het schijnt dat ik daar een eenhoorn in ben 🤯.

Ik zoek een plek waar mijn partner op de terugweg vanuit werk (en ik eens moe ben oid) zich mag ontladen en we een paar keer per jaar een trio mogen doen. Laat staan dat ik zelf hoop wat meer vaardigheden over DP bijvoorbeeld te leren in dit soort betaalde contacten… Maar mijn partner zegt dat als ik dit typ ik meteen ongeloofwaardig ben hier 😅.

Maar ja, ik ben en blijf een vrouw 🤨. Ik zoek naar vertrouwen en vertrouwelijkheid. Laat mijn kerel niet zomaar ergens heengaan!

Terug
Bovenaan Onderaan