Recensie Renee, Schoten (ex Maison d'Amour) 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vurige-renee-2.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rennee kwam de kamer ingelopen met extra hoge stilletos. Dat is blijkbaar haar ding. Zonder de hieltjes was ze wat kleiner dan mij, dus ik vermoed dat ze ongeveer 1m74 is of zoiets. Vriendelijke en vrolijke dame die je op je gemakt stelt en waar je gewoon je ding mee kan doen. Zij HOUDT van anaal, dat verkiest ze zelfs boven gewone sex. Speciaal haar geboekt om eens anaal te doen, en o boy, she didn't dissapoint. Ik heb haar zeker 30min anaal genomen, ik kon zo hard gaan als ik wou, ze kon het hebben en kwam zelfs 1 keer klaar (no faking). Ja, haar borsten zijn bijgewerkt en daar is iets niet goed gedaan, ze hangen niet gelijk, maar het stoorde niet. Voor iedereen die eens anaal wil uitproberen (50EUR extra) of daar gewoon op kicken, dan ben je bij haar op het juiste adres.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag er ook nog eens langs gegaan.
Wel 30 min moeten wachten omdat er een aantal dames bezet waren.
En de dames die vrij waren waren niet mijn dada (carla en Bo en Zoé dacht ik)
Toen het zover was, de Dames zich laten voorstellen en Rennee kwam juis aan, wat een mooie dame en dus 45 min met haar gekozen.
Ze is aangenaam in de omgang en kust en Tongzoent naar believen 🥵 waar ik supper geil van word.
Dan een blowjob die ook goed was en haar in 69 verwent (krijg er al terug zin in).
En dan zij onn top en afgerond met een douche.
Een heerlijke 45 min gehad.
Heb een favorietje gevonden in dit huis.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tweetal weken geleden op bezoek gegaan bij Renee. Ik wou al lang eens anaal gestimuleerd worden en Renee had hier geen probleem mee. Integendeel.
Ik vond haar lief en passioneel. We deden alles safe. Ze ging zachtjes naar beneden en kuste en likte me heel sensueel, ze kwam met haar vingers in me, ze likte mijn ballen, ze pijpte me, lekker afwisselend. Ik werd er bloedgeil van. In een kleine tussenpauze kreeg ik zin om haar te rimmen. Wij samen condoom open geknipt om dan te likken aan een stuk plastic 😂niet ideaal, als ik ooit terug ga wil ik dit veel uitgebreider en beter doen. Hierna opnieuw anale stimulatie bij mij en meer lekkere orale aandacht. Mijn orgasme kwam van heel diep. Een mooie en heel aangename vrouw, ik ben dankbaar voor de manier waarop ze mijn kleine fantasie heeft bevredigd. Ik liet daar iets achter onder de naam Mario, ze weet wel wat ik bedoel. Ciao Bella
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Went to visit Renee a couple of weeks ago. I've wanted to be anal stimulated for a long time and Renee had no problem with this. On the contrary.
I found her sweet and passionate. We did everything safe. She went down softly and kissed and licked me very sensually, she came into me with her fingers, she licked my balls, she sucked me, nice and varied. It made me bloody horny. In a short interval I felt like rimming her. We cut open the condom together and then lick a piece of plastic, 😂not ideal, if I ever go back I want to do this much more extensively and better. After this again anal stimulation with me and more nice oral attention. My orgasm came from very deep. A beautiful and very pleasant woman, I am grateful for the way she satisfied my little fantasy. I left something there under the name Mario, she knows what I mean. Hello Bella
Oh, that was a wonderful time!
Im glad to know you're still thinking about it 😇🤩
As promised, I'll make sure to have everything what's needed next time, so we don't need to cut condoms anymore 😄.
Til next time 🤗
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens langs Rennee gepasseerd.
Ik kan daar vanalles over bevestigen dat al geschreven is.
Maar wat een fijne persoon is dat seg.
Je voelt je helemaal ontspannen.

Ik neem altijd wat meer tijd dan ik nodig heb.
45 Minuutjes terwijl ik zeker geen 45 minuten nodig heb om gelukkig van te worden.
Vul dan graag de tijd met relax wassen kleden babbeltje.
Dat is met haar absoluut geen straf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze parel langsgegaan voor een uurtje
Is een echte topper.

Mooie dame en zeer verzorgd

Pijpt goed nat en diep, heerlijk!

Ze komt klaar als je ze stevig anaal neemt.

2 rondes was voor mij geen probleem dus zegt genoeg!

Ze doet haar job echt met plezier, dat merk je tijdens de date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beschikbaar-tot-20uur-best-anaal-sex.html
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week voor het eerst een bezoek gebracht aan Renee. Ik wilde graag een keer de optie anaal proberen, maar wel bij een dame die het graag doet. Daarvoor ben je bij Renee aan het juiste adres. Renee is een knappe, slanke en vriendelijke dame, waarbij je jezelf heel snel op je gemak voelt. Met haar bril, tattoos, piercings en sexy lingerie heeft ze de uitstraling van een kinky secretaresse. De gegevens uit haar RL profiel komen overeen met de werkelijkheid (op de foto's zijn haar tattoos wel weggewerkt i.v.m. privacy).

Na het wassen zijn we richting het bed gegaan. Na een voorspel met (tong)zoenen, pijpen, beffen, vingeren werd het tijd om een condoom om te doen. Ik heb haar in diverse standjes mogen nemen, zowel in haar kutje als haar kontje. Je merkt bij Renee dat ze anaal echt lekker vind en je mag haar ook stevig nemen. Het uurtje is voorbij gevlogen.

Ze gaf zelf aan dat wanneer je iets extra's wilt (zoals anaal), dat de dan handiger is om af te spreken via haar eigen nummer dat ze zelf vermeld in haar advertentie. In dat geval kan ze zich het beste voorbereiden op de date.
 
Nog nooit anaal gedaan. Is dat dan echt zoveel lekkerder dan in de poes? Wat is anders? Beter?
Het was leuk omdat het de eerste keer was (kan van de bucketlist af) en het is een beetje een taboe ding (het "verkeerde" gaatje, niet alle vrouwen willen het), maar qua gevoel vond ik het niet zo heel bijzonder. Ik denk dat ik de meerprijs (50 euro) voortaan liever gebruik voor andere dingen. Volgens Renee is het voor de vrouw leuker dan voor de man.
 
Is ze ondertussen gestopt met roken? Toen ik vorig jaar bij haar was waren de tongkussen niet fijn voor mij 🥺
Ook ik vind rokerslucht (adem/smaak bij zoenen) niet fijn, maar heb dit bij Renee niet gemerkt. Bij het wasje hebben we beiden onze mond gespoeld met zo'n desinfecteer drankje, dus wellicht daardoor de smaak ook niet is opgevallen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb adhv vorige recenties ook eens een bezoekje gebracht aan Renée, en was toch eerder teleurgesteld...
Het huis zelf heeft een upgrade gekregen tov enkele jaren geleden, wat wel positief is.
Ik had een afspraak, maar moest een 20 min wachten omdat een voorgaande klant later was toegekomen.

Toen ze binnenkwam op de kamer was ik aangenaam verrast qua uiterlijk, foto's op de site zijn correct, enkel wat meer tattoos.
Even douchen vooraf en mond spoelen voor we aan de slag gingen.

PMC was wel lekker, niet te hard, en lekker afwisselend. de ballen werden echter aan hun lot overgelaten wat wel spijtig was.
TZ of zoenen, likken, etc deed ze ook niet, iets wat ik hier toch had gelezen als zijnde zeer goed, voor mij wel een afknapper, omdat de GFE wel een reden is om een dame te bezoeken.
69 hebben we wel gedaan, maar dat was ook met wat beperkingen
nadien nog missio en afgewerkt op z'n hondjes. was ok, maar zeer weinig interactie
Anaal niet geprobeerd of aanstalten voor gemaakt, haar kutje was strak genoeg ;-)

de tijd verder volgemaakt met een massage die wel goed was.
Voor mij geen herhalingsgevaar wegens geen klik en geen GFE, dan kom ik elders beter aan mijn trekken.
 
Based on previous reviews, I also paid a visit to Renée, and was rather disappointed ...
The house itself has been upgraded compared to a few years ago, which is positive.
I had an appointment, but had to wait 20 minutes because a previous customer arrived later.

When she entered the room I was pleasantly surprised in appearance, photos on the site are correct, just a few more tattoos.
Take a shower beforehand and rinse your mouth before we started.

PMC was nice, not too hard, and nice and varied. however, the balls were left to their fate, which was a pity.
She also didn't TZ or kiss, lick, etc, something I had read here as being very good, but a letdown for me, because the GFE is a reason to visit a lady.
69 we did, but that was also with some restrictions
still mission and finished in his doggies afterwards. was ok but very little interaction
Anal not tried or prepared for, her pussy was tight enough ;-)

completed the time with a massage that was good.
No risk of recurrence for me because of no click and no GFE, then I will be better served elsewhere.
Thank you for the honest review and again, I'm sorry for being so late... that's out of my hands.
If I'm 5 minutes late, yes, that's on me most probably 😃

I do full GFE, anal, licking balls (only when freshly shaved)... I do pretty much everything, as long as there's a match.
I do this job for pure pleasure, so yes, I do need to sexually match with my client to fully involve in it. I'm glad that happens most of the times, but it wasn't our case.

I can't change or force it, I just hope you still enjoyed at least a bit and you'll find the girl that can give you the GFE you're looking for.🤗
 
Onlangs bij Renee langsgegaan. Het is een fijne dame met een mooi figuur.
Toen ze binnenkwam zoenden we eerst wat en begonnen elkaar te betasten. Voelde meteen de klik met haar. Vervolgens eerst een zeer grondige wasbeurt (ze is erg hygiënisch), mond spoeling en op het bed beland.
Het werk doet ze echt met plezier en dat laat ze ook duidelijk merken. Alles met respect en erg sensueel.
Had haar voor anderhalf uur geboekt en het was meer dan fijn met haar.
Geen sigaretten of andere nare luchtjes bespeurd. Deze inspectie grondig uitgevoerd😀
Het veelbesproken GFE gevoel was zeker aanwezig.
Al met al een goede ervaring en ga er zeker nog terugkomen.
 
Ik heb adhv vorige recenties ook eens een bezoekje gebracht aan Renée, en was toch eerder teleurgesteld...
Het huis zelf heeft een upgrade gekregen tov enkele jaren geleden, wat wel positief is.
Ik had een afspraak, maar moest een 20 min wachten omdat een voorgaande klant later was toegekomen.

Toen ze binnenkwam op de kamer was ik aangenaam verrast qua uiterlijk, foto's op de site zijn correct, enkel wat meer tattoos.
Even douchen vooraf en mond spoelen voor we aan de slag gingen.

PMC was wel lekker, niet te hard, en lekker afwisselend. de ballen werden echter aan hun lot overgelaten wat wel spijtig was.
TZ of zoenen, likken, etc deed ze ook niet, iets wat ik hier toch had gelezen als zijnde zeer goed, voor mij wel een afknapper, omdat de GFE wel een reden is om een dame te bezoeken.
69 hebben we wel gedaan, maar dat was ook met wat beperkingen
nadien nog missio en afgewerkt op z'n hondjes. was ok, maar zeer weinig interactie
Anaal niet geprobeerd of aanstalten voor gemaakt, haar kutje was strak genoeg ;-)

de tijd verder volgemaakt met een massage die wel goed was.
Voor mij geen herhalingsgevaar wegens geen klik en geen GFE, dan kom ik elders beter aan mijn trekken.
waar heeft ze haar tatoos, hopelijk niet in de buurt van haar borsten...
Nog een ander vraagje: is haar niveau van engeld goed genoeg voor een rollenspel?
 
No tattoos/piercings on breast/abs.

I'm fluent in English, but I'm very, very bad at role-playing 😬
Such a pity. You also suck at it (sucking is never bad... 😉) if you have clear guidelines (even a manual) with what to do?
Ofcourse no problem if you prefer not to do, but i 'd rather know upfront. I dont want you to do anything you dont like...
 
Such a pity. You also suck at it (sucking is never bad... 😉) if you have clear guidelines (even a manual) with what to do?
Ofcourse no problem if you prefer not to do, but i'd rather know upfront. I don't want you to do anything you don't like...

Faking something/someone I am not isn't for me, I just go with the flow regarding my wants/emotions, so it wouldn't work with any instructions.
I'm respectfully open towards ALL fetishes/fantasies and there are only very few things I don't like... roleplay is one of them.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
180 + 50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs langs geweest bij Renee. Naast dat ze super mooi is is ze nog eens super leuk om mee te babbelen. Had een uur geboekt maar de tijd was zo om omdat ik het zo naar men zin had. Ze houd rekening met wat je graag wil maar zegt ook zelf wat ze wil en niet wil, wat ik heel fijn vind. Ik ga zeker nog eens terug!
 
Vorige week nog eens bij Renee geweest (nog maar mijn 2de keer owv afstand).
45min geboekt en uitgebreid genoten.
Ik vertelde haar dat ik de vorige keer enorm genoten had van het ballen likken en pijpen. Ik werd op mijn wenken bedient. De helft (of iets meer) van onze tijd heeft ze mij op die manier uitgebreid verwend. Een keer of 10 heb ik gedacht dat ik het niet langer kon houden en zou klaarkomen. Van edging gesproken. 😍
Toen we overgingen tot intiem, heb ik blijkbaar voor een unicum gezorgd (Renee knows what I mean; a first time for everything).
Haar doggystyle in de poes genomen. Ze voelt al strak, maar door de manier waarop ze haar rug kromde, voelt het nog strakker.
Door dat strakke gevoel, het zicht op die prachtige kont en het feit dat zij aangaf er niet enkel zin maar ook nood aan te hebben, heb ik mij lekker laten gaan en haar redelijk stevig genomen. Eén woord, zalig!
De tijd is voorbij gevlogen en ik heb van iedere minuut genoten.
Het enige spijtige, is de afstand voor mij.
Renee, if you read this, thank you for a wonderful time. 😘
 
Thank you for the honest review and again, I'm sorry for being so late... that's out of my hands.
If I'm 5 minutes late, yes, that's on me most probably 😃

I do full GFE, anal, licking balls (only when freshly shaved)... I do pretty much everything, as long as there's a match.
I do this job for pure pleasure, so yes, I do need to sexually match with my client to fully involve in it. I'm glad that happens most of the times, but it wasn't our case.

I can't change or force it, I just hope you still enjoyed at least a bit and you'll find the girl that can give you the GFE you're looking for.🤗
Hope to meet you very soon prettyone.
 
Terug
Bovenaan Onderaan