Respectloze ruige en vieze seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Throatenjoyer

Wandelaar
28
30/01/24
6
Om even de titel toe te lichten.

Opzoek naar iemand ( liefst regio noord holland ) die aan ruige en vieze seks doet.

Denk aan elkaar stevig neuken, in elkaars mond spugen, over haar gezicht heen laat spugen. Deepthroaten met veel geluid of vloeistof erbij. Seks mag gerust ook luid en vocaal zijn.

Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.
 
Nu... respectloos zou het in elk geval al NOOIT mogen zijn!

Goeie sex is altijd een beetje 'vies' (Is sex dirty? Only when it's done right!)
Maar... het moet wél altijd zijn met wederzijdse toestemming, die dan op elk moment van het spel weer kan worden ingetrokken! Dat is cruciaal!

Zelf hou ik ook wel van het 'stevigere werk'. En er zijn echt wel genoeg vrouwen (ook DVP's) die dat ook best geil vinden...
Dus succes met jou zoektocht!
 
Nu... respectloos zou het in elk geval al NOOIT mogen zijn!

Goeie sex is altijd een beetje 'vies' (Is sex dirty? Only when it's done right!)
Maar... het moet wél altijd zijn met wederzijdse toestemming, die dan op elk moment van het spel weer kan worden ingetrokken! Dat is cruciaal!

Zelf hou ik ook wel van het 'stevigere werk'. En er zijn echt wel genoeg vrouwen (ook DVP's) die dat ook best geil vinden...
Dus succes met jou zoektocht!
Vandaar dat ik vraag wie het wel doet en er van houdt. Moet wel wederzijds zijn natuurlijk anders is de pret eraf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan