Recensie Rihanna, Kiya, Gentbrugge 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/rihanna-47
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na Emily is dit het tweede meisje die ik bezoek bij kiya. Bij Emily ben ik reeds meerdere malen geweest en altijd tevreden. Emily is met vakantie dus eens de jeugdige Rihanna geprobeerd. Laten we zeggen dat ze een heel mooi meisje is, beter dan ik had verwacht. Ze heeft een goede vriendelijke joviale uitstraling die me echt aantrekt.
Ze is er 20 volgens haar met een Schotse vader en een Portugese moeder vandaar haar good looks en haar zeer goed Engels. Eerste bezoek neem ik altijd 30 minuten uit principe maar had beter een uur genomen daar we ook veel hebben gepraat 😁.
Een koppel lekkere fake D voor de liefhebbers van fake tits.
Ze is redelijk klein maar niet mager.
Ze is begonnen met het insmeren van haar borsten en sensueel bewegen en onze makker was direct in extase 😁.
Beetje van alles geprobeerd en stond open voor alles wat ik voorstelde.
Het was niet meteen de beste ervaring ooit maar ik voelde wel iets dat ik niet dikwijls voel bij de dames.
Het ligt heel waarschijnlijk dat we te veel hebben gebabbeld....mijn fout
Ik ga zeker terug nu voor een uur en dat zal heel waarschijnlijk deze week nog zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al even geen nieuwe dames meer bezocht maar mijn vaste Vlaamse dames waren bezet dus met een broek vol goesting nog eens naar Gent gereden. Een goeie recentie op deze site, mooie foto's van een jonge dame en veel beloftes in de ad: "Nwe in die sector, Ik ben open bijna voor alles, soft sm, golden shower, anal, rollenspellen, body to body, tzn, pzc...!" Dat moesten we toch eens proberen.

's Ochtends een afspraakje gemaakt en voor ik vertrok nog even geconfirmeerd, ze vroegen of ik geen kwartiertje later kan komen. Dat was geen probleem. De locatie is alvast erg onopvallend, een rijhuis waar je zo zou voorbij lopen en makkelijk kan parkeren. Binnen wel proper, ook de kamers. Vijf minuutjes voor het nieuwe tijdstip binnen maar dan toch nog 15 mins moeten wachten tot Rihanna er was. Mee naar de kamer, een doucheke (alleen) en de pret kon beginnen.

De dame is een mooie Latina met een wel heel grote hoop siliconen vooraan :) Pijpen was zonder condoom (al keek ze wel om de zoveel tijd eens of er geen voorvocht was) waarbij ze ook de balletjes en er onder niet vergat. Geen deepthroat maar het was niet mis. Verder nog even Russich gedaan tussen haar flink koppel en 69. De seks was lekker en een hoop standjes afgelopen (missionaris, doggie, liggend, cowgirl, reverse cowgirl) en uiteindelijk lekker klaargekomen.

Maar toch niet helemaal tevreden buiten gestapt. Ik vroeg of anaal kon tegen meerbetaling, dat stond toch duidelijk in de ad maar dat kon niet "omdat hij te groot is". Tja, dat is dan ook de eerste keer dat ik dat hoor en ik geloof er niks van. Tongzoenen? Kon ook niet en staat ook in de ad, en voor mij is een date zonder tongzoenen niet helemaal geslaagd. En na 35 mins kwam de vraag om klaar te komen. Zo niet hé, als de date 25 mins later start omdat ze nog niet klaar was, dan is dat toch hun probleem. Gevraagd of ze het uur even kon dubbel checken en dan toch nog 20 mins langer mogen blijven maar goed, dat verpest de sfeer toch wel.

Al bij al was het best goed maar zet in de ad geen dingen die dan toch niet kunnen in de kamer. En een uur is een uur, geen 35 mins.
 
Al even geen nieuwe dames meer bezocht maar mijn vaste Vlaamse dames waren bezet dus met een broek vol goesting nog eens naar Gent gereden. Een goeie recentie op deze site, mooie foto's van een jonge dame en veel beloftes in de ad: "Nwe in die sector, Ik ben open bijna voor alles, soft sm, golden shower, anal, rollenspellen, body to body, tzn, pzc...!" Dat moesten we toch eens proberen.

's Ochtends een afspraakje gemaakt en voor ik vertrok nog even geconfirmeerd, ze vroegen of ik geen kwartiertje later kan komen. Dat was geen probleem. De locatie is alvast erg onopvallend, een rijhuis waar je zo zou voorbij lopen en makkelijk kan parkeren. Binnen wel proper, ook de kamers. Vijf minuutjes voor het nieuwe tijdstip binnen maar dan toch nog 15 mins moeten wachten tot Rihanna er was. Mee naar de kamer, een doucheke (alleen) en de pret kon beginnen.

De dame is een mooie Latina met een wel heel grote hoop siliconen vooraan :) Pijpen was zonder condoom (al keek ze wel om de zoveel tijd eens of er geen voorvocht was) waarbij ze ook de balletjes en er onder niet vergat. Geen deepthroat maar het was niet mis. Verder nog even Russich gedaan tussen haar flink koppel en 69. De seks was lekker en een hoop standjes afgelopen (missionaris, doggie, liggend, cowgirl, reverse cowgirl) en uiteindelijk lekker klaargekomen.

Maar toch niet helemaal tevreden buiten gestapt. Ik vroeg of anaal kon tegen meerbetaling, dat stond toch duidelijk in de ad maar dat kon niet "omdat hij te groot is". Tja, dat is dan ook de eerste keer dat ik dat hoor en ik geloof er niks van. Tongzoenen? Kon ook niet en staat ook in de ad, en voor mij is een date zonder tongzoenen niet helemaal geslaagd. En na 35 mins kwam de vraag om klaar te komen. Zo niet hé, als de date 25 mins later start omdat ze nog niet klaar was, dan is dat toch hun probleem. Gevraagd of ze het uur even kon dubbel checken en dan toch nog 20 mins langer mogen blijven maar goed, dat verpest de sfeer toch wel.

Al bij al was het best goed maar zet in de ad geen dingen die dan toch niet kunnen in de kamer. En een uur is een uur, geen 35 mins.
Typisch Kiya, geloof nooit wat ze je daar allemaal beloven. En een uur duurt bij de meest dames daar ook geen 60 minuten. Daarom dat ik er al een hele tijd niet meer kom, tenzij voor de Aziatische Mija, momenteel met vakantie... en die heb ik voor de zomer ook een paar keer geboekt en dan probeerden ze één van hun kneusjes aan te bieden, i.c. de Chinese Mukki. Ik blijf er weg nu...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan