Recensie Riana, Kiya, Gentbrugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Clay

Newbie
20
01/03/22
21
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
210€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Riana is vrij nieuw aktief bij Kyia. Roemeense van 21 jaar.
Slank gebouwd en staat voor veel open ondanks haar jonge leeftijd. Ze moet liefst met zachtheid aangepakt worden, maar dan komt ze wel los: lekker vol tongzoenen, beffen, wederzijds rimmen. Heb haar een niet gefaked orgasme kunnen bezorgen, wat toch altijd leuk is. Geen intiem gedaan, wel in haar kontje klaargekomen (MC)
 
Riana is vrij nieuw aktief bij Kyia. Roemeense van 21 jaar.
Slank gebouwd en staat voor veel open ondanks haar jonge leeftijd. Ze moet liefst met zachtheid aangepakt worden, maar dan komt ze wel los: lekker vol tongzoenen, beffen, wederzijds rimmen. Heb haar een niet gefaked orgasme kunnen bezorgen, wat toch altijd leuk is. Geen intiem gedaan, wel in haar kontje klaargekomen (MC)
Aan de prijs te zien alles extra!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/person/riana/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrolijke jonge meid.

In eerste instantie zag ze mijn formaat geslacht niet zitten. Voorzichtig geprobeerd, uiteindelijk beviel het toch.
Ze heeft me lekker en geil gepijpt. Alleen missio gedaan, maar dat was leker.
Fijn geknuffeld, haar lichaam gevoeld.

Een schatje.
 
Vrolijke jonge meid.

In eerste instantie zag ze mijn formaat geslacht niet zitten. Voorzichtig geprobeerd, uiteindelijk beviel het toch.
Ze heeft me lekker en geil gepijpt. Alleen missio gedaan, maar dat was leker.
Fijn geknuffeld, haar lichaam gevoeld.

Een schatje.
Ik ken jouw formaat niet, maar een DVP die jouw formaat niet ziet zitten? Daarvoor moet je weer bij Kiya zijn...
 
Ik ken jouw formaat niet, maar een DVP die jouw formaat niet ziet zitten? Daarvoor moet je weer bij Kiya zijn...

Als ik het niet had willen proberen, dan had ik alsnog een ander gekozen. Maar ik vond haar leuk, heb er geen spijt van.

Ik ken die tent verder niet, Gent is ver bij mij vandaan, ik was toevallig in de buurt. Maar er was in elk geval 1 ander in de voorstelronde die ik ook leuk vond, met wie ik ook nog wel eens een uurtje samen zou willen zijn. Als ik nou eens haar naam had onthouden...
 
Als ik het niet had willen proberen, dan had ik alsnog een ander gekozen. Maar ik vond haar leuk, heb er geen spijt van.

Ik ken die tent verder niet, Gent is ver bij mij vandaan, ik was toevallig in de buurt. Maar er was in elk geval 1 ander in de voorstelronde die ik ook leuk vond, met wie ik ook nog wel eens een uurtje samen zou willen zijn. Als ik nou eens haar naam had onthouden...
Herken je ze niet op hun website. Er staan er veel op. Zijn bijna allemaal groot van persoon. Klopt dit wel?
 
Herken je ze niet op hun website. Er staan er veel op. Zijn bijna allemaal groot van persoon. Klopt dit wel?
Ik ben nog een tweede keer geweest toen, ze was er weer in de voorstelronde. Maar heb toen toch een ander gekozen. Spoiled for choice. :)
 
Herken je ze niet op hun website. Er staan er veel op. Zijn bijna allemaal groot van persoon. Klopt dit wel?
De profielen op Kiya dien je steeds met een zak zout te nemen, ze kloppen doorgaans langs geen kanten.
 
De profielen op Kiya dien je steeds met een zak zout te nemen, ze kloppen doorgaans langs geen kanten.
Is dus echt fake foto's om je te lokken...Dus best whatsapp /mailen en vragen voor recente foto's en duidelijk zeggen als het niet matchet je de zaak verlaat. Dan gaan ze wel kwaad zijn en je blokkeren.... dan gaan ze in hun eigen vlees snijden want verschijnt er hier een negatieve review 😛🤣 de cirkel is rond...
 
vandaag eens bij Kiya gepasseerd en voor Riana gekozen. Ze blijkt 4 maanden zwanger te zijn. Ze vertelde dat het van een klant moet zijn met een lekkend condoom, want ze doet alles met condoom.... Ze blijft nog enkele weken en met kerst gaat ze terug naar Roemenie voor een jaar. Lieve meid, beetje zielig verhaal.
Half uurtje tedere seks gehad. overtuigende PZC, en dan een cowgirl waarbij het buikje en de prachtige borsten een heel kinky vibe gaven. Lekker klaargekomen in het condoom, en tevreden huiswaarts gekeerd.
 
vandaag eens bij Kiya gepasseerd en voor Riana gekozen. Ze blijkt 4 maanden zwanger te zijn. Ze vertelde dat het van een klant moet zijn met een lekkend condoom, want ze doet alles met condoom.... Ze blijft nog enkele weken en met kerst gaat ze terug naar Roemenie voor een jaar. Lieve meid, beetje zielig verhaal.
Half uurtje tedere seks gehad. overtuigende PZC, en dan een cowgirl waarbij het buikje en de prachtige borsten een heel kinky vibe gaven. Lekker klaargekomen in het condoom, en tevreden huiswaarts gekeerd.
Inderdaad zielig verhaal. Maar verhaaltjes kennen we natuurlijk wel al langer 😂😂😂😂
 
Bij Kiya vertellen ze wel vaker verhaaltjes!
Ben er onlangs nog eens geweest, gewoon weer na buiten gestapt. De één lag in de zetel lui keek niet eens op, de andere idd. zwanger gekleed als nen teddy beer, de ander zo vies als maar zijn kan.... mijn goesting was over, dan maar naar waasmunster gereden. Bij kiya duurste huis met de slechtste service.
 
Ben er onlangs nog eens geweest, gewoon weer na buiten gestapt. De één lag in de zetel lui keek niet eens op, de andere idd. zwanger gekleed als nen teddy beer, de ander zo vies als maar zijn kan.... mijn goesting was over, dan maar naar waasmunster gereden. Bij kiya duurste huis met de slechtste service.
Ik herken de situatie en dit is de reden waarom ik er wegblijf. Ik dacht dat hun prijs nog steeds 140 €/uur was. Moesten ze doen wat ze beloven (en geen extra's vragen voor alles en nog wat) dan zou dit nog ok zijn, uiteraard ook voor zover ze er een beetje deftig voorkomen. Dit huis was ooit één van de betere in de regio, maar dat is al lang geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan