Roemeense meisjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou dan weten we waar de meisjes vandaan komen.....next!
Deze reactie doet niet veel sensitiviteit vermoeden. Als jij het een prettig idee vindt om van de diensten gebruik te maken van dit 18-jarige meisje dat op deze manier "in het vak gerold" is zegt dat wel wat over je, vind ik. Het is voor mij in elk geval de reden om een ander type dame van plezier uit te zoeken. Dat beperkt de keuze aanzienlijk en je komt dikwijls bij wat oudere dames met meer levenservaring uit, maar dat is dan maar zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit helemaal niet te wachten op de types uit de film....maar ga er maar vanuit dat de meeste hoeren daar vandaan al zo jong zijn begonnen....dat is niks nieuws dus hier gaat weer een huillie huillie en kijk eens hoe zielig discussie volgen....ik kom hier om neukinfo te delen...rest is bijzaak....ga anders ook eens huillie doen omdat je iphone in China door kinderen is gemaakt....neukze mannen en anaaltips altijd welkom!
 
Zulke dingen doen wel iets met je. Zeker met kinderen. Als je oost europa bezoekt merk je wel meteen het verschil tussen west en oost europa zeker eens je buiten de grootsteden bent.

Ik ben zelf al in krakau geweest en daar aan de praat geraakt met een dame die een winkel had met alchol. En wat je wat je dan ook merkt is het beeld dat zij van ons hebben. Dat wij bakken geld verdienen en dat voor ons alles goedkoop is. Maar ook dat ze de mensen haten die in west europa gaan werken. Als poetsvrouw, in de bouw etc. Omdat die mensen na een tijd terug komen en een mooiere auto kunnen kopen of huis. Eigenlijk hebben ze liever dat ze gewoon hier blijven.

ronselaars maken daar greetig gebruik van en lokken ze zo in de val. Zij denken van ik kan in west-europa een beter leven opbowen en geld naar mijn familie sturen om mijn broers en zussen een betere toe komst te bieden dan ik.
 
Ik zit helemaal niet te wachten op de types uit de film....maar ga er maar vanuit dat de meeste hoeren daar vandaan al zo jong zijn begonnen....dat is niks nieuws dus hier gaat weer een huillie huillie en kijk eens hoe zielig discussie volgen....ik kom hier om neukinfo te delen...rest is bijzaak....ga anders ook eens huillie doen omdat je iphone in China door kinderen is gemaakt....neukze mannen en anaaltips altijd welkom!
Man ben jij een zielig ventje
 
Ja het kan allemaal vriendelijker en meer wellevend maar elk bericht dat een zekere zachtaardigheid tegenover vrouwen bevat roept bij een paar mannen een vileine haat op. Het is maar zo.
Dat die mannen toch altijd gretig op zoek blijven naar berichten om zich pislink over te maken zegt inderdaad wel iets over hen zelf.
Zelf doen ze er luchtig over zo van 'ik ben helemaal niet pislink man, ik ben gewoon normaal realistisch nuchter en erg grappig bovendien'.
 
Ja het kan allemaal vriendelijker en meer wellevend maar elk bericht dat een zekere zachtaardigheid tegenover vrouwen bevat roept bij een paar mannen een vileine haat op. Het is maar zo.
Dat die mannen toch altijd gretig op zoek blijven naar berichten om zich pislink over te maken zegt inderdaad wel iets over hen zelf.
Zelf doen ze er luchtig over zo van 'ik ben helemaal niet pislink man, ik ben gewoon normaal realistisch nuchter en erg grappig bovendien'.
Het zal je eigen dochter maar zijn die aan soms 15,16 jaar door een gast in de prostitutie word ge duwed. K mag er niet aan denken.
 
Het zal je eigen dochter maar zijn die aan soms 15,16 jaar door een gast in de prostitutie word ge duwed. K mag er niet aan denken.
Sommige ouders vinden het prima. In bepaalde landen verminken ze expres hun kinderen omdat ze dan meer geld ophalen met bedelen.

Ik kan mij er niets van voorstellen. Ik zou liever mijn organen verkopen dan m'n kinderen zoiets aan zou doen.
 
Sommige ouders vinden het prima. In bepaalde landen verminken ze expres hun kinderen omdat ze dan meer geld ophalen met bedelen.

Ik kan mij er niets van voorstellen. Ik zou liever mijn organen verkopen dan m'n kinderen zoiets aan zou doen.
Mijn eerste dvp was uit colombië stuurde geld naar huis om onderwijs en kledij van haar broer en zus te betalen etc. Als ze dan eens thuis was kocht ze ook eens cadeautjes voor haar familie. Dat was nooit een probleem tot dat haar moeder een dure mantel wou. Toen ze hem haar niet wou kopen was het opeens. Je bent maar een vuile hoer en dit en dat.

Zo lang ze geld geven zijn ze goed en maakt het niet uit wat ze doen. Maar vanaf het geld niet komt zijn ze de duivel.
 
Afgelopen tijd 2 Oost Europese dvp's gesproken over hun familie, beide gaven aan dat hun familie van niets weet en dat ze zogenaamd een 'normale' baan hier hebben.
De 1 is een nurse en de ander werkt in een restaurant 🤫

Dat is in de meeste gevallen zo. Familie thuis weet niet beter dan een goede job maar intussen ...

Dit onderwerp is gewoon delicaat - met enige voorzichtigheid te worden betreden maar ook een blik op de hardere realiteit die gemiddelde wandelaar niet ziet. Ik hou me al langere tijd met uitbuiting of mensenhandel bezig - bepaalde trends zijn al langere tijd gaande en verbannen doe je niet 1-2-3. Het moreel van veel mensen in oostblok is gewoon geheel anders dan bij ons.

En vergis je niet - sommige kunnen de meest zielige verhalen ophangen maar intussen blijvend de verkeerde keuzes maken ondanks dat alle signalen daar zijn dat het ook anders kan. Als je zolang al in de prostitutie zit weet je op ten duur ook niet beter meer - je raakt gewend aan het geld, iedere date is een stukje van je intimiteit verdwenen en als je langer dan 5+ jaar erin zit dan wordt het steeds lastiger om in een normale relatie te "binden" met iemand.

Voordat ik aangevallen wordt erop - het zijn gewoon feiten.
 
Afgelopen tijd 2 Oost Europese dvp's gesproken over hun familie, beide gaven aan dat hun familie van niets weet en dat ze zogenaamd een 'normale' baan hier hebben.
De 1 is een nurse en de ander werkt in een restaurant 🤫
Ik denk dat dat voor de meeste buitenlandse dames geld, de familie vraagt niet veel, en de dame verteld niet veel over hoe het geld wordt verdiend. Dat geeft ook geen ongemakkelijke situaties. Maar ik denk dat de meeste mensen wel een vermoeden hebben, als een dame, met bakken met geld naar huis komt, of dat er ineens een nieuw huis wordt gebouwd, hoe het verdiend wordt.
 
Ik denk dat dat voor de meeste buitenlandse dames geld, de familie vraagt niet veel, en de dame verteld niet veel over hoe het geld wordt verdiend. Dat geeft ook geen ongemakkelijke situaties. Maar ik denk dat de meeste mensen wel een vermoeden hebben, als een dame, met bakken met geld naar huis komt, of dat er ineens een nieuw huis wordt gebouwd, hoe het verdiend wordt.
Ik neem aan dat ze zeker een vermoeden zullen hebben
 
Afgelopen tijd 2 Oost Europese dvp's gesproken over hun familie, beide gaven aan dat hun familie van niets weet en dat ze zogenaamd een 'normale' baan hier hebben.
De 1 is een nurse en de ander werkt in een restaurant 🤫
Dat zal best. Hier in Nederland zouden al niet veel dames ervoor uit komen en daar in Oost-Europa al helemaal niet. Cultuur is veel conservatiever. Het is niet voor niets zo dat types als Orbán in die landen aan de macht komen (ok, dat is Hongarije, niet Roemenië, maar de cultuur is vergelijkbaar). Dit soort politici raakt een conservatieve snaar in die volken.
 
Ja het kan allemaal vriendelijker en meer wellevend maar elk bericht dat een zekere zachtaardigheid tegenover vrouwen bevat roept bij een paar mannen een vileine haat op. Het is maar zo.
Ik vind dat respect en zachtaardigheid de basis moeten zijn van je houding naar deze vrouwen toe. Maar goed, dat dwaalt af van de Roemeense vrouwen-discussie. Voer voor een apart topic, als dat er niet al is.
 
Wanneer je daar als meisje in een arm dorp opgroeit, je bent de oudste dochter van een groot gezin en je blijkt zo mooi te worden dat elke man die jou ziet onmiddellijk aan één ding denkt, je hoort hoe anderen ver weg veel geld verdienen door dat te doen wat elke vlassige knaap en ongeschoren vader daar dag en nacht met je probeert doen als even niemand kijkt dan moet je wel heel sterk in je sandalen staan om niet in te gaan op het aanbod zo'n reis voor je te regelen.

Evengoed kwamen Ana en Alice die een paar jaar geleden in Amsterdam actief waren over als nuchtere slimme meiden die zelf de koe bij de horens hadden gevat zonder te hoeven werken voor een 'loverboy'.

Ik hoop dat het hen goed gaat.
 
Wanneer je daar als meisje in een arm dorp opgroeit, je bent de oudste dochter van een groot gezin en je blijkt zo mooi te worden dat elke man die jou ziet onmiddellijk aan één ding denkt, je hoort hoe anderen ver weg veel geld verdienen door dat te doen wat elke vlassige knaap en ongeschoren vader daar dag en nacht met je probeert doen als even niemand kijkt dan moet je wel heel sterk in je sandalen staan om niet in te gaan op het aanbod zo'n reis voor je te regelen.

Evengoed kwamen Ana en Alice die een paar jaar geleden in Amsterdam actief waren over als nuchtere slimme meiden die zelf de koe bij de horens hadden gevat zonder te hoeven werken voor een 'loverboy'.

Ik hoop dat het hen goed gaat.
Ze ziet dat ook in de tattoo business artisten uit oost-europa die hier vast of als gast artist komen werken omdat ze in eigen land een kwart verdienen voor het zelfde werk en kwaliteit dat ze hier kunnen verdienen.
 
Bekijk het eens van deze kant: altijd moeite gehad met het vinden en versieren van een vriendin omdat ik niet macho genoeg ben. Dus van jongst af aan voor de sex naar een hoertje gegaan. Meestal Nederlandse dames of in elk geval west Europese, later ook veel donkere toen die in NL mochten werken. Ik hoop dat ik niet een dame heb gehad die gedwongen werd, nooit iets van gemerkt maar dat zegt niets. Gebrek aan succes bij de dames, maar geen gebrek aan succes in het werk. Dus bloeiende carrière op kunnen bouwen, goede baan, eigen huis, mooie auto, kortom een leven waar menige vrouw mee zou kunnen leven. Waarom kiezen vrouwen dan toch graag voor de macho die ze uitbuit in plaats van de degelijke (en dus ook saaie) goede burger? Ik wil het niet goedpraten dat er mannen zijn die hier misbruik van maken, maar waar blijft de eigen verantwoordelijkheid van de vrouwen? Je hoeft geen willoos slachtoffer te zijn, als je iets verder kijkt dan je wipneusje lang is.
 
maar waar blijft de eigen verantwoordelijkheid van de vrouwen? Je hoeft geen willoos slachtoffer te zijn, als je iets verder kijkt dan je wipneusje lang is
Slachtoffers van seksueel geweld hebben vaak weinig keus gehad. Je kiest er ook niet voor om 'slachtoffer' te zijn, net zoals je niet kunt kiezen om het niet te zijn. Je bent een slachtoffer omdat je door manipulatie, bedreiging, geweld, leugens, hulpeloosheid, isolatie, vernedering, etc. in deze positie bent terechtgekomen.

Nog even een opmerking over taalgebruik. Een slachtoffer van seksueel geweld of iemand die gedwongen seksuele handelingen uitvoert, is nooit een DVP of een sekswerker. Het heeft niets met elkaar te maken. Door deze twee groepen over één kam te scheren, wordt de legitimiteit en autonomie van consensuele sekswerkers ondermijnd. Het is belangrijk dit onderscheid te maken, omdat anti-sekswerk beleidsmakers graag sekswerk en mensenhandel aan elkaar willen verbinden.
 
Ik kom veel in Roemenië, mooi land maar slechte omstandigheden voor jonge mensen.
En dan is de stap naar prostitutie zo gemaakt.
In mijn buurt is er een aardbeien kweeker en in de zomer werken er massaal veel roemenen. Ze werken hier het seizoen dan gaan ze terug naar huis en volgend jaar komen ze terug. Die mensen werken liever hier 3 maanden voor wat wij een hongersloon noemen maar in hun land komen ze daar maanden mee toe.
 
Ik zit helemaal niet te wachten op de types uit de film....maar ga er maar vanuit dat de meeste hoeren daar vandaan al zo jong zijn begonnen....dat is niks nieuws dus hier gaat weer een huillie huillie en kijk eens hoe zielig discussie volgen....ik kom hier om neukinfo te delen...rest is bijzaak....ga anders ook eens huillie doen omdat je iphone in China door kinderen is gemaakt....neukze mannen en anaaltips altijd welkom!
Jij bent iig niet het anker om misstanden te melden wat ook hier hoort te gebeuren.
 
Wat ik vaan zo "mooi" vind aan de Roemeense dames....
Als je vraagt waar ze vandaan komen, komen ze vaak uit Boekarest. Op de 1 of andere manier willen ze zich ook beter neerzetten dan ze eigenlijk zijn..
Ik weet ook wel, dat dat alleen maar bullshit is.

Blijkbaar heb je als dame uit de hoofdstad meer status.
 
Nog even een opmerking over taalgebruik. Een slachtoffer van seksueel geweld of iemand die gedwongen seksuele handelingen uitvoert, is nooit een DVP of een sekswerker. Het heeft niets met elkaar te maken.
De vraag is juist of je kan weten of iemand een vrijwillige sekswerker is of het onder dwang doet of er oorspronkelijk onder dwang in terecht is gekomen.
Kan je ervan opaan dat een Roemeense van 18 of 19 die in NL/BE/D werkt bij een privéhuis, een saunaclub of achter de ramen, het uit eigen keuze doet? Werkt het vergunningsysteem voldoende of niet?

Er zal vast iemand reageren dat je als je je daar zorgen om maakt, je niet moet gaan, maar dat vind ik onzin. Onze overheid moet te vertrouwen zijn op dat vlak. En iemand die meerderjarig is moet de vrijheid hebben om met seks geld te verdienen.
Maar wij hebben ook een verantwoordelijkheid om ons te informeren en niet altijd blindelings de overheid te volgen.
 
Blijkbaar heb je als dame uit de hoofdstad meer status.
Dat heb je als Hollander in het buitenland ook, als je echt uit Amsterdam komt dan heb je toch wat meer status dan wanneer je eerlijk zou moeten bekennen dat je weliswaar Nederlander bent echter niet uit de stad.

En jij als zelfbenoemd "BMW-guy" zou moeten weten hoe dat werkt met status toch
;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan