Risico's soa bij heteroseks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
23/03/22
8
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
 
Ik vraag altijd om vooraf samen met de dame te douchen. Dan weet ik zeker dat het schoon is en heb daar ook nog nooit een dame over horen klagen. Voor de dame is het net zo fijn als alles schoon is. Daarnaast doe je natuurlijk altijd neuken met een condoom.
Verder bezoek ik in de regel dames die al wat langer adverteren en of in bekende privehuizen werken. Zo weet ik dat de dame ook serieus met haar werk bezig is.
Het risico om dan iets op te lopen is dan heel erg klein.
Verder laat ik me toch regelmatig testen op de bekende soa's, just in case.
 
Zeker is dat risico er als je zonder condoom aan de gang gaat, zoals laten pijpen en beffen. Maar ook met zoenen moet je oppassen op een herpes besmetting. Douchen vooraf maakt niet uit.
Je gaat toch ook niet een openbare urinoir of een toilet schoonlikken?.
 
Zolang je zelf goed oplet en verstandige keuzes maakt wie je bezoekt en wat je wel of niet met deze dame doet is het risico te overzien.
Het bare neuken van een 50 jarige tippelende aan drugs verslaafde trans zal meer risico opleveren dan een frisse meid die in een van de betere privéhuizen of clubs werkzaam is waarbij je alles met condoom doet. Veel van de betere clubs laten hun dames ook regelmatig testen.

Mijn ervaring is dat de meeste dames hun hygiëne prima op orde hebben.

p.s. een SOA kun je niet afspoelen onder de douche.
 
En laten nu juist deze dames zich heel bewust bezig houden met het voorkomen van soa's. Ze werken vrijwel allemaal veilig. Als jij dat dan ook doet is er geen risico. Minder risico dan wanneer je een willekeurige vriendin zonder neukt.
Denk je dat soa's veel voorkomen bij dvp's ? Dan heb je het mis. Juist deze dames laten zich vaker testen en werken vrijwel allemaal safe (Op enkele uitzonderingen na).

Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
 
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Dude. Wij laten ons meer testen dan de gemiddelde hetero vrouw. Vooroordelen. Ik denk dat ik 3x netter en veiliger ben dan gemiddelde vrouw.
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
Binnen 'bepaalde categorieën' (lees: goeikoop) kan je dat verwachten. Ga dan samen douchen. Zoek dan gerichter naar het profiel waarvan je kan uitgaan dat ze dat wel doet... en anders blijf je beter gewoon thuis.
Je gaat toch ook niet een openbare urinoir of een toilet schoonlikken?.
Wauw. Wat een vergelijking. Thanks.
6cf9c5d99550476010b3e9fb2cae0cad.jpg
 
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
Logischer wijs zou je zeggen dat hoe vaker iemand sex heeft hoe groter de kans op het krijgen van een soa is. Hetzelfde geldt voor hoe meer kilometers jij met je auto rijdt hoe groter de kans op een ongeluk. Ben je een defensieve autorijder dan wordt dat risico kleiner. Precies zo bij de dames. De meeste zijn professionals en nemen geen risico's, gebruiken een condoom en laten zich regelmatig testen. Ik zou er niet teveel over nadenken.
 
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
Bedoeld de topic starter dit cynisch🤔volgens mij ben je hier op het verkeerde forum hoor. Of weet je mss niet dat het bij de dames de hygiëne een algemene vereiste is 😋
 
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
Afspoelen na afloop heeft niet zo gek veel zin als het om overdracht van soa's en HIV gaat. Condoomgebruik is het enige dat helpt. Gevoelsmatig is het inderdaad misschien wel frisser als je bedenkt dat er een paar minuten eerder een voorganger met een bezweet lichaam op haar heeft gelegen, maar qua overdracht van ziektes maakt het geen verschil (covid-19 uitgezonderd).
 
Afspoelen na afloop heeft niet zo gek veel zin als het om overdracht van soa's en HIV gaat. Condoomgebruik is het enige dat helpt. Gevoelsmatig is het inderdaad misschien wel frisser als je bedenkt dat er een paar minuten eerder een voorganger met een bezweet lichaam op haar heeft gelegen, maar qua overdracht van ziektes maakt het geen verschil (covid-19 uitgezonderd).
Niet om even heel vervelend te doen maar een condoom helpt niet bij alle soa's.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221204_081626_Chrome.jpg
    Screenshot_20221204_081626_Chrome.jpg
    107 KB · Weergaven: 133
Afspoelen na afloop heeft niet zo gek veel zin als het om overdracht van soa's en HIV gaat. Condoomgebruik is het enige dat helpt. Gevoelsmatig is het inderdaad misschien wel frisser als je bedenkt dat er een paar minuten eerder een voorganger met een bezweet lichaam op haar heeft gelegen, maar qua overdracht van ziektes maakt het geen verschil (covid-19 uitgezonderd).
Welke uitzondering zou covid dan wel zijn?
 
Ik heb het vroeger altijd safe gedaan met DVPs. Ondanks condoom genitale herpes opgelopen. Die bij mij minimaal een keer per maand terugkwam. Ontzettend pijnlijk en irritant en een week lang een lul met blaren er op. Sindsdien moet ik twee keer per dag een Valaciclovir slikken. Zeg maar Zovirax maar dan een stuk goedkoper.
 
Ik heb het vroeger altijd safe gedaan met DVPs. Ondanks condoom genitale herpes opgelopen. Die bij mij minimaal een keer per maand terugkwam. Ontzettend pijnlijk en irritant en een week lang een lul met blaren er op. Sindsdien moet ik twee keer per dag een Valaciclovir slikken. Zeg maar Zovirax maar dan een stuk goedkoper.
ook oraal safe gedaan? Is wel fucked up om soa op te lopen met condoom
 
Van een niet dvp weet je ook niet wat ze allemaal uitspookt of heeft uitgespookt. Plus niet dvps testen zich naar alle waarschijnlijkheid ook niet elke 3 maanden zoals de meeste dvps wel doen.
Ik test me elke 3 maanden, hepatitis injecties gehad en intiem standaard altijd met. Nog nooit in mijn dvp carrière soa gehad, ook niet in mn mond/keel terwijl ik pzc doe.
 
Mss een gekke vraag, maar vinden forumleden het niet een beetje onfris dat je met een vrouw afspreekt waar
ik weet niet hoeveel mensen bovenop hebben gelegen? Is het risico op HIV, soa's etc dan niet aardig groter?
Tevens vraag ik me af of met de huidige gasprijzen alle dames zich na iedere date zich afspoelen. Ik lees wel eens dat de ene client de deur nog niet uit is en de volgende al voor de deur staat.
Als je er over na denkt is het knap smerig, maar onze pik denkt voor ons en die is niet zo kieskeurig
 
ook oraal safe gedaan? Is wel fucked up om soa op te lopen met condoom
Zo kwam ik eens thuis van een lekkere neukpartij en mijn hele zak jeukte als de hel. condoom gebruikt.
ik onder de douche en ontdekte zwarte beestjes
Zaakie kaalgeschoren en beesten uit mijn huid gepeuterd
Weg platjes dacht ik ,maar de volgende dag zaten ze onder mijn oksels en later zelfs op mijn kop
Vervelend was dat mijn toenmalige vriendin er ook last van kreeg
De huisarts moest het oplossen
 
Als je als dvp werkt, een dvp bezoekt of er los op rond neukt buiten deze wereld: Weten is Meten dus ga test je gewoon! Gonorroe gaat bijv door een condoom heen.

Voor je eigen maar ook voor andere hun gezondheid. Laat je regelmatig testen.

Heb je ergens last van? Testen
Is er een afwijking? Testen
Condoom gebroken? Testen
Doe je pzc? Testen
Doe je beffen? Testen

Kost je 5 minuten en bespaart iedereen een hoop moeite. Elke keer als ik merk dat mn afscheiding anders is oid dan ga ik ook gelijk testen bij GGD of Huisarts als de GGD niet optijd kan.

Vraag ook aan dvp's en heren of ze zich regelmatig testen. Twijfel je bij het zien van de ander? Bijv roodheid, geur, bultjes, afscheiding; ga dan veilig pijpen of sla beffen over.

Veiligheid en gezondheid voor alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan