Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je zonder afspraak naar een privehuis gaat moet je het risico accepteren dat je onverrichte zaken weer terug kan. Ik vind persoonlijk niet dat je dat het privehuis kan aanrekenen.

Ik heb vaak genoeg het risico ook genomen bij andere privehuizen in het verleden, maar ik maak tegenwoordig gewoon vooraf een afspraak. Ik wil verzekerd zijn van de afspraak, en niet met alle respect een dame kiezen die minder mijn smaak is.
👍je zegt het heel netjes , met respect 🤝

Als je zonder afspraak naar een privehuis gaat moet je het risico accepteren dat je onverrichte zaken weer terug kan. Ik vind persoonlijk niet dat je dat het privehuis kan aanrekenen.

Ik heb vaak genoeg het risico ook genomen bij andere privehuizen in het verleden, maar ik maak tegenwoordig gewoon vooraf een afspraak. Ik wil verzekerd zijn van de afspraak, en niet met alle respect een dame kiezen die minder mijn smaak is.
Ik zeg juist dat het onmogelijk is om vooraf een afspraak maken, omdat dat zowat bij elke dame gevraagd wordt of je al eerder bij haar geweest bent. ....

toch wel, je belt voor een afspraak. Dit is mogelijk of niet. Al vaak meegemaakt dat ik een dag op voorhand bel. Dan te horen kreeg dat ik niet op voorhand kan boeken en de dag zelf moet bellen. Dan bel ik de dag erna op het uur dat ze opengaan en krijg je te horen dat ze heel de dag volgeboekt is. Er klopt dus iets niet aan die uitleg he.

Niemand gaat 1.5 uur enkel in de auto zitten om op goed geluk maar te hopen dat er iemand van je smaak vrij is. Moest je nog een specifiek uur kunnen reserveren met de optie dat de dame in kwestie je nog kan weigeren als ze je fysiek bespied heeft in de wachtzaal, tot daar aan toe, even goede vrienden, kan gebeuren. Maar dan heb je tenminste wel de zekerheid dat als ze je wel ziet zitten dat je afspraak van een uur door kan gaan.

Ik heb gebeld om afspraak te maken, dame zei dat maken ze afspraken niet zo maar en ze is alleen maar om kamers te laten huren en KAN NIET afspraken maken en moet gewoon naartoe gaan om te zien wie beschikbaar is en ze moeten je zien en kijken of je GESCHIKT bent om hun gouden dames te neuken of niet en .. bla bla... blijkbaar dame had niet zo veel tijd en zin voor nieuwe klanten .. ze was een beetje arogant ook .. nu gaan jullie zeggen neee, neee. Nee.. Ze zijn niet zo .. maar klantgerigtigheid zag ik en horde ik met een gesprek. Gezien 1,5 uur afstand te rijden is er stuk minder zin in meer... ..

Ik was er gisteren op de bonnefooi langs gereden en zoals ik al wel een beetje verwacht had was er niemand beschikbaar. Geen probleem, ik was toevallig in de buurt, dus probeerde het even. Volgende keer beter.

Dat er dan hierboven gezegd wordt dat er geen telefonische afspraak gemaakt zou kunnen worden klinkt mij heel vreemd in de oren en is ook niet mijn ervaring uit het verleden. Ging altijd helemaal prima.

Ik vind het ook een beetje een warrig verhaal eerlijk gezegd.

Ik was er gisteren op de bonnefooi langs gereden en zoals ik al wel een beetje verwacht had was er niemand beschikbaar. Geen probleem, ik was toevallig in de buurt, dus probeerde het even. Volgende keer beter.

Dat er dan hierboven gezegd wordt dat er geen telefonische afspraak gemaakt zou kunnen worden klinkt mij heel vreemd in de oren en is ook niet mijn ervaring uit het verleden. Ging altijd helemaal prima.

Ik vind het ook een beetje een warrig verhaal eerlijk gezegd.
Warrig inderdaad. En als je al zo respectloos schrijft is het maar beter dat hij geen afspraak maakt. Ik heb nog nooit problemen gehad met afspraken maken. Ook niet bij nieuwe dames.

Warrig inderdaad. En als je al zo respectloos schrijft is het maar beter dat hij geen afspraak maakt. Ik heb nog nooit problemen gehad met afspraken maken. Ook niet bij nieuwe dames.
Ik verwacht dat sommigen het zo vinden , "WARRIG" of niet, het was iets dat ik mee gemaakt, ik was met veel respect , maar blijkbaar dame had geen zin. Ok, ik heb ook geen zin in dit gedoe, 1,5 uur rijden en geen beschikbare dame zeg me nieks,

Het is heel jammer voor jou . Maar dit heb ik nog nooit gehoord of mee gemaakt bij RVP in Made .ik heb altijd mee gemaakt vriendelijk, luisterend oor van wat je wil . En de dame bij de deur heeft altijd een oplossing , van wil je wat drinken en ga even in de huiskamer zitten . Er zijn dadelijk een paar dames vrij . En ja je hebt een eind gereden en dan deze pech , ik heb makkelijk praten ik kom zelf uit Made .. hoop voor je dat je elders het beter treft . ( maar eerlijk het is een geweldig huis rvp) en zoveel leuke mooie dames .

net even gekeken hoe de verbinding is met OV tussen Nijmegen en Made, ruim 2 uur reizen helaas en ik moet dan ook nog toestemming krijgen van mijn vriendin of is er een dame daar die ook met haar erbij wil stoeien dan is het geen probleem?

Ik heb gebeld om afspraak te maken, dame zei dat maken ze afspraken niet zo maar en ze is alleen maar om kamers te laten huren en KAN NIET afspraken maken en moet gewoon naartoe gaan om te zien wie beschikbaar is en ze moeten je zien en kijken of je GESCHIKT bent om hun gouden dames te neuken of niet en .. bla bla... blijkbaar dame had niet zo veel tijd en zin voor nieuwe klanten .. ze was een beetje arogant ook .. nu gaan jullie zeggen neee, neee. Nee.. Ze zijn niet zo .. maar klantgerigtigheid zag ik en horde ik met een gesprek. Gezien 1,5 uur afstand te rijden is er stuk minder zin in meer... ..
Misschien heeft het iets te maken met de wijze waarop jij jezelf presenteert op dit forum Sirwan? :unsure:

Terug
Bovenaan Onderaan