Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel jammer voor je . Vind het raar want meestal heeft ze wel een oplossing . ?en even wachten in de huiskamer ,of had je geen tijd ? Want 99%gaat goed bij rvp in Made ,ben jij de pechvogel, ik vind het sneu voor je en zeker om dat ik zo kan lezen dat je van ver komt . Voor ons is het de hemel en voor jou de hel . Maar kon je niet overleggen want bij rvp zijn ze niet zo moeilijk . Of beter op tijd bellen voor een date . Ik hoop dat je nog eens geluk 🍀 hebt want de dames zijn alle super mooi en aardig . Of hou je het voor gezien ?
Ik heb het een aantal weken geleden nog een keer geprobeerd. Afspraak gemaakt met Anouk. Daar aangekomen werd me verteld dat het een en ander was uitgelopen(of dat er een dubbele boeking was?). Of ik een uur kon wachten of een andere dame wilde? Ben meteen weer weggegaan. Maar als ik de review lees was het een geluk bij een ongeluk?

vragen om een uur te wachten bij een gemaakte afspraak is niet "uitlopen". Dat is gewoon uw klanten te kakken zetten en afspraken gewoon negeren. Als een klant vraagt of hij mag verlengen zouden ze tenminste het fatsoen moeten hebben om daartegen te zeggen dat dit niet kan omdat er al een andere afspraak gepland staat. Maar ja, er is genoeg vraag, dus ze doen wat ze willen zeker?

Terug
Bovenaan Onderaan