Rol spelen tijdens afspraak

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zeg altijd dat ik Peter heet. Verder vragen de dames niet veel, soms of je getrouwd bent en kinderen hebt. Dan zeg ik altijd nee, maar het heeft me nog nooit onbetaalde dates opgeleverd, dus het maakt weinig uit wat je zegt. Voor de rest zou ik niet weten wat ik zou moeten verzinnen, misschien volgende keer eens zeggen dat ik nog maagd ben en dan kijken hoe ze reageren ?

.... het is toch vaak 'baby' wat je hoort.
.... dat "baby", dat vind ik gewoon vreselijk. Als ze dat regen mij zeggen heb ik de neiging om meteen weer te vetrekken. Maar eerlijk gezegd heb ik dat hier nog nooit gehoord. Maar goed ook.

Nog zo'n woord waar ik enorm de kriebels van krijg zijn ouders die wanneer ze over hun kinderen spreken steevast "de kids" zeggen. Zulke mensen moesten ze meteen het ouderlijk gezag. ontnemen. Ik vind het als een belediging voor je eigen kinderen.

License to fuck!
Heb je daar een licence voor nodig?!?
Dan ben ik in overtreding, waar haal ik die?
Neuh, want ik val dan toch in no-time door de mand en ik wil tijdens de date ook niet constant nadenken over wie ik zou moeten zijn. Zorgt er alleen maar voor dat ik er minder met mijn gevoel bij ben. Ik ben altijd honderd procent mijn eerlijke zelf. Dat werkt voor mij het beste
Helemaal mee eens. Waarom al die moeite om niet jezelf te zijn.
Maar om toch even advocaat van de duivel te spelen, er zullen best dames zijn die bij bepaalde persoonlijkheden meer los komen dan bij anderen
Dat zal best, die ongrijpbare klikt. Maar het is mijn ervaring dat gewoon jezelf zijn, de dame behandelen als een mens en gewoon duidelijk en respectvol zijn het beste resultaat geeft.
Nou ja het is een sociaal experiment van heb ik jou daar, en psychologie student zou er best een scriptie aan kunnen wijden
Het praktijk onderzoek lijkt me wel interessant.

Terug
Bovenaan Onderaan