Recensie Roemeense, Antwerpen, Verversrui 20/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag een bezoekje gebracht aan het SKW. Jammer genoeg was favoriete Dora niet aanwezig en na enige (vele) rondjes gekozen voor een Roemeense dame met kort blond haar en atletische body in het herenhuis op VVR 20/4. Ben eigenlijk niet van de fake borsten, maar de combinatie van het korte blonde haar met het atletische lijf en de vriendelijke glimlach deden mij overstag gaan.
Bij binnenkomst bleek de dame (Angelica/Angelina?) even vriendelijk als haar glimlach deed vermoeden. Afgesproken voor het standaardtarief van 50€ dat ik haar ook mocht beffen. Dame verfriste zich uitgebreid aan het bidet terwijl ik mijn kleren afdeed en lag reeds uitnodigend klaar op het bed in de zeer ruime kamer terwijl ik mij verfriste aan de lavabo.
Ze nam de tijd om uitgebreid te knuffelen waarbij ik vrij hard aan haar tepels mocht zuigen terwijl zij die van mij bespeelde. Zoenen van haar kant was echter niet aan de orde. Na een tijd afgezakt naar haar kutje waarbij de benen makkelijk de hoogte gingen en ik haar lang mocht beffen. Haar kleine poes werd zeer nat en smaakte zoet en ze leek zichtbaar te genieten. Toen ik even stopte, vroeg ze zelfs om nog even verder te doen. Daarna heeft ze mij redelijk kort gepijpt waarna ik het afgemaakt in 2 standjes, doggy en zij bovenop waarbij ik haar knap lichaam en gezicht kon bewonderen. De klets op haar billen vond ze iets minder plezant, maar ze kon er achteraf wel om lachen, want bij het wasje achteraf kreeg ik er eentje van haar. De dame is 36, maar kan zeker een 10-tal liegen.
Kortom, absoluut geen slecht bezoek, maar ik twijfel om terug te gaan, zeker als mijn favoriete Dora aanwezig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan