WHEM Resi, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komen de foto's op Kinky wel overeen met de werkelijkheid? Is het wel een verzorgde vrouw? Haar advertentie is al jaren oud heb ik het idee. Ontvangt ze in Tilburg of toch meer in de omgeving?
 
Ze ontvangt in Tilburg, destijds in Noord. Neem aan dat ze daar nog steeds zit.

Foto's komen nog redelijk overeen denk ik, maar ik heb haar niet naakt gezien. Voor mij is het alweer een aantal jaren geleden en de foto's zijn idd nog steeds hetzelfde. Ze zag er wel verzorgd uit. Er hing wel zo'n echt bejaardengeurtje in huis, daar knap ik sowieso helemaal op af.
Ik ben destijds vanuit de hal omgedraaid, omdat het echt mijn type niet was.
Het is echt een type dat 20 jaar naast je zou kunnen wonen als je oude buurvrouw.

Dus als je daarop valt, gewoon afspreken.
 
Goed om te weten, thanks. Gisteren gebeld, maar haar tel stond uit en daarvoor gesproken via de telefoon, maar zondag was toen niet mogelijk. Klinkt als een aardige vrouw.

Neem aan dat er condooms liggen of beter zelf meenemen? En komt haar uiterlijk overeen met de foto's?
 
Van de week even langs geweest. Je moet van oma gehalte houden dan is het zeker geen verkeerde. Praat graag en doet wat ze toezegt. Foto's zijn gedateerd, draagt geen geile lingerie ed. na de tijd is ze inderdaad binnen enkele tellen volledig gekleed nog voor je jezelf hebt kunnen wassen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan