Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En een parenclub .of een privé adres en leg het voor aan de dvp of bij villa weizigt in Dordrecht daar zijn ook wel van die avonden dat er ook vrouwen mee mogen en bel daar eens heen misschien kunnen die jullie wensen waar maken is ook niet ver rijden van de may vandaan
Dat van villa Weizigt vind ik ook een goed idee. Ik ga ook eens op onderzoek uit. Lang leve unicorns die hun mannen en zichzelf een leuke dame gunnen 😃

De dames hebben ja gezegd, daarom is het zo raar 🙂. Maar goed, begreep dat de eigenaren hun eigen problemen hebben en dat ze daarom misschien zo vreemd gereageerd hebben.
En een nee is altijd goed, iedereen moet zijn eigen grenzen bewaken!

Het is natuurlijk geen 'even een kwartier naar binnen'.. Ik had 2u geboekt bij de betreffende dame en mijn man zou daar blijven 🙂. Dus we zouden gewoon de volle pond betalen, waarbij ik even kennis kwam maken en hij daarna zou blijven..

Ik snap wat je zegt maar misschien is dat mijn vrouwen hoofd 🤯. Ik wil iemand gewoon even leren kennen en weten dat het een leuk mens is die haar werk met plezier doet voor ik haar 4u of zo boek met een trio. En dan na de kennismaking wil ik mn kerel daar ook nog een paar keer heengestuurd hebben om te weten dat ze een seksuele klik hebben…
Als je zoiets samen doet wil je het toch goed doen 😌🥰
Als je lindsey wil boeken nou dat is een super lieve aardige dame die haar werk super goed doet en er ook van geniet en verders is eigenlijk daar iedereen super vriendelijk dus ga gelijk mee naar boven en je hebt super 2uren

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.809
Leden
40.981
Nieuwste lid
Kelea
Terug
Bovenaan Onderaan