Recensie Rian/Rianne, Vlaardingen (vh Nieuw-Vennep, Capelle a/d IJssel) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer eens afgesproken. Topdate. Ik blijf een zwak voor haar houden. Al rijdend pijpte ze me. Op rustig plekje heerlijk in dr bekkie klaargekomen. Ze geniet er echt van. Topmens ondanks het lastige contact krijgen.

Ja was inderdaad niet zo handig. Maar om eerlijk te zijn heb ik het bij andere dames ook zo gedaan en is dat altijd helemaal goed gegaan. Maar inderdaad een goede leer voor de volgende keer.

Dan heb je bij ander meiden waarschijnlijk mazzel gehad dat het wel goed is gegaan. Nooit van te voren geld overmaken. Les 1 in het handboek van een hoerenloper.

Paar weken geleden ook geprobeerd een afspraak te maken, zoals gewoonlijk is het heel lastig. Maar toch afgesproken alleen op de afgesproken tijd was ze er niet in Capelle. Nogmaals geappt en uiteindelijk troffen we elkaar en zijn naar een parkeerplaats gereden naast het spoor.
Tijdens de rit daarheen natuurlijk heerlijk met mn vingers haar kutje lekker nat gekregen terwijl zij met mn lul bezig was.

Op de parkeerplaats samen op de achterbank beland en eerst heerlijk geeft en gepijpt. Vervolgens is ze op mij geklommen en hebben we al beukend een condoom volgespoten.

Ik blij een zwak houden voor Rianne, heb al regelmatig haar mogen neuken ook toen ze nog echt thuis ontvangst deed. 1 keer was dit in overschie en terwijl ik aanbelde en naar boven liep deed ze de deur al open in eva kostuum. Dat was erg geil.

Ik ga binnenkort haar weer ergens oppikken voor een lekker neuk partij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan