Recensie Rita, Rotterdam 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

afentoe1

Vaste klant
120
19/04/22
178
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rita_6661067
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
het was warm, en ik zag grote tieten...
vragen om moeilijkheden , denken met je lul en niet met je verstand.
na eerder veel bel pogingen, nu eindelijk eens contact. (is van een paar maanden geleden) Rita uit Rotterdam bezocht.
deze dame is 70 plus en geen 54 waar ze mee adverteert.
slecht gebit , een beetje in de war , maar geweldige tieten.
ze wilde zoenen, maar dat ontweek ik door een kus op haar wang , gelijk bij binnenkomst in de woonkamer, uitkleden en ze wilde gebeft worden op de bank , waar overigens onduidelijke en duidelijke zaadvlekken op zaten , ik bedankte voor de eer , ze rook niet fris daar.
goed dan maar uitleven op die grote tieten, alleen russisch gedaan met een klodder van mijn eigen spuug ertussen.
bij binnenkomst al afgerekend, toen ik naar de badkamer liep om me op te frissen, vroeg ze om het geld, ik zei dat heb ik je al betaald, zegt ze ooohja... zullen we dan nog even neuken, ik zeg nee ik ben klaar hier.
zegt ze weer , wel even nog afrekenen.
ik heb me afgedroogd met toiletpapier omdat er een vage vieze vochtige handdoek hing.
ik zou zeggen vermijd deze dame, ze is volgens mij aan het dementeren.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.hoeren.club/vrouwen/16799-rita/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb deze dame vlak voor de coronapandemie 2x bezocht en destijds op het H-forum beschreven. Mijn ervaringen komen grotendeels wel met het bovenstaande overeen. Alleen dat verwarde heb ik niet zo duidelijk meegemaakt, al werd dit voorheen wel beschreven in haar draadje op het oude forum. Wel komt ze soms een beetje apart over.

Het eerste dat mij opviel tijdens mijn eerste bezoek was een vage grote witte (sperma?)vlek op haar truitje onder haar kin. Hygiene was eerste keer verder wel ok. De tweede keer bood ze mij na de daad in de badkamer een hele gore en bevlekte handdoek aan om me af te drogen tijdens het wasje achteraf.

Seks was verder niet bijzonder, ze ondergaat het simpelweg. Rita doet het verder standaard bare heb ik het idee.

Ik kreeg er een rare bijsmaak bij, tijdens het tweede bezoek, toen ik opmerkte dat ik van te voren twijfelde of ze nog wel ontving, omdat haar advertentie al heel lang niet geupdate was. Toen gaf ze aan dat vreemd te vinden omdat ze er iemand regelmatig voor zei te betalen haar advertentie te updaten en bovenaan te zetten op sexjobs. Toen ik vertrok keek haar buurvrouw mij nog vernietigend en vol walging aan toen die net thuiskwam en de voordeur van het slot draaide :(. Wat mij betreft een te mijden dame, zeker nu de prijzen sinds enige tijd zijn verdubbeld.

Hier een recentere advertentie (inmidels 1 a 2 jaar oud schat ik) https://www.hoeren.club/vrouwen/16799-rita/
 
Laatst bewerkt:
Drie jaar terug in een geile bui ook een keer bij Rita beland. Was een kort bezoekje, sluit me volledig aan bij de eerdere recensies. Ze heeft me nog wel even gepijpt, maar door de omstandigheden werd ik niet eens hard. Dit snel afgekapt en vertrokken. Nog wat geld gegeven voor haar tijd. Vrees inderdaad dat ze aan dementeren is, dat zal in de afgelopen jaren niet beter zijn geworden. Te vermijden dame, ik kom er ieder geval nooit meer terug.
 
Rita staat nog steeds op hoerenclub en bij toeval had ik haar gisteren aan de lijn . Aanvankelijk vond ze mij te oud (74) doch toen ik zei dat ik uitsluitend een half uurtje wilde beffen a raison van € 100 euro was ik vandaag welkom om 12.30 uur. Enfin toen ik ter plaatse was een haf uur gebeld, geen Rita en dus maar weer onverichtere zaken naar huis (Amsterdam). Thuis nog even gebeld en prompt was daar het uitsluitend "hallo" van Rita. Ik zei we hadden een afspraak vandaag om 12.30 uur en je telefoon was uitgeschakkeld. En toen kreeg ik tuut tuut tuut. Kortom Rita is de weg kwijt, wees gewaarschuwd!
 
Prijs jezelf een gelukkig man. Je hebt die €100,- in je zak gehouden en een zeer waarschijnlijke onbevredigende ervaring misgelopen, in plaats van je centen uit te geven aan een seniele vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan