Ik was in het verleden een paar keer bij de Bermudadreieck geweest, en had uit die ervaringen geconcludeerd dat dit een afwerkplek was die je beter kon mijden. Echter op grond van de positieve recensie van Geilebeer40 besloot ik om deze tent nog eens een kans te geven. Een afspraak met Rita (Litouwen) was zo gemaakt via het vaste telefoonummer.
De foto's op Kinky zijn zeker wat verouderd, dus als je een jonge slanke meid zoekt is dit niet je dame. Maar ik vind Rita een fijne dame, met lekkere C borsten. De informatie op Kinky is sowieso verouderd, genoemde leeftijd daar is 32, maar op Ladies.de staat 38.
Van een andere commentator begreep ik voor het eerst dat er een *zijingang* is, die ik dan ook meteen nam. Je komt dan meteen in de woonkamer waar de dames huizen. Ik deed daar mijn schoenen uit, wat bij het weggaan enige verwarring gaf omdat ik wel gewoon het pand via de voordeur diende te verlaten. Daar stonden ook alle andere schoenen, dus ik kreeg de indruk dat die zijingang niet helemaal de bedoeling was.
Standaard in de service is tz, pzc, en beffen. Een half uur is Eur 90, ik gaf de dame Eur 100. Rita spreekt Duits.
Na een wasje op het aanwezige bidet, en even wachten op Rita, kon het feest beginnen. Het tongzoenen was heel lekker, evenals pzc en 69. Toen hield ik het niet langer uit en vroeg haar mij te neuken. Ze rekte dit nog even, en kwam toen bovenop me zitten in cowgirl positie (ofwel de amazonezit in goed Nederlands). Hierbij kon ik goed genieten van haar heerlijke tieten, en het duurde dan ook niet lang of ik verschoot mijn kruid. Omdat ik me niet had ingehouden was er toen zelfs nog wat tijd voor een kleine massage. Al met al een fijne ervaring, en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.