WHEM Rik & Mandy, Eromassage, Rheden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

patrick1979

Newbie
16
26/12/22
4
Goedemorgen,
Iemand ervaring met Rik en Mandy uit Rheden?
Ben wel benieuwd hoe ze d'r uitzien (knap?) en of er getongd kan worden bijv.
Hoor het graag.
Alvast bedankt!
Patrick

Rik en Mandy zijn top! Ik kom er al een tijdje (meer dan een jaar).
Fijne en nette ontvangst locatie. L

Of ze knap zijn is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik vind ze aantrekkelijk!
Tongen behoort niet tot de opties, maar dat mis ik persoonlijk niet. De gehele ervaring is erg fijn en gemoedelijk.

mijn eerste bezoek aan Rik en Mandy is al van jaren geleden. zo af en toe bezoek ik ze weer een keer. Het is een zeer sympathiek koppel.
een 4-handen massage blijft een aparte ervaring. zowel de handmatige als orale verwennerij spreekt mij aan, naast de goede massage natuurlijk.

Afgelopen donderdag bij Mandy en Rick geweest. Het was genieten! Heb genoten van de 4 handen massage wat erg goed voelde. Ook werd ik tot een heerlijk hoogtepunt gebracht. Daarna hebben ze de massage heerlijk afgemaakt. Ik vind het echt een aanrader!

Rik en Mandy zijn top! Ik kom er al een tijdje (meer dan een jaar).
Fijne en nette ontvangst locatie. L

Of ze knap zijn is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik vind ze aantrekkelijk!
Tongen behoort niet tot de opties, maar dat mis ik persoonlijk niet. De gehele ervaring is erg fijn en gemoedelijk.
Ik kan dit alleen maar beamen. Heerlijke massage gehad

Vorige week voor de 1e keer een heerlijke 4 handenmassage van Mandy en Rik mogen ontvangen.
Na even aan elkaar te hebben voorgesteld en een heerlijke douche te hebben genomen, mocht ik op mijn buik plaatsnemen op de massagetafel. Ik had besloten om het gewoon over mij heen te laten komen en te genieten. En heel eerlijk, het was genieten! Her samenspel, het teasen van Rik en Mandy, heerlijk! Daarna mocht ik mij omdraaien op mijn rug. Het plagen, teasen ging met handen en monden, over en weer aanraken steeds verder. Wat een genot!
Zeker voor herhalingen vatbaar.
Ik maak snel een nieuwe afspraak Xxx Vincent

Vorige week voor de 1e keer een heerlijke 4 handenmassage van Mandy en Rik mogen ontvangen.
Na even aan elkaar te hebben voorgesteld en een heerlijke douche te hebben genomen, mocht ik op mijn buik plaatsnemen op de massagetafel. Ik had besloten om het gewoon over mij heen te laten komen en te genieten. En heel eerlijk, het was genieten! Her samenspel, het teasen van Rik en Mandy, heerlijk! Daarna mocht ik mij omdraaien op mijn rug. Het plagen, teasen ging met handen en monden, over en weer aanraken steeds verder. Wat een genot!
Zeker voor herhalingen vatbaar.
Ik maak snel een nieuwe afspraak Xxx Vincent
Bovenstaande recensie onderschrijf ik volledig.
Ik ben kortgeleden ook bij Rik en Mandy geweest. Sympathiek stel. Heb enorm genoten van de 4 handen massage. Ze zien er beiden goed uit en ook het pijpen was heerlijk. Ga ze zeker vaker bezoeken.

Helaas had ik een buitengewoon slechte ervaring...
DWZ, tot een afspraak is het niet gekomen.
Op uiterst botte manier kreeg ik te horen dat ik te oud was.
Spijtig, het leek me een bijzondere ervaring, ondanks dat ik niet bi ben ofzo wilde ik het eens lekker over me laten komen.
Ik kan ook niet bepaald zeggen dat ik preuts ben.

Dit alles ondanks een zeer uitgebreide nette manier van voorstellen, de wens van mijn fetish met de opmerking dat dat zeker geen must is.

Mja
Ik speel maandelijks nog airsoft (codename The Pensioned Punisher)
Ik ben ook geen slankie maar ik bijt nog gerust een boom in tweeën.
Desalniettemin ben ik door deze zeer botte kerel even snel gedegradeerd tot een soort afval.

Een goede waarschuwing voor de collega wandelaars, pas op dat je niet je leeftijd verklapt als je er nog als 50 uitziet en 67 bent.

Beste Jan,

Ik loop al best een tijdje bij Rik & Mandy en vind dat ik hier toch even op moet reageren. Iets wat ze niet doen is (leeftijds)discriminatie. dat weet ik heel zeker!

Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat ze daarom niet willen afspreken.
Wat ik mij wel kan voorstellen is dat je een fetish hebt gedeeld waar zij zich niet in kunnen vinden. (Ieder zijn ding natuurlijk)
Aangezien de gesprekken via tekst gaan is het goed mogelijk dat jij in hun ogen anders bent overgekomen dan je hier nu schrijft.

Aangezien je hier een heel epistel afsteekt over je uiterlijk en fysiek, denk ik eerder dat je op je spreekwoordelijke pik getrapt voelt en dat je hier nu maar deze lieve mensen onterecht zwart maakt.

verder ook niet op ingaan
Ik dus wel even.
Met alle respect en fatsoen.
Als je iets niet ziet zitten, en dan kan best, dan kun je dat normaal zeggen.
Ook mijn opmerking "zou leuk zijn maar hoeft niet" werd gewoon genegeerd.
Uiteraard geldt ten allen tijden, de dame/heer bepaalt wat ze wel of niet willen.
Ik ga ook heel wat jaartjes mee en ken de ongeschreven regels zeer goed.

Maar deze kerel is niets meer dan een BOTTE BOER.

Basta.

Terug
Bovenaan Onderaan