Recensie Roanita, Middelkerke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xtrail

Vaste klant
113
20/04/22
26
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-roanita-back-in-middelkerke.html
Totale kosten (in euro)
80+20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roanita eens geweest, adverteert ook onder Sofy en Maryana op RL. Ze is heel lief en houd van wat ze doet. Eerst wat terughoudend en wat kennisgemaakt tijdens de massage en dan is er waarschijnlijk een klik tussen ons. Ik moest mij op mijn rug draaien en dan is ze volledig los gekomen. Ze begon mij wild te zoenen en haar tong verdween bijna in mijn keelgat, langzaam zakte ze naar benen al kussend en begon ze mij te pzc, wouw wat was ze goed. Ik wou toch haar poesje proeven en haar gevaagd of ze graag facesitting zou willen. Dadelijk presenteerde ze mij haar geschoren poesje dat heel lekker en fris smaakte. Ze is zeker een paar keer klaar gekomen want de sappen liepen langs haar billen en ze geniet er van als je met haar tepels speelt tijdens het beffen. Daarna haar in verschillende standje geneukt en het liefst word ze in doggy genomen en ruwer en vroeg steeds om dieper, dieper.
Voor deze prijs, herhalingsgevaar zeer groot.
 
Oeps... eigenaardig : op de foto is de tatoo op de linkerborst ?
Dat kan hoor, heeft te maken met je smartphone setting van front camera. Nog gezien. Op foto 2 kan je alvast dezelfde tattoo zien op haar rechterborst (als je goed kijkt). Verder kan ik me niet uitspreken over deze dame, want nog niet bezocht.
 
Foto's zijn echt en van verschillende periodes uit haar leven. Kan bovenstaande recensie beamen. Eens de klik er is, wordt ze botergeil en geniet ze zelf met volle goesting mee.
 
Ja.
Langs de trambaan.
Ben vorige week zaterdag geweest.
Ontvangen door oudere dame. Was al bang dat zij het was. Deze dame vraagt wat je wenst en dan mag je gaan "kameren". Was niet echt mijn ding.
Voor mij komt het niet overeen met de eerste recensie hierboven. Misschien was de klik er niet.
 
Hoeveel vraagt ze, pzc inbegrepen ?
Ondertussen ook eens gepasseerd bij deze dame, was 130/u , 20pzc en 20beffen. Was voor mij raar om voor beffen te gaan betalen 🤷‍♂️. Kwam op 150 voor een gezellig uurtje met haar. Na de massage en babbel ronde, had ik het gevoel van de "klik" en was beffen geen extra. Denk dat de dame zelf wel beslist wat ze toelaat en van wie, mss zonder "klik" dat alles betalen is....
 
Ondertussen ook eens gepasseerd bij deze dame, was 130/u , 20pzc en 20beffen. Was voor mij raar om voor beffen te gaan betalen 🤷‍♂️. Kwam op 150 voor een gezellig uurtje met haar. Na de massage en babbel ronde, had ik het gevoel van de "klik" en was beffen geen extra. Denk dat de dame zelf wel beslist wat ze toelaat en van wie, mss zonder "klik" dat alles betalen is....
En ook ontvangen door een andere dame dan? 🤔
 
Vermoedelijk verwachtingen te hoog na recensie van xtrail (zie eerste hierboven). Bij mij was er niets merkbaar van hetgeen hij beschrijft. Klik was er duidelijk niet. Ook stel ik mij de vraag bij de foto's of die wel allemaal van hetzelfde meisje zijn. Sowieso had ik te maken met het meisje met tatoo op haar borst. Adverteert nu terug onder Sofy, wat ook al vreemd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan