Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je zonder afspraak naar een privehuis gaat moet je het risico accepteren dat je onverrichte zaken weer terug kan. Ik vind persoonlijk niet dat je dat het privehuis kan aanrekenen.

Ik heb vaak genoeg het risico ook genomen bij andere privehuizen in het verleden, maar ik maak tegenwoordig gewoon vooraf een afspraak. Ik wil verzekerd zijn van de afspraak, en niet met alle respect een dame kiezen die minder mijn smaak is.
👍je zegt het heel netjes , met respect 🤝

Als je zonder afspraak naar een privehuis gaat moet je het risico accepteren dat je onverrichte zaken weer terug kan. Ik vind persoonlijk niet dat je dat het privehuis kan aanrekenen.

Ik heb vaak genoeg het risico ook genomen bij andere privehuizen in het verleden, maar ik maak tegenwoordig gewoon vooraf een afspraak. Ik wil verzekerd zijn van de afspraak, en niet met alle respect een dame kiezen die minder mijn smaak is.
Ik zeg juist dat het onmogelijk is om vooraf een afspraak maken, omdat dat zowat bij elke dame gevraagd wordt of je al eerder bij haar geweest bent. ....

toch wel, je belt voor een afspraak. Dit is mogelijk of niet. Al vaak meegemaakt dat ik een dag op voorhand bel. Dan te horen kreeg dat ik niet op voorhand kan boeken en de dag zelf moet bellen. Dan bel ik de dag erna op het uur dat ze opengaan en krijg je te horen dat ze heel de dag volgeboekt is. Er klopt dus iets niet aan die uitleg he.

Niemand gaat 1.5 uur enkel in de auto zitten om op goed geluk maar te hopen dat er iemand van je smaak vrij is. Moest je nog een specifiek uur kunnen reserveren met de optie dat de dame in kwestie je nog kan weigeren als ze je fysiek bespied heeft in de wachtzaal, tot daar aan toe, even goede vrienden, kan gebeuren. Maar dan heb je tenminste wel de zekerheid dat als ze je wel ziet zitten dat je afspraak van een uur door kan gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan