Recensie Robin, Het Landhuisje, Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jmmj

Stamgast
Forumpionier
328
09/07/21
239
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Robin bezocht bij Het Landhuisje. Afspraak ging makkelijk, gewoon even bellen. Bij aankomst veel auto's op de parkeerplaats, het was dus druk. En dat was ook bij de ontvangst te merken. Gastvrouw vergat mij namelijk iets te drinken aan te bieden. Dit kan natuurlijk gebeuren in de drukte, maar toch heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ik werd verzocht om alvast naar de kamer te gaan en Robin zou dan ook daarheen komen. Enkele minuten later was ze er. De foto's en haar leeftijd kloppen, wat erg prettig is. Robin is een leuke meid met een paar prima (nep)tieten. Allebei uitgekleed en op bed gaan liggen. Ik was thuis onder de douche geweest maar meestal wordt er toch nog wel even gewassen, Robin vond dit waarschijnlijk niet nodig. Ze praat enorm veel en ik heb haar hele levensverhaal voorbij horen komen, iets waar ik eerlijk gezegd niet op zit te wachten want ik kom immers ergens anders voor. Tijdens het praten heeft ze me wel voortdurend rustig afgetrokken. Uiteindelijk condoom erom en heeft ze even gepijpt, was lekker maar niet bijzonder. Daarna is ze lekker met haar kutje over mijn lul gaan wrijven en uiteindelijk in reverse cowgirl en normaal cowgirl heeft ze heerlijk op mijn pik gereden. Neuken hoef je haar dus niet te leren. Uiteindelijk nog in missio geneukt en condoom volgespoten. Geen enkele hulp bij het afdoen van het condoom en moest ook zelf een stukje papier pakken om het schoon te vegen. Daarna wel nog even onder de douche geweest en zij ging ook nog onder de douche. Aangekleed en netjes door haar naar buiten gelaten.

Conclusie: Foto's en leeftijd kloppen. Beetje ADHD type dat heel veel praat. Ze heeft het niet over extra's gehad dus ik weet niet of er nog meer mogelijk is tegen meerprijs. Uiteindelijk heb ik voor een uur betaald en ben bijna anderhalf uur binnen geweest, wat vrij uitzonderlijk is in een privéhuis. Neuken was prima maar ik had van de invulling van het uur toch wel meer van haar verwacht. Voor mij dus geen herhalingsgevaar. Ze rookt wel maar daar heb ik op de kamer niks van gemerkt of geroken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan