Beste Sirwan,
Als ik nu een DVP was, zou ik persoonlijk hopen dat je mij niet zou boeken. Je manier van schrijven, je opmerkingen en het benoemen van diensten, geven mij een onvriendelijk en vervelend gevoel. Alles draait om respect en dat verdienen alle dames van RVP Made. Het is een goed en eerlijk bedrijf waar wij allemaal zelf kiezen om iets te kopen, om gebruik te maken van hun diensten. Niemand dwingt ons, niemand verplicht ons tot iets.
Wij zoeken iets, de dames bieden het aan, zij respecteren ons, wij respecteren hun, eigenlijk heel simpel. Ik kom al een paar jaar bij RVP en ben nog nooit teleurgesteld, het is een klasse bedrijf, de dames doen hun best op alle vlakken en bezorgen ons een hele mooie tijd die voldoet aan onze wensen. De dames zijn lief, slim hebben een prachtig figuur, in welke vorm dan ook zijn schoon en hygiënisch en boven dat alles, hebben ze respect voor onze wensen. Is dat respect er niet... bezoek je een andere huis of kies je voor raam-prostitutie. Kortom.... ik zou hopen dat je mij (als ik een DVP zou zijn) niet zou bezoeken, met alle respect, want de "klik" is er nu al niet.
De Snelle