Recensie Romy, MM Rijswijk 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpyingPhallus

Stamgast
Supporter
255
17/08/21
428
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/romy/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag heb ik na werk toch weer de proef op de som genomen bij MM. Ondanks dat ik de afgelopen jaren een afkeer had gekregen van MM door hun mentaliteit/chaos, maar blijkbaar zijn aldaar de lessen geleerd...;) Romy kwam op me over als een vrolijke & open dame, een pluspunt voor haar. Ze vroeg of ze nog even snel een peuk kon roken, à la, ik moest na een dag werk toch even snel douchen...

Romy is een leuke Hollandse girl next door, maar m.i. toch net even iets voller dan slank (die ietwat opgespoten lippen waren ook enigzins jammer). Het gesprek ging vrolijk verder en t.z.t. vroeg ze wat ik wilde: intiem, PZC, scrotum bewerken, tongzoenen, lichaam verkennen, beffen/vingeren. Het meeste was geen issue, maar tongzoenen is per definitie niet haar ding. Prima, het voorspel kwam op gang met een handjevol kusjes, maar daar bleef het bij (ze wendde daarna haar gezicht af, echt zoenen is er niet bij). Pijpen heeft ze goed onder de knie, vanuit haarzelf gaat ze ook lekker diep, dat zonder enige hand erbij; een + voor haar DT-skills!

Na enige tijd heb ik de rollen omgedraaid: even van haar cupje A/lichaam genoten om af te dwalen naar beneden en haar kutje te verwennen met tong & vingers (hygiëne is prima in orde!). T.z.t. rolde ze het condoom vakkundig met haar mond af en ging ze redelijk los in cowgirl. Ondanks dat Romy wat afwachtend was, hield ze er in andere standjes ook gelukkig niet zo'n zeester-mentaliteit op na, dus prima! Daarna nog in missio & flat iron geneukt en na zo'n 40 minuten was het hoogtepunt wel bereikt.

Op zich is Romy een prima dame en is ze ook eerlijk. Romy kwam wel ietwat afwachtend over (zal wel door de 1e keer komen), maar m.n. ietwat chaotisch. Dat laatste bleek wel uit het feit dat ze tijdens de afsluitende opfrisbeurt ineens de douche binnen stormde met al mijn spullen omdat er zgn. een ander de kamer in moest (de tijd was nog niet eens voorbij, dat kon ik niet echt waarderen). Daarna bleek ook dat ze was vergeten dat ze me een PZC had gegeven, want ze vroeg enkel of ze even moest meelopen naar de deur. Ik was zo eerlijk om te zeggen "hmm, vergeet je niet iets…?" en ik drukte €50 in haar handen. Ze zei "euh ja, fijn dat je zo eerlijk bent…". M.a.w., als ik had gewild, had ik ongegeneerd de deur uit kunnen lopen zonder te betalen voor PZC...

Conclusie: Het was leuk om Romy een keer te hebben ontmoet, een eventueel tweede bezoek zit er voor mij niet in." Al met al geef ik Romy 3 sterren, omdat ze zéér lekker pijpt en uit eigen beweging zonder handjes ook erg diep gaat. Echter, ze zoent amper, tongzoenen is er per definitie niet bij en de seks was redelijk gemiddeld.
Verder is Romy gewoonweg een oprechte en leuke dame, wat mij betreft een aanrader als je enkel voor een zéér goede pijpbeurt (zowel PZC als DT), een prima intiem moment wilt gaan en (tong)zoenen je toch niet zoveel interesseert.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/romy/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zelf een paar maanden geleden ook een keer Romy bezocht en ik kan me goed vinden in bovenstaande recensie, zeker betreffende de verleende diensten.

Zelf geef ik wel een ster meer voor de algemene waardering. Dit vooral omdat Romy een erg leuke jonge dame is waar je ook redelijk makkelijk een spontaan gesprek mee kan hebben en ze heel echt/eerlijk/oprecht overkomt. Toch ook redelijk zeldzaam

Wat betreft haar uiterlijk, slank of iets voller, de foto op de site geeft een redelijk beeld daarvan. Ik noem het nog slank, maar ze is zeker niet mager. Dan maar Atletisch gekozen omdat het een sportieve dame is en het tussen slank en normaal staat.
Opgespoten lippen kan ik me daarentegen helemaal niet herinneren, dus als dat al zo was, was het niet teveel en vond ik het niet storend.

Ook ik zal waarschijnlijk haar niet nog eens reserveren, maar wellicht kies ik haar nog wel eens bij voorstellen. Ik heb dan ook genoten van haar en geen moment spijt gehad van mijn tijd met haar. Ik raad iedereen die nieuwsgierig is aan haar gewoon een keer te bezoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan